Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

www.maklarringen.se
  • BadgeElevenYears

Att välja mäklare till sin livs största affär ska vara enkelt! Välkommen till oss på Mäklarringen Nacka, belägna i Saltsjö-Duvnäs stationshus. Hos oss finner du erfarna och trygga mäklare med hög lokalkännedom inom hela kommunen innefattande Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö-Boo, Saltsjö-Duvnäs och Älta. Vi är den högst rekommenderade...

342 omdömen om Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Sedan starten hos Reco 2012

Viktor N
Nacka Forum

Extremt professionell och trevligt bemötande från start till slut. Kom in som en av tre mäklare jag mötte och trots att jag lutade tungt mot en av de andra då jag just köpt från dem och hade haft väldigt bra upplevelse från det så valdes dem. Levde konsekvent upp till höga förväntningar under processens gång.

Bronia S
Järla Sjö

Min mäklare Nora Tuks är värd guldmedalj för det arbete hon har lagt på försäljningen av min lägenhet. Nora är en varm, trevlig och omhändertagande person. Dessutom snabb, professionell och effektiv. Jag är mycket nöjd och tacksam för hennes engagemang och alla goda råd jag fick av henne. Jag kommer att rekommendera Mäklarringen och i synerhet Nora Tuks till alla potentiella kunder .

Nils Göran N
Nacka Forum

Trevligt bemötande, snabba återkopplingar, god tillgänglighet och hög aktivitet. Utmärkt!

Andreas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Eknäs

En mycket kompetent och bra mäklare. Bra driv, en bra säljare! Kan sin marknad.

Amienata J
Köpte sitt hus med hjälp av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Duvnäs utskog

Trevliga mäklare med ett professionellt bemötande.

David Stefan O
Sålde sitt hus med hjälp av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Duvnäs utskog

Nora Tuck gjorde ett gediget arbete. Hon följde upp olika saker och tog reda på allt som hade med huset att göra. Bra gjort!

Andreas L
Eknäs

Alltid ett härligt humör och en mäklare som inte ger sig. Extremt bra på att återkomma och informera

Anders V
Björknäs

En mäklare som tar sig tiden för att hitta den bästa lösningen för mig som kund. Alltid tillgänglig och flexibel i sitt arbete för att bemöta intressenter för objektet. En mäklare som jag gärna skulle anlita i framtiden

Gunilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Saltsjöqvarn

Jag har inget att jämföra med. 27 år sedan jag flyttade, Jag är nöjd med kontakten. Konstatera att dagens Mäklare påverkar med att vara positivt självklara öppna .i sin yrkesroll. Det påverkar kontakten mellan sälgar och kund positivt.

Fredrik Karl Einar E
Eknäs / Björknäs

Mycket nöjda med en professionell och erfaren mäklare

Martin G
Kummelnäs

Min fru är den som haft kontakt med vår mäklare Marielle, så jag är inte den rätte personen att bedöma. Marielle har varit engagerad och haft tät och bra kontakt med min fru Helena under hela processen.

Helena G
Kummelnäs

Trevlig, personlig och kunnig mäklare som har varit ett stort stöd för såväl köpare som säljare i en komplicerad bostadsaffär. Marielle har trots högsommartider och semesterperiod haft mycket god tillgänglighet och uppvisat bra driv, målinriktning men samtidigt tålamod och respektfull förståelse för parternas respektive situationer. Bra att kunna signera avtal elektroniskt.

Lars A
Köpte sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Marinstaden

Vi är mycket nöjda med Marielle Anderssons arbete och kan varmt rekommendera henne till andra som skall köpa/sälja hus. Marielle Andersson: - har besvarat alla våra frågor utan dröjsmål - har försett oss med alla nödvändiga dokument i tid - har försökt och lyckats hitta lösningar på våra problem

Anna-Lena R
Gärdet

Fantastiskt fin service och sålde vår lgh med raketfart! Rekommenderas verkligen!!!

Stefan R
Gärdet

Snabbt och effektivt, välvillig.

Charlott T
Nacka Stad/Centrala Nacka

Smidig och bra försäljning och nöjd med både visningar och allt runt omkring

Peo T
Nacka Stad/Centrala Nacka

Tycker allting fungerade väldigt bra

David K
Köpte en tomt med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Eriksvik

Marielle hjälpte oss att hitta vår drömtomt och på kort tid komma till avslut, trots att hon var sjuk i vinterkräkan. Det var imponerande 😀

Jessica S
Kummelnäs

Marielle är en fantastisk lyhörd skicklig mäklare. Hon är en mästare i att lösa diverse situationer som kan uppstå under en pressad bostadsmarknad som den vi befinner oss i i dagsläget. Varma rekommendationer!

Lars Mikael F

Engagerad och målinriktad.....................

Sofia Monica R
Sålde sitt hus med hjälp av Marielle Andersson en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
Saltsjö-Boo

Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Försäljningen drog ut på tiden på grund av rådande världssituation, vilket vi inte var beredda på. Det var många vändor upp och ner i den bergochdalbana som husförsäljningen inneburit. De egenskaper vi värdesatt högt hos Marielle är hennes raka och ärliga sätt och att hon inte ger upp samt den hjälp hon gett oss. En tålmodig och lugn person. Tack för din hjälp!

Peter A
Björknäs

Detta är mitt första bostadsköp och jag känner mig väl lotsad framåt i köpprocessen Till dags dato. Vi är inte i mål ännu så ett Totalt intryck är lite prematurt. Mvh Peter

Finn C. B
Lännersta

Kompetent, drivande och mycket skicklig med alla sorters människor. Lätt att samarbete med. En mäklare utöver det vanliga.

KATARINA A
Rensättra / Saltsjö-Boo

Marielle är precis så som en mäklare ska vara. Professionell och enkel att kommunicera med. Det är våran andra försäljning med hennes hjälp och vi kan varmt rekommendera Marielle!

MARIO A
Rensättra / Saltsjö-Boo

Marielle är supertrevlig och professionell i sin roll som mäklare. Vi har anlitat henne tidigare och kan lämna våra varmaste rekommendationer.

Petra S
Skogalund

Ett proffesionellt och personligt bemötande från start. Vi uppskattade proaktiviteten och vägledningen då vi själva saknar både erfarenhet och kunskap på området. Vi kände oss trygga i hela affären genom regelbunden information och stöttning. En varm, närvarande och förtroendeingivande mäklare hittade vi i Marielle! Vi lämnar de bästa rekommendationerna!

Carl S
Skogalund

Mycket bra mäklare, god lokalkännedom, erfaren och jordnära (vilket man inte kanske får som första intryck).

Ulla J
Skogalund

En professionell mäklare som svarade upp mot alla förväntningar.

Peter S
Kummelnäs

Proffsig och smidig. Allt gick snabbt och bra!

Svar från Marielle Andersson

Tack Peter på rekommendationen! Trevlig helg så hörs vi snart igen!

Yvonne E

Engagerad och proffsig med kunden i focus. Inkännande och uppdaterande! Rekommendera det varmaste Marielle för ditt uppdrag!

Svar från Marielle Andersson

Tack snälla Yvonne för rekommendationen. Det är baserat på ett gott samarbete! VI hörs snart igen!

Nina E
Västra Orminge

Snabb och smidig affär. Marielle var alltid tillgänglig på telefon. Ordning och reda med alla papper. Trevligt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Marielle Andersson

Tack Nina. Jätteroligt att höra att jag levererat enligt både mina och dina förväntningar!

Kent J
Kummelnäs

Marielle är en duktig, erfaren, påläst, mycket hjälpsam mäklare, både för köpare och säljare. Vi är mycket nöjda.

Svar från Marielle Andersson

Tack snälla Kent för rekommendationen. Hoppas ni hittar en annan bostad som passar er. VI hörs snart igen.

Roel V

Marielle was fantastic in guiding us during the sale of our flat. She took the time to explain the full process, communicated with us at every step, and advised us on setting the right price. Everything turned out very smooth and I was happy that we partnered with her for the sale of our property.

Svar från Marielle Andersson

Thanks Roel! I am so happy that you gave me the confidence to sell the home. Talk to you soon. Thanks for the recommendation.

Bjarne H
Nacka - Orminge

Mycket saklig av sig och bemötande. Har ej erfarenhet hur mäklare skall vara varför jag inte kan säga något mera.

Svar från Marielle Andersson

Tack för rekommendationen. Vi ses snart igen!

Nitest S
Kummelnäs

Bra bemötande och hjälpsam med alla frågor. Rekommenderar verkligen henne.

Svar från Marielle Andersson

Tack så mycket Nitest! Bara att höra av dig om du har några frågor. VI hörs snart igen!

Kenneth Peter K
Skuru

Mycket kompentent och trevlig.

Svar från Marielle Andersson

Tack Peter! Varit superkul att samarbeta med dig. Hoppas det finns fler möjligheter i framtiden!

Rafail P
Jarlaberg

Mycket bra bemötande, bra struktur, engagerad, och alltid informerade ..................................................................

Svar från Marielle Andersson

Tack Rafail för rekommendationen. Lycka till så hoppas jag vi ses igen!

Bill Evald S

Mkt trevlig & proffsig, en klippa .

Svar från Marielle Andersson

Bill, tack så mycket. Det värmer. VI hörs inom kort!

Björn Arthur S
Saltsjö-Duvnäs

Marielle är positiv och drivande. Men hon klargör förutsättningarna och ger oss tid att tänka på vårt håll. Marielle hjälpte också till praktiskt med inredningen inför visningen. Vi hade förväntat oss dels hjälp med alla praktiska steg, dels råd ifråga om besiktning, annons, pris, budgivning och liknande. Marielle var tydlig om de avvägningar man kan göra, så att vi kunde fatta beslut utifrån våra önskemål. En punkt var lite oklar för oss, den att budgivningen gick mot en sorts naturlig sluttidpunkt beroende på hur...

Sten Staffan S
Saltsjö-Duvnäs

Mina syskon och jag tycker att Marielle Andersson var duktig och skötte det hela på ett bra sätt.

Svar från Marielle Andersson

Tack Sten! Vad roligt att höra och tack för rekommendationen. Vi hörs inom kort. Ta hand om er så länge!

Fredrik H
Eknäs

Mycket nöjd. Smidig o proffsig.

Svar från Marielle Andersson

Tack Fredrik! Precis vad jag vill leva upp till. Ha en fin sommar!

Cecilia H
Eknäs

Väldigt bra. Tillmötesgående, aktiv o uppdragsfokuserad.

Svar från Marielle Andersson

Tack Cecilia! Ett gott samarbete mellan er som säljare och mig som mäklare. Tack för förtroendet och affären!

Jonas S
Lilla Björknäs

Hela försäljningen från början till slut gick väldig smidigt.

Svar från Marielle Andersson

Tack Jonas för att jag fick hjälpa till med försäljningen i vårt fina område. Vi ses inom kort. Ha en fin sommar så länge!

Ted Alexander A
Talludden / Lilla Björknäs

Bra initiativ, bra driv och fint engagemang. Vi nådde fina siffror som önskat och är nöjda med det! Professionellt bemötande vid kontraktsskrivningen och alltid med ett leende på läpparna👍

Svar från Marielle Andersson

Ted, stort tack för den fina rekommendationen och det fina samarbetet! Önskar er en fin sommar så så ses vi snart igen.

Magnus Olof H
Björknäs

Vi fick vi ett trevligt bemötande på ett avslappnat sätt, relativt snabb återkoppling vid frågor mm och kontraktsskrivningen var väl organiserad.

Svar från Marielle Andersson

Magnus, tack för er rekommendation och varmt välkomna till Björknäs. Vi ses inom kort.

Gillis F
Gustavsberg Östra Ekedal

snabb kunnig och vänlig, snabb, kunnig och vänlig

Svar från Marielle Andersson

Tack Gillis för att du skrivit en fin reco till mig. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning, Marielle

Kerstin H
Gustavsberg Östra Ekedal

Bra bemötande Snabbt Proffsigt Trevligt

Svar från Marielle Andersson

Tack så mycket för rekommendationen! Vi syns snart igen!

Linda W
Lännersta

Marielle förmedlade vårt nya fantastiska parhus på ett exemplariskt sätt! Hennes varma och proffsiga bemötande fick oss som köpare att känna oss trygga från första stund. Vi har träffat oändligt många mäklare under vår tid som spekulanter men Marielle stack ut! Rekommenderas varmt!

Svar från Marielle Andersson

Linda stort tack för dina ord. Det är precis så jag önskar uppfattas. Hoppas ni trivs bra och hoppas vi ses snart igen. Ta hand om er!

Andrei G
Norra Lännersta

Professionell, duktig, trevlig, engagerad, stort tålamod, och alltid positiv. Mycket nöjd säljare som starkt rekommenderar Marielle.

Svar från Marielle Andersson

Tack Andrei! Ja tålmod har vi båda fått ha. Tack för den fina recon. Med vänlig hälsning, Marielle

Stefan F
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Saltsjöbaden

Köp av bostadsrätt. Snabb och professionell hantering av affären.