Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Haninge Marleny Städservice

Marleny Städservice

Ribby Allé 11D, 137 42 Västerhaninge — Visa karta

Välkommen till Marleny Städservice!

Vi ser till att ditt hem blir skinande rent! Vi tillhandahåller professionell städning till rimliga priser. Du kan välja antingen lilla, mellan eller stora städpaketet hos oss. Vi lägger stor vikt vid att du som kund ska känna dig trygg. Därför har vi pålitlig och erfaren personal som värnar om kvaliteten. Vi erbjuder tjänster för både privatpersoner och företag.

För privatpersoner: cc

Kontorsstädning
Storstädning
Flyttstädning
Trappstädning

Vi på Marleny Städservice ser fram emot att höra från dig. Välkommen till oss!

Läs vad 66 kunder tycker om Marleny Städservice

• Brf Essingeslätten 11 P
    Brf Essingeslätten 11 P skrev om Marleny Städservice
    Effektivt städarbete och lätt nåbar personal Läs mer
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Marleny Städservice
    Kan varmt rekommendera Marleny städservice! Vi anlitar dem både hemma och på företaget och är alltid lika nöjda! Proffsig och trevlig personal. Läs mer
  • Linnea R
    Linnea R skrev om Marleny Städservice
    Bra städning, fick några felaktiga fakturor som, rättades till efter att jag påpekade det. Läs mer
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Marleny Städservice
    Ett proffsig företag där man blir alltid trevligt bemött. Huset skiner för en bra pris dessutom. Läs mer
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Marleny Städservice
    Ett ansvarstagande företag om både sina anställda och sina kunder. Har man frågor svarar de snabbt och möter ens önskemål. Läs mer
  • Maya F
    Maya F skrev om Marleny Städservice
    V har köpt städning tjänster 1 x per månad. Min upplevelse av Marleny Städsservice har varit jättebra. Proffsig och tydligt. Läs mer
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Marleny Städservice
    Har haft utmärkt hjälp av Marlenys städservice i fler år! Mycket nöjd Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Marleny Städservice
    Marleny Städservice har varit hos mig i sex år och jag är mycket nöjd med städningen. Det har funnits en del administrativa problem med räkningarna men även detta fungerar bra sen en tid tillbaka.

Jag uppskattar också företagets flexibilitet när det gäller avbeställning av städning under min frånvaro i utlandet.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Marleny Städservice
    Marleny är otroligt serviceminded och tänker alltid på kundens bästa. Hon har duktiga medarbetare och vi är väldigt nöjda med både städning och fönsterputs. Ett stort plus är att man kan pausa sina tjänster (typ under semestern) utan problem. Jag kan varmt rekommendera Marleny! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Marleny Städservice
    Vi har anlitat Marleny Städservice i många år och är väldigt nöjda med dem. Bemötandet har alltid varit utmärkt och våra förväntningar har motsvarats mer än väl. Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Marleny Städservice
    Städning 5h varannan torsdag
    Får alltid snabbt svar från Marleny, via sms
    Ibland svårt att kommunicera med ej svensk- eller engelskspråkig städerska. (Kan inte spanska själv)
    Föredrar att ha samma person som kommer, så det inte är olika tjejer varje gång.
    Skulle ibland vilja anpassa städningen efter visss behov, men svårt att ” instruera”.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd! Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Marleny Städservice
    Hemstädning. Bra och flexibla med sina tjänster och i sitt bemötande. det känns som att det mest går att lösa trots kort varsel vilket är väldigt uppskattat!

Har varit några gånger när vi inte riktigt har vetat vem som har varit hos oss, inte alltid varit samma person, vilket vi inte själva har vetet om förrän vi har kommit hem och insett att det inte är någon vi känner igen. Eg ok, men hade känts tryggare om vi fick veta det på förhand så man vet vem som är i ens hem. Läs mer
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Marleny Städservice
    Vi har städ varannan vecka och har haft det i flera år! Det har aldrig varit något som vi varit missnöjda med och det är alltid skinande rent efter att Marleny städservice varit hos oss. Toppbetyg! Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Marleny Städservice
    Professionell städning och bra kommunikation. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Marleny Städservice
    Storstädning med fönsterputs, skåp mm
    Mycket proffsigt och bra bemötande på alla sätt och vis. Snabb återkoppling i kommunikationen
    Levde upp till förväntningarna med råge
    Kommer att fortsätta att anlita Marleny Städservice Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Marleny Städservice
    Städning varannan vecka. Väldigt flexibla om man behöver byta tid eller dag. Svarar alltid på sms. De är grymma! Läs mer
  • Jannica L
    Jannica L skrev om Marleny Städservice
    Veckostäd som fungerar utan krångel. Tillmötesgående ägare av företaget som månar om kunden Läs mer
  • Ann-marie P
    Ann-marie P skrev om Marleny Städservice
    Marleny är lyhörd för vad som önskas
    Lätt att komma i kontakt med
    Det är inte alltid de som utför städning uppfyller mina förväntningar på betald tjänst
    Efter diskussion är det bra just nu
    På det hela taget en bra upplevelse och jag kan rekommendera företaget Läs mer
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Marleny Städservice
    Personerna som varit här har gjort ett fint jobb! Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Marleny Städservice
    Har anlitat Marleny under många år. Utmärkt och pålitligt! Alltid tillmötesgående. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Marleny Städservice
    Bra kvalitet på städtjänsten, trevlig personal och enkelt att kommunicera med kundservice. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Marleny Städservice
    Köpt in främst städhjälp, men även fönsterputsning.
    Vänligt och proffsigt bemötande, samt stor flexibilitet vid tex vård av sjukt barn. Pålitliga och hjälpsamma.
    Bra städning, även om det har funnits viss variation mellan städerskorna över åren. Läs mer
  • Annu Paul S
    Annu Paul S skrev om Marleny Städservice
    Har haft Marleny Städservice i 3 år och är super nöjd. De är pålitliga, flexibla och lyhörda. Läs mer
  • Tina F
    Tina F skrev om Marleny Städservice
    Ett städföretag som alltid lyssnar på kunden. Är flexibla och tillmötesgående. Alltid bra städat! Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Marleny Städservice
    Vi har anlitat Marleny Städservices tjänster i många år och vi är SÅ nöjda! Vi har städning varannan vecka och ibland även fönsterputs m.m. Trevligt bemötande, tryggt, flexibelt och kanske det allra viktigaste - vi är alltid nöjda med resultatet av tjänsterna! Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Marleny Städservice
    Jättenöjd. Bra service. Mkt bra städning. Känner oss trygga med Marleny.

Vi är mkt nöjda med allt Läs mer
  • Proline Bilskador AB
    Proline Bilskador AB skrev om Marleny Städservice
    Har anlitat Marlenys i flera år. Så proffsiga, diskreta och har alltid ett trevlig bemötande mot oss. Aldrig några problem!

Mona, Proline Bilskador Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Marleny Städservice
    Bra service !
    Företaget har städat badrum o kök o jag är väldigt nöjd m resultatet Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Marleny Städservice
    Alltid bra bemött av Marylene. Bra städare som alltid kommer på avtalad tid och utför sitt uppdrag på bästa sätt. Alltid skinande rent när man kommer hem varannan tisdag. Har rekommenderat företaget till flera av mina vänner som använder dom och är lika nöjda. Jag har städning varannan vecka och har även haft storstädning. Mycket nöjd. Marianne Andersson Bromma Läs mer
  • Jobmeal Ab G
    Jobmeal Ab G skrev om Marleny Städservice
    Städtjänst/service
    Ett mycket bra bemötande från företaget
    Företaget lever upp till våra förväntningar återkopplar alltid om det finns några frågetecken
    Lyssnar alltid och rätar till om det skulle vara något
    Trevlig pesonal
    Rekommenderar dem stort
    Gör ett bra arbete Läs mer
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Marleny Städservice
    Marleny Städservice är den bästa städfirma som vi anlitat, mycket noggranna, lyhörda och flexibla. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Agnes U
    Agnes U skrev om Marleny Städservice
    Jag rekommendrar gärna Marl. S. till mina vänner.

Hälsningar
    Agnes u. Läs mer
  • Sven H
    Sven H skrev om Marleny Städservice
    Vi har haft städning var 14:e dag i ca 3 år och har bara gott att säga om det utförda arbetet och bemötandet som vi fått!
    rekommenderar gärna företaget. Läs mer
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Marleny Städservice
    Bra städning med ”det lilla extra” Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Marleny Städservice
    Vi har städning var fjortonde dag och vår städerska är toppen! Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Marleny Städservice
    Utför alltid ett bra jobb och överträffar ofta förväntningarna på både utförande, service och flexibilitet. Jag kan varmt rekommendera Marleny Städservice! Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Marleny Städservice
    Köper storstädning och fönsterputsning av Marleny 2 ggr/år och blir alltid mycket nöjd! Läs mer
  • Reine G
    Reine G skrev om Marleny Städservice
    Marlenys levererar både med ett bra jobb samt tidsmässigt
    alltid trevliga och proffsiga
    Reine Läs mer
  • Bodil P
    Bodil P skrev om Marleny Städservice
    Jag köper storstädning 1-2 gånger per år från Marleny Städ. Det inkluderar allt från fönsterputs till rengöring insidan av köksskåp, ugn m.m. De är alltid mycket noggranna och gör det fantastiskt bra. Underbart att komma hem till en genomstädad lägenhet! Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Gudbjörg D
    Gudbjörg D skrev om Marleny Städservice
    Marleny har skött hemstädning åt oss i snart 5 år, två gånger i månaden och vi har alltid varit nöjda. Såklart kommer inte alltid samma person för att utföra arbetet men i stort sätt är det inte frekventa personalbytem. Inga problem att utföra specialuppgifter då och då (ugn, kylskåp), enkelt att komma i kontakt och snabba svar. Känner att man uppskattas som kund och att relationen med Marleny är bra. (Kan tillägga att vid ett tillfälle nyligen så hoppade Marleny själv in när en anställd blev sjuk och fixade städningen personligen - det visar hur engagerad hon är i att driva sin verksamhet). Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Marleny Städservice
    Hade städning här, jätte duktiga och tillmötesgående. Läs mer
  • Gunbritt P
    Gunbritt P skrev om Marleny Städservice
    Köper städning var fjärde vecka. Bemötandet har varit bra och lyhört efter mina önskemål förutom på en punkt. Jag vill att min hjälp ska tala svenska. Nu är jag mycket nöjd då det numera är en svensktalande som kommer till mig. Städningen har nästan alltid varit bra och nu är det mycket bra tack vare språket.
    Jag tycker att det har varit lite för täta byten av städerska så jag hoppas nu att jag får behålla den nuvarande.
    Gun-Britt Palmqvist Läs mer
  • Cia F
    Cia F skrev om Marleny Städservice
    Jag har städning 3 timmar varannan vecka. Jag har samma person som kommer varje gång sedan den dag jag bestämde mig för att anlita Marlenys städfirma och jag är supernöjd. Angela som kommer är mycket ordentlig och effektiv. Behöver jag ändra rutinen så funkar det också. Jag blev tipsad av en väninna och hade höga förväntningar och dessa blev ju också infriade, bra bemötande och arbete som är utfört till belåtenhet. Läs mer
  • Liza L
    Liza L skrev om Marleny Städservice
    Vi har hemstädning av Marlenys. Vi är alltid nöjda. De är flexibla och prisvärda. Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Marleny Städservice
    Alltid ett proffsigt och tillgängligt bemötande. Bra städning. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Marleny Städservice
    Veckstädning
    Vänligt, bra
    Bra
    Lite rörigt i personalen vem som städar Läs mer
  • Samuel W
    Samuel W skrev om Marleny Städservice
    Bra, flexibelt då vi måste ställa in pga VAB eller liknande.

Rekommenderas! Läs mer
  • Ruth I
    Ruth I skrev om Marleny Städservice
    Vecostädning: Noggranna, kunniga och trevliga Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Marleny Städservice
    Mycket trevligt bemötande.
    Städning var 14:e dag.
    Aldrig några problem när man t ex vill byta dag.

Har rekommenderat henne till flera av våra vänner. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Marleny Städservice
    Kompromissvilliga med tider för städning. Gör ett bra jobb, även om jag tycker att kvaliteten sjunkit efter ett tags samarbete. Läs mer

Ribby Allé 11D, 137 42 Västerhaninge