Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Mäklarhuset Värmdö

Mäklarhuset Värmdö

Algatan 3, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Gustavsberg Centrum, 13430, Gustavsberg
Ann-marie Ö:
Alexandra är professionell mäklare som fått i uppdrag att avyttra flera av våra familjefastigheter på Lillön. Hon arrangerade snabbt så det ...

Mäklare nära Mäklarhuset Värmdö:

Tyra Lundgrens väg 6, Gustavsberg
Välkommen till HusmanHagberg! Läs mer ›
Anna M:
har fått ett mycket trevligt och vänligt och hjälpsamt bemötande varje gång vi har träffats

Gustavsberg Centrum, Gustavsberg
Vårt mål är alltid att du som kund skall bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda... Läs mer ›
Ann-marie Ö:

Gustavsberg Centrum, Gustavsberg
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Denise Ö:
Fantastiska mäklare, Chatrine Philip och Petronella! Vi blev trevligt bemötta och har både köpt och sålt med Fastighetsbyrån. Varm rekomme...

Finn Malmgrens Plan 12, JOHANNESHOV
Varmt välkomna till Mäklarhuset! Läs mer ›
Andréas E:
Andreas Andersson är en fantastisk trevlig mäklare och proffisionell. Han sålde vårt radhus i Bagarmossen och jag rekommenderar honom varmt!

Läs vad 11 kunder tycker om Mäklarhuset Värmdö

• Anneli O
    Anneli O skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Mycket gott bemötande och visat intresse.
    Sålt bostadsrätt.
    Köpt fastighet.

Mycket nöjd.
  • Mia D
    Mia D skrev om Mäklarhuset Värmdö
    En bra och expertmässigt utfört arbete av Lars Roos
  • Moses T
    Moses T skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Hjälpsamma, lätt att samarbeta med, trevliga, seriösa och noggranna, nöjd med allt! Rekommenderas varmt!
    Köpte bostadsrätt.
  • Miykal T
    Miykal T skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Trevlig och hjälpsam, kunnig, välbemötande, fick all hjälp vi behövde! Rekommenderas varmt!

Köpare av bostadsrätt.
  • Dödsboet Efter Karin R
    Dödsboet Efter Karin R skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Bra bemötande. Snabb hantering. Försäljning av en bostadsrätt. allt fungerade bra.
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Var köpare till bostadsrätt och fick mycket bra bemötande och service.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Professionella, seriösa och håller god kommunikation med oss säljare. Tydliga rekommendationer för att göra objektet mer säljbart (t ex homestyling o dyl) och enkel och snabb process. Även efteråt kring alla skatteberäkningar fick vi bra hjälp. Rekommenderas varmt!
  • Per D
    Per D skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Bra
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Mycket bra service och trevligt bemötande. Katarina Holmberg har varit tillgänglig och engagerad, hon har mitt fulla förtroende även i framtida husaffärer.
  • Anders L
    Anders L skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Vet inte så mycket om Mäklarhuset Värmdö-Gustavsberg.
    Antar att jag fått denna enkät för att jag har haft Andreas Bjarnert som mäklare när jag sålde mitt hus på Gustavsbergsvägen 18 i Vendelsö. Då jobbade Andreas på Västerhaninge kontoret.
  • Risto H
    Risto H skrev om Mäklarhuset Värmdö
    Seriösa, duktiga och ärliga. När vi köpte hus gick allting smärtfritt och smidigt och vi är jättenöjda!

Algatan 3, 134 40 Gustavsberg