Mancini

4.5

4 omdömen om Mancini

Jakob
Skrev om Mancini

Perfekt! fantastisk mat. Riktigt bra italienare

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
KillMyAccount K

Our favourite restaurant in Stockholm - pure and simple! The food and atmosphere are wonderful, as are the staff. It's not cheap, but worth every krona. Oh, and it's a "Slow Food" (http://www.slowfood.com/) restaurant to boot - one of the few I know of in Sweden. Just pay it a visit, your taste buds will thank you!

Magnus A
Skrev om Mancini

Väldigt hög kvalitet på maten. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Man får en känsla av Italien. Rekommenderas varmt

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Joakim B
Skrev om Mancini

En mysig restaurang som rekommenderas för den som vill avnjuta en romantisk middag med någon kär. Maten var god och servicen var exceptionellt bra. Vi blev betjänta av en äldre herre med pondus och charm. Det var dock lite dyrt, en förrätt gick lös på över 200 spänn och varmrätterna över 300. För den som tycker det låter okej rekommenderar jag det varmt!