Peter Sjölinder

Peter Sjölinder

Peter Sjölinder är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Peter Sjölinder har varit registrerad mäklare sedan 1996-03. Peter Sjölinder har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Sjölinder har haft 23 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

219 omdömen om Peter Sjölinder

Sedan starten hos Reco 2015
Sirpa P
Kärsta

Peter ger ett professionellt och engagerat intryck. Han är bra på att lyssna in kundens önskemål och ge snabba återkopplingar.

Lars-Peter P
Hovsta

Mycket proffsigt bemötande och väldigt tydlig och kunnig. Vi är jättenöjda!

Björn I
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
Närheten till Läppe!

Mina förväntningar var att möta ännu en mäklare som var så där lagom oengagerad, nonchalant och fullständigt ointresserad av mig som köpare. Jag blev glatt och mycket positivt överraskad när Peter visade sig vara precis tvärtom, han är verkligen en mycket god förebild för alla mäklare. Ni nykläckta mäklare, tag lärdom! Jag kände mig sedd, att Peter lyssnade på mig och att han brydde sig om vad jag sa. Både vid visningen och kontraktsskrivningen så tog han sig tid och förklarade allt som jag och säljarna undrade över på ett...

Helena S
Närheten till Läppe!

Peter har ett trevligt, lättsamt och tryggt bemötande. Jag hade höga förväntningar och de uppfylldes. Peter är inte bara mäklare utan en människa med stor empati. Peter är tydlig och kan förklara svårare saker på ett enkelt och begripligt sätt! Tack för att du hjälpte oss sälja vår fastighet! Helena och Olle Sköld

Lars E
Adolfsberg

Peter är en mycket duktig mäklare och man känner sig trygg under hela processen.

Eva A
Adolfsberg

Peter är mycket vänlig, tar den tid som behövs, känns som han agerar professionellt i sin yrkesroll och på ett etiskt sätt. Han har erfarenhet efter många år som mäklare.

Anna Karin H
Ramshyttan

Mycket vänlig mycket korrekt, professionell, kunnig, erfaren, tydlig. Helt enkelt mycket duktig skicklig mäklare.

Bo Ingemar T
Lindhult/Adolfsberg

Bemötandet och samarbetet med Peter Sjölinder på Mäklarhuset har fungerat mycket bra. Allt från start till slutförande av försäljning. Vi upplever Peter Sjölinder som trygg, kunnig och tydlig. Och vi har fått ett mycket bra bemötande och bra kontakt med Peter.

Lars Göran B
Adolfsberg

Peter Sjölinder har genom hela processen visat ett stort engagemang i vår försäljning. Han har lyssnat av våra önskemål och kommit med förslag på bra åtgärder.

Arthur J
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro