Mäklarringen Huddinge

Mäklarringen Huddinge

Välkommen till Mäklarringen Huddinge! Letar du bostad i Huddinge, Fullersta, Stuvsta, Holmgård, Backen, Hörningsnäs Villastad, Sjödalen eller Vidja med omnejd. Tveka då inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare på Mäklarringen Huddinge. Vi hjälper dig oavsett om du är ute efter att köpa en ny bostad eller om...

13 omdömen om Mäklarringen Huddinge

Daniel H
Ådran

Mäklaren va tillmötesgående och höll en bra uppdaterad och återkopplade alltid utan krångel.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Klara W
Bandhagen

Proffesionell och väldigt trevlig mäklare som höll oss uppdaterade under hela processen. Vi upplevde honom som lättillgänglig, lyhörd och engagerad. Han fick vår lägenhet såld till ett pris som överträffade alla våra förväntningar med tanke på de rådande situationerna. Vi kan varmt rekommendera Moussa!

Marjorie Rossana N
Sålde sitt hus med hjälp av
Vendelsö - Sågen

Duktig och driven mäklare som har bra försäljningsstrategi.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Simon D
Bandhagen

väldigt tydlig och bra. Lätt att få tag på ringer alltid upp. trevlig o lättsam

Anna-Karin O
Vendelsö - Sågen

Vänligt och professionellt bemötande. Påläst och kunnig mäklare. Tack för en smidig bostadsaffär, Moussa!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Theres B
Sköndal

Vi blev mycket professionellt bemötta av Moussa när vi först kom på visningen av huset som vi sedan köpte. Allt har gått mycket smidigt och det har känts tryggt hela vägen. Tack! Theres

Ali R
Farsta

Rekommenderar starkt! Otrolig vänlig kille som hjälper dig med minsta lilla detalj.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Sylvan A
Skogås

Förtroende givande mäklare och ger all information man behöver. Tack för en trygg affär.

Sarah C
Skogås

Duktig och engagerad mäklare. Rekommenderar Moussa inför din försäljning.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Soo-jin M
Hägersten

Moussa är i princip alltid tillgänglig och återkommer alltid inom kort om han inte svarar direkt. Han är mån om att ge bra tips och råd, väldigt aktiv och noggrann vilket gör att du själv inte behöver göra så mycket. Moussa uppfyllde alla mina förväntningar och lite till. Rekommenderar honom till alla som vill ha en snabb och smidig försäljning av sin lägenhet till rätt pris!

Dejan M
Huddinge

Musse har varit en helt fantastisk mäklare från start till slut. Det som gör Moussa unik är hans engagemang, lyhördhet och breda kunskap när det gäller allt som har med bostadsförsäljning att göra. Utöver det leverade han det lilla extra och kontakten kändes väldigt personlig. Jag kan starkt rekommendera Moussa som mäklare. Han var värd varenda öre han fick som provision!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Fredrik J
Huddinge

Vi blev bemötta väl och det blev aldrig något besvär. Hela affären gick smidigt och enkelt, vi har bara goda saker att säga ang Moussa!

Mohammad Raees K
Sålde sitt hus med hjälp av