Marleny Städservice

Marleny Städservice

Ring 073-905 87 01 www.marleny.se
4.5

Välkommen till Marleny Städservice! Vi ser till att ditt hem blir skinande rent! Vi tillhandahåller professionell städning till rimliga priser. Du kan välja antingen lilla, mellan eller stora städpaketet hos oss. Vi lägger stor vikt vid att du som kund ska känna dig trygg. Därför har vi pålitlig och erfaren personal som värnar...

68 omdömen om Marleny Städservice

Sara Kristina M
Skrev om Marleny Städservice

Företaget gjorde flyttstädning innan inflytt. I röran hann jag ej inspektera innan 1 v hade gått, sedan var det för sent för reklamation. Rutten mat i diskmaskin, beläggningar i toa, ugnplåtar som bara var att kasta, matrester på väggar/tak i köket, takspottar med år av mattfett/smuts. Helt oacceptabel nivå på sk flyttstädning. Varken säljare eller städföretag villiga att åtgärda. VARNING

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Danijela T
Skrev om Marleny Städservice

Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda. Skulle vi ha någon förbättringspunkt, ser Marleny till att det följs upp och åtgärdas. Vi har varit kunder i många år och rekommenderat Marleny Städservice till många.

Brf Essingeslätten 11 P
Skrev om Marleny Städservice

Effektivt städarbete och lätt nåbar personal

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Josefine J
Skrev om Marleny Städservice

Kan varmt rekommendera Marleny städservice! Vi anlitar dem både hemma och på företaget och är alltid lika nöjda! Proffsig och trevlig personal.

Linnea R
Skrev om Marleny Städservice

Bra städning, fick några felaktiga fakturor som, rättades till efter att jag påpekade det.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Rolf T
Skrev om Marleny Städservice

Ett proffsig företag där man blir alltid trevligt bemött. Huset skiner för en bra pris dessutom.

Charlotte W
Skrev om Marleny Städservice

Ett ansvarstagande företag om både sina anställda och sina kunder. Har man frågor svarar de snabbt och möter ens önskemål.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 139 omdömen 4.4 av 139 omdömen

Maya F
Skrev om Marleny Städservice

V har köpt städning tjänster 1 x per månad. Min upplevelse av Marleny Städsservice har varit jättebra. Proffsig och tydligt.

Sophie S
Skrev om Marleny Städservice

Har haft utmärkt hjälp av Marlenys städservice i fler år! Mycket nöjd

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Ann W
Skrev om Marleny Städservice

Marleny Städservice har varit hos mig i sex år och jag är mycket nöjd med städningen. Det har funnits en del administrativa problem med räkningarna men även detta fungerar bra sen en tid tillbaka. Jag uppskattar också företagets flexibilitet när det gäller avbeställning av städning under min frånvaro i utlandet. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Johan C
Skrev om Marleny Städservice

Marleny är otroligt serviceminded och tänker alltid på kundens bästa. Hon har duktiga medarbetare och vi är väldigt nöjda med både städning och fönsterputs. Ett stort plus är att man kan pausa sina tjänster (typ under semestern) utan problem. Jag kan varmt rekommendera Marleny!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Cecilia S
Skrev om Marleny Städservice

Vi har anlitat Marleny Städservice i många år och är väldigt nöjda med dem. Bemötandet har alltid varit utmärkt och våra förväntningar har motsvarats mer än väl.

Charlotte H
Skrev om Marleny Städservice

Städning 5h varannan torsdag Får alltid snabbt svar från Marleny, via sms Ibland svårt att kommunicera med ej svensk- eller engelskspråkig städerska. (Kan inte spanska själv) Föredrar att ha samma person som kommer, så det inte är olika tjejer varje gång. Skulle ibland vilja anpassa städningen efter visss behov, men svårt att ” instruera”. Sammanfattningsvis är jag nöjd!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Maria V
Skrev om Marleny Städservice

Hemstädning. Bra och flexibla med sina tjänster och i sitt bemötande. det känns som att det mest går att lösa trots kort varsel vilket är väldigt uppskattat! Har varit några gånger när vi inte riktigt har vetat vem som har varit hos oss, inte alltid varit samma person, vilket vi inte själva har vetet om förrän vi har kommit hem och insett att det inte är någon vi känner igen. Eg ok, men hade känts tryggare om vi fick veta det på förhand så man vet vem som är i ens hem.

Susanne O
Skrev om Marleny Städservice

Vi har städ varannan vecka och har haft det i flera år! Det har aldrig varit något som vi varit missnöjda med och det är alltid skinande rent efter att Marleny städservice varit hos oss. Toppbetyg!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 231 omdömen 3.7 av 231 omdömen

Carl S
Skrev om Marleny Städservice

Professionell städning och bra kommunikation.

Maria L
Skrev om Marleny Städservice

Storstädning med fönsterputs, skåp mm Mycket proffsigt och bra bemötande på alla sätt och vis. Snabb återkoppling i kommunikationen Levde upp till förväntningarna med råge Kommer att fortsätta att anlita Marleny Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2215 omdömen 4.7 av 2215 omdömen

Anna L
Skrev om Marleny Städservice

Städning varannan vecka. Väldigt flexibla om man behöver byta tid eller dag. Svarar alltid på sms. De är grymma!

Jannica L
Skrev om Marleny Städservice

Veckostäd som fungerar utan krångel. Tillmötesgående ägare av företaget som månar om kunden

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ann-marie P
Skrev om Marleny Städservice

Marleny är lyhörd för vad som önskas Lätt att komma i kontakt med Det är inte alltid de som utför städning uppfyller mina förväntningar på betald tjänst Efter diskussion är det bra just nu På det hela taget en bra upplevelse och jag kan rekommendera företaget

Ulf Å
Skrev om Marleny Städservice

Personerna som varit här har gjort ett fint jobb!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1247 omdömen 4.7 av 1247 omdömen

Thomas P
Skrev om Marleny Städservice

Har anlitat Marleny under många år. Utmärkt och pålitligt! Alltid tillmötesgående.

Carina E
Skrev om Marleny Städservice

Bra kvalitet på städtjänsten, trevlig personal och enkelt att kommunicera med kundservice.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Maria S
Skrev om Marleny Städservice

Köpt in främst städhjälp, men även fönsterputsning. Vänligt och proffsigt bemötande, samt stor flexibilitet vid tex vård av sjukt barn. Pålitliga och hjälpsamma. Bra städning, även om det har funnits viss variation mellan städerskorna över åren.

Annu Paul S
Skrev om Marleny Städservice

Har haft Marleny Städservice i 3 år och är super nöjd. De är pålitliga, flexibla och lyhörda.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Tina F
Skrev om Marleny Städservice

Ett städföretag som alltid lyssnar på kunden. Är flexibla och tillmötesgående. Alltid bra städat!

Sara R
Skrev om Marleny Städservice

Vi har anlitat Marleny Städservices tjänster i många år och vi är SÅ nöjda! Vi har städning varannan vecka och ibland även fönsterputs m.m. Trevligt bemötande, tryggt, flexibelt och kanske det allra viktigaste - vi är alltid nöjda med resultatet av tjänsterna!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1135 omdömen 4.7 av 1135 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Åsa H
Skrev om Marleny Städservice

Jättenöjd. Bra service. Mkt bra städning. Känner oss trygga med Marleny. Vi är mkt nöjda med allt

Proline Bilskador AB
Skrev om Marleny Städservice

Har anlitat Marlenys i flera år. Så proffsiga, diskreta och har alltid ett trevlig bemötande mot oss. Aldrig några problem! Mona, Proline Bilskador

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Johanna F
Skrev om Marleny Städservice

Bra service ! Företaget har städat badrum o kök o jag är väldigt nöjd m resultatet

Marianne A
Skrev om Marleny Städservice

Alltid bra bemött av Marylene. Bra städare som alltid kommer på avtalad tid och utför sitt uppdrag på bästa sätt. Alltid skinande rent när man kommer hem varannan tisdag. Har rekommenderat företaget till flera av mina vänner som använder dom och är lika nöjda. Jag har städning varannan vecka och har även haft storstädning. Mycket nöjd. Marianne Andersson Bromma

Jobmeal Ab G
Skrev om Marleny Städservice

Städtjänst/service Ett mycket bra bemötande från företaget Företaget lever upp till våra förväntningar återkopplar alltid om det finns några frågetecken Lyssnar alltid och rätar till om det skulle vara något Trevlig pesonal Rekommenderar dem stort Gör ett bra arbete

Jennie S
Skrev om Marleny Städservice

Marleny Städservice är den bästa städfirma som vi anlitat, mycket noggranna, lyhörda och flexibla. Kan varmt rekommenderas!

Agnes U
Skrev om Marleny Städservice

Jag rekommendrar gärna Marl. S. till mina vänner. Hälsningar Agnes u.

Sven H
Skrev om Marleny Städservice

Vi har haft städning var 14:e dag i ca 3 år och har bara gott att säga om det utförda arbetet och bemötandet som vi fått! rekommenderar gärna företaget.

Veronica A
Skrev om Marleny Städservice

Bra städning med ”det lilla extra”

Birgitta L
Skrev om Marleny Städservice

Vi har städning var fjortonde dag och vår städerska är toppen!

Mikael A
Skrev om Marleny Städservice

Utför alltid ett bra jobb och överträffar ofta förväntningarna på både utförande, service och flexibilitet. Jag kan varmt rekommendera Marleny Städservice!

Carina A
Skrev om Marleny Städservice

Köper storstädning och fönsterputsning av Marleny 2 ggr/år och blir alltid mycket nöjd!

Reine G
Skrev om Marleny Städservice

Marlenys levererar både med ett bra jobb samt tidsmässigt alltid trevliga och proffsiga Reine

Bodil P
Skrev om Marleny Städservice

Jag köper storstädning 1-2 gånger per år från Marleny Städ. Det inkluderar allt från fönsterputs till rengöring insidan av köksskåp, ugn m.m. De är alltid mycket noggranna och gör det fantastiskt bra. Underbart att komma hem till en genomstädad lägenhet! Jag kan verkligen rekommendera dem.

Gudbjörg D
Skrev om Marleny Städservice

Marleny har skött hemstädning åt oss i snart 5 år, två gånger i månaden och vi har alltid varit nöjda. Såklart kommer inte alltid samma person för att utföra arbetet men i stort sätt är det inte frekventa personalbytem. Inga problem att utföra specialuppgifter då och då (ugn, kylskåp), enkelt att komma i kontakt och snabba svar. Känner att man uppskattas som kund och att relationen med Marleny är bra. (Kan tillägga att vid ett tillfälle nyligen så hoppade Marleny själv in när en anställd blev sjuk och fixade städningen personligen - det visar hur engagerad hon är i att driva sin verksamhet).

Linda T
Skrev om Marleny Städservice

Hade städning här, jätte duktiga och tillmötesgående.

Gunbritt P
Skrev om Marleny Städservice

Köper städning var fjärde vecka. Bemötandet har varit bra och lyhört efter mina önskemål förutom på en punkt. Jag vill att min hjälp ska tala svenska. Nu är jag mycket nöjd då det numera är en svensktalande som kommer till mig. Städningen har nästan alltid varit bra och nu är det mycket bra tack vare språket. Jag tycker att det har varit lite för täta byten av städerska så jag hoppas nu att jag får behålla den nuvarande. Mvh Gun-Britt Palmqvist

Cia F
Skrev om Marleny Städservice

Jag har städning 3 timmar varannan vecka. Jag har samma person som kommer varje gång sedan den dag jag bestämde mig för att anlita Marlenys städfirma och jag är supernöjd. Angela som kommer är mycket ordentlig och effektiv. Behöver jag ändra rutinen så funkar det också. Jag blev tipsad av en väninna och hade höga förväntningar och dessa blev ju också infriade, bra bemötande och arbete som är utfört till belåtenhet.

Liza L
Skrev om Marleny Städservice

Vi har hemstädning av Marlenys. Vi är alltid nöjda. De är flexibla och prisvärda.

Charlotte H
Skrev om Marleny Städservice

Alltid ett proffsigt och tillgängligt bemötande. Bra städning.

Anna K

Veckstädning Vänligt, bra Bra Lite rörigt i personalen vem som städar

Samuel W
Skrev om Marleny Städservice

Bra, flexibelt då vi måste ställa in pga VAB eller liknande. Rekommenderas!

Ruth I

Vecostädning: Noggranna, kunniga och trevliga