Mäklarhuset Täby

Mäklarhuset Täby

Ring 08-638 08 00 www.maklarhuset.se
4.1

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

42 omdömen om Mäklarhuset Täby

Johan S
Skrev om Mäklarhuset Täby

Att vara mäklare är lätt när allting bara rullar på utan problem. Det som skiljer ut en riktigt bra mäklare enligt min mening är det där lilla extra engagemanget när eventuella problem dyker upp, små som stora. När jag på tillträdesdagen upptäckte ett problem i lägenheten och kontaktade mäklaren angående detta så var engagemanget mycket lågt från hans sida, vilket tyvärr drar ner helhetsbetyget en del. Det hade varit så enkelt att bara ringa tillbaka nästa dag och fråga hur det hade gått för mig men han kände väl att han...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Erik H
Skrev om Mäklarhuset Täby

hjälp med deklaration efter försäljning av hus

Gunar J
Skrev om Mäklarhuset Täby

Trevligt och professionellt bemötande. Inga problem med köpet utan allt gick perfekt!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Ulla Birgitta U
Skrev om Mäklarhuset Täby

Försäljning av villa. Bra bemötande. Trevliga o kunniga mäklare. Mycket nöjd. Ps. Jag heter Birgitta och inget annat !

Angelica A
Skrev om Mäklarhuset Täby

Är i det stora hela nöjd med mäklarens insats i försäljningen, väldigt driven men kunde dock vara svårtillgänglig.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Johan L
Skrev om Mäklarhuset Täby

Bra flow och personlig service trots att det var mitt i en tillfällig kontorsflytt + personalbyte.

Magnus Olof H
Skrev om Mäklarhuset Täby

Bra och trevlig service där jag upplevde ett ömsesidig intresse för båda parter

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Shari A
Skrev om Mäklarhuset Täby

Jag var spekulant till en lägenhet under april- maj i år. Jag var helt besrämd att köpa den för det hösta priset. Där blev jav lurad att mäklaren och sålde lägengeten utan att informera eller meddela mig. Jag hade helatiden kontakt med mämlaren under prosessen. Jag belv utmanad att sova gott under fredag efter middag och under heljen ( lör- söndag) försvan objektet ( På Gustavbergsv... ) från Hemnet och blev såld utan att jag hade sagt sista ordet. Det var väldigt full och icke proffesionelt av Mäklaren att lura mig!

Tommy Ernst Martin W
Skrev om Mäklarhuset Täby

De är trevliga, kunniga med god marknadskännedom och har ordning och reda runt sig. Vi anlitade Mäklarhuset vid vår försäljning av vår fastighet senast och gjorde det pga vår goda erfarenhet från tidigare husaffär. Jag tycker dock att man är lite snål vad gäller gåvan till barncancerfonden. Runda upp det till 10 jämna kronor.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Lisen L
Skrev om Mäklarhuset Täby

Vi rekommenderar gärna Mäklarhuset Täby. Vi fick otroligt bra service och hjälp i samband med vårt husköp!

Juliane Renate K
Skrev om Mäklarhuset Täby

Trevligt , lyhört bemötande. Engagerat, personligt.

HusmanHagberg Solna

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Mona J
Skrev om Mäklarhuset Täby

Jag känner stort förtroende för Mäklarhuset och var mycket nöjd med min affär

Inger G
Skrev om Mäklarhuset Täby

Bemötande från Mäklarhuset var mycket bra,vilket gör att jag rekommenderar bekanta som eventuellt skall sälja något projekt.

Juan G
Skrev om Mäklarhuset Täby

Hej, Vi köpte ett hus igenom mäklarhuset för ett år sedan. Det var vårt första hus, så vi hade inte full koll på vad vi skulle titta på. Tyvärr så fick vi även en partisk mäklare som var vän med säljarna. Man kan lätt säga att vi fått lära oss en dyr läxa. Den utpekade tomten, av mäklaren, på visningen var klart större än verkligheten. I beskrivningen stod det att huset var omdränerat (var bara gjord på ena sidan av huset och felaktig eftersom källarväggen höll på att rasa in då vattnet samlades mer än det fördes bort)....

Helena F
Skrev om Mäklarhuset Täby

Bra bemötande, realistisk prissättning, god och snabb kontakt genom hela processen.

Camilla C
Skrev om Mäklarhuset Täby

Tills 19/12 nöjd efter de väldigt besviken då de visat sig att jag fått fel datum o år när jag måste förvärva en ni bostad, om jag ska kunna utnyttja uppskjutna skatten.personligen missa jag de jag hade till en kontant insats. Och kan nu inte köpa en ny moorrrrr

Per P
Skrev om Mäklarhuset Täby

Ger otroligt giriga signaler att begära positiva omdömen och gratis reklam för 5 kr till välgörenhet. Detta påverkar mig i mitt val av mäklare, gå en kurs hos Erik Olsson i hur kundernska bemötas jag

Fredric E
Skrev om Mäklarhuset Täby

Professionell mäklare. Hjälpsam, tillgänglig.

Tomas R
Skrev om Mäklarhuset Täby

Superbra bemötande, kunnig och seriös

Marianne P
Skrev om Mäklarhuset Täby

Väldigt fint bemötande. Köpte först lägenhet. Då detta gick smidigt och lätt fick Mäklarhuset i uppgift att sälja mitt hus. Efter genomgång och besiktning av huset gick även den försäljningen utan krångel. Rätt köpare och inget tråkigt efterspel. Om jag skulle behöva ändra mitt boende i framtiden skulle jag även då anlita Mäklarhuset.

Thomas W
Skrev om Mäklarhuset Täby

Ingen bra mäklarfirma, "mycket snack och lite hockey", bla var det väldigt, väldigt intressant vilka kändisar som bodde på gatan, men ganska ointressant vad för skick huset var i och hur vissa saker fungerade. Man kan ju inte begära att mäklaren skall kunna allt, men ett svar av typen "Jag vet inte, men det skall jag kolla upp och återkomma" borde väl finns med som standard fras hos en mäklare ;(

Andreas A

Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Jonas G
Skrev om Mäklarhuset Täby

Proffsig hjälp både för säljare o köpare!

Mats K
Skrev om Mäklarhuset Täby

Använde Mäklarhuset Täby både för inköp och försäljning. Tyckte vi fick ett bra bemötande och vi kände oss trygga genom båda affärerna.

Roger J
Skrev om Mäklarhuset Täby

Hade turen att anlita en mäklare på mäklarhuset som genomförde våran försäljning galant! Skulle tveklöst välja samma mäklare vid nästa försäljning!

Cecilia C
Skrev om Mäklarhuset Täby

Professionella och trevligare bemötande får man fråga efter. Att huset blev sålt innan visning till ett mycket bra pris var en bonus.

Mikael R
Skrev om Mäklarhuset Täby

Vi tycker att Mäklarhuset Täby är otroligt lyhörda och professionella . Tack för allt, God Jul till er alla

Helena Z
Skrev om Mäklarhuset Täby

Jag kan varmt rekommendera Mäklarhuset i Täby om du ska köpa eller sälja bostad. Superproffsig och trevlig personal.

Gun R
Skrev om Mäklarhuset Täby

Att mäkla huset med Mäklarhuset är givet. Ni hör det svåra enkelt.

Jacqueline E
Skrev om Mäklarhuset Täby

Professionellt, kunnig, väl informerad, trovärdig Sälj av huset Lyhörda till våra önskemål

Malin L
Skrev om Mäklarhuset Täby

Jag kan varmt rekommendera Mäklarhuset!

Erik I
Skrev om Mäklarhuset Täby

Bra service och trevlig personal. Snabb affär.

Olof S
Skrev om Mäklarhuset Täby

Mycket bra bemötande efter vad jag kommer ihåg (det var för mer än ett år sedan jag hade kontakt med företaget). Ärendet ifråga var en villaförsäljning.

Jessica K
Skrev om Mäklarhuset Täby

Utmärkt mäklarfirma som sköttevår försäljning galant! Vi är supernöjda!

Charlotte C

Fantastiskt bra! Proffsigt! Snabbt! Trevligt! Köpte en bostadsrätt i Täby

Mona W
Skrev om Mäklarhuset Täby

Utmärkt mäklare, proffsig och kunnig

Reine S
Skrev om Mäklarhuset Täby

Har köpt, sålt och värderat ett hus med hjälp av Mäklarhuset och både jag och min sambo är väldigt nöjda! Proffsigt bemötande, trevlig personal och snabb service.

Anton N
Skrev om Mäklarhuset Täby

Mäklarhuset är helt klart de mest seriösa och kunnigaste mäklarfirman i Täby! Jag och min sambo sålde och köpte via dem och blev otroligt bra bemötta. Kan starkt rekommendera dem vid en försäljning, framför allt Danielle Wallster som hjälpte till med våran försäljning och vi är super nöjda!

Erik L
Skrev om Mäklarhuset Täby

Mycket väl mottagen och ambitiös försäljning!

Fredrik V
Skrev om Mäklarhuset Täby

Köp av fastighet Täby. Bra bemötande i en relativt standardiserad affär