Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

217 omdömen om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Heine L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Lämnade in en Volvo c30 i december för att avgaser kom in i bilen en packning böts ut för 1500 kr som var till turbon. Erat jobb var att använda tejp och svart buntband. Frågan är om man vågar anlita denna verkstad eftersom om tejpen hade lossnat och hamnat i turbon som kostar 30 000 kr i inköp hade troligtvist havererat. Mitt förtroende har ni förverkat grundligt. Så aldrig mer denna verkstad.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
STEFAN N
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Ville ha hjälp med 2st fel. Oljeläckage under turbon samt sätvärme. På oljeläckaget fixade dem 2 ventilations slangar som inte sitter i närheten av turbon samt max innehåller några droopar olja och sätesvärme kunde dem inte hjälpa mig med då dem inte har den kunskapen(men ta betalt går bra). Dem hittade även felkod på egr ventilen som jag fått bytt för några veckor sedan så jag anade ugglor i mossen, kontrollerade själv felkoderna på bilen dagen efter och ingen felkod på egr ventilen. Tänkte att dem kanske nollat felkoderna...

Peter N

Vänligt, proffsigt bemötande. Trevlig personal. Återkommer gärna. Peter

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Linn L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra service! Ljuvligt att kunna lämna bilen när man är på jobbet.

Tommy N
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Vanlig service med oljebyte. Bra service, bra information och bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Med andra ord BRA!

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 889 omdömen 4.8 av 889 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Roba A
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Trevliga personal, trevligt bemötande och professionellt arbete.

Ricardo R
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra personal utmärkt service, tack för att ni finns till hand när vi behöver att ni tar hand varan bilen. MVH: Ricardo Romo

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 756 omdömen 4.5 av 756 omdömen

Billy William E Billy William E
Nadin S
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Det va bra service och snabbt, trevliga personal, jag rekommenderar att ni få besöka de.

Ibraheem A
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Jag fick tid snabbt för fixa min bil För rimligt pris Jag kommer alltid söka er först

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1221 omdömen 4.7 av 1221 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Ronny E
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Trevligt och professionellt bemötande.

Erik K
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Snabba, bra service, bjuder på kaffe. Mycket nöjd.

Kenneth Å
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Hade köpt däck genom Bythjul och Autocenter hjälp mig att montera dessa. Mycket bra pris samt trevligt bemötande. Allt posetivt

Suzanne R
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Vänliga, snabba och yrkesskickliga! Kan varmt rekommenderas.

Wasi K
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Trevligt bemötande och väldigt bra service. Jag är väldigt nöjd. Stark rekommenderar jag den här bilverkstaden. Kommer nästa gång och nästa gång..

Kristina M
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra bemötande och service enligt överenskommelse och humant pris. Kontakt om något utöver det planerade måste åtgärdas. Lånebil under service om än lite till åren. Är mycket nöjd och belåten med helheten

Andreas L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Mycket kunnig personal och bra bemötande samt serviceminded. Gör det där lilla extra utan extra kostnad.

Susanna W
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Snabbt och professionellt omhändertagande.

Mikael N
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

På Martins autocenter får man alltid utmärkt support, och snabb hantering. Bara positiva erfarenheter från denna verkstad.

Gunwer L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Service på bilen samt kontroll och åtgärd på AC. Blev trevligt bemött. Allt ting fungerade bra. Visste redan via arbetskollegor och familj att jag kunde ha höga förväntningar både på bemötande samt på utfört arbete. Har redan rekommenderat Martins Autocenter till familj, vänner och bekanta.

Tommy G
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Mycket bra bemötande, trevlig personal. Bra pris

Stefan T
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Trevligt, artigt och punktligt!

Daniel D
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra service, väl utfört jobb och trevlig personal. Hit åker jag gärna igen!

Mattis M
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Jag är riktigt snål med att dela ut 5/5 men det tycker jag verkligen Martins Autocenter är värda! Lämnade in min bil för däckmontering och skifte. Nyckeln till mina låsbultar var sliten och kunde inte användas, så de körde iväg bilen till en auktoriserad verkstad som bytte ut dem (jag ville ha vanliga bultar istället). Vid däckmontering och skifte kollade de även mina hjulinställningar och tvättade bilen. Detta tog de inte en spänn extra betalt för!! VILKEN OTROLIG SERVICE! De använde egen skyddsplast i förarsätet för...

Georgios G
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Har besökt verkstad på olika tillfällen bl.a har behövt hjälp med mina låsbultar att få bort dem. (Fast de hade fullt upp, var de mycket hjälpsamma). En annan gång var fel på bilen som behövdes lagas inför besiktning. De gick snabbt med reparationen. Har alltid som kund blivit bra bemöt och fått bra SERVICE. De tillfällen som jag har lämnat in bilen, har jag blivit erbjuden lånebil.

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby och Autoexperten Vårby gillar detta
Amelie P
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Felsökning av okänt fel på bilen. Sedan utfördes de arbeten som behövdes utefter det. Superbra bemötande från personal på autoexperten Vårby, hjälpsamma och arbetet gick väldigt fort! Glad att jag gick just till dem!

Mikael Å
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra pris och trevligt bemötande! Kommer använda mig av dom igen om så behövs. Blir 4/5 för dom glömde ringa mig när bilen var färdig.

Niklas F
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Snabb bra och prisvärd service

Fredrik F
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Beställde montering av däck hos Bythjul och fick detta ordnat snabbt och smidigt till bra pris hos Martins Autocenter med trevligt bemötande.

Johan S
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Snabbt ärligt o bra! Bra bemött och särskilt imponerad av att man uppmärksammade att offerten var fel och för dyr.

Liselotte L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Service på bilen. Har lämnat in min bil där många ggr. Alltid lika nöjd. Jättebra service och jättetrevlig personal.

Andreas A

Mycket bra o flexibelt bemötande. Priser som håller 😃

Elisabeth E
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Service för ett tag sen som var billig och bra och sedan hjälp med annat problem. Bra trevligt

Janine J
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra och snabb service som alltid.

Dejan D
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Superbra service, trevlig och proffsigt bemötande!

Matthias Bartosik
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Beställde däck via bythjul.com och valde Martins Autocenter dels för priset och för att det fanns en ledig tid. Väldigt trevligt bemötande och de uppmärksammade att mina 11 år gamla plåtfälgar inte var i världens bästa skick och två killar höll på i 20 minuter med att borsta och rengöra dom för att däcken säkert skulle hålla tät. Hela verkstaden gav mig ett intryck av att här gör man saker ordentligt. Tumme upp!

Kerstin O
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Tack för all hjälp och trevligt bemötande.God Jul.

Cecilia B
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Oerhört bra och seriösa! Lämnade bilen för ett däckbyte via Bythjul. Blev då uppmärksammad på att bromsarna behövde fixas akut, vilket jag missat. Detta hjälpte de mig med omgående till ett mycket bra pris. Granterat min nya verkstad! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Paula M

Snabb service, trevlig personal

Frida S
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Var på däckbyte och fick ett väldigt bra bemötande. Snabbt och smidigt och fick dessutom bilen tvättad! Rekommenderas!

Johan Ö
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Hjälpte mig identifiera anledning till pyspunka, och fixade detta till ett bra pris

Johan L
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bra bemötande och snabbt utfört arbete.

Fredrik H

Bra service, mycket duktiga kan starkt rekommenderas. /Fredrik H-F

Tomas V
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Köpte montering av onlinedäck, verkstaden upptäckte bromsklossbytesbehov, även detta åtgärdades inom 1 och en halv timme !

Lars Magnus K
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Lämnade in min helt nya Mercedes E-klass på garantifel som verkstaden löste med att byta gångjärn bak på bagageluckan. Från jag lämnade in bil tog det 48 timmar. Helt magiskt bra! Veho bil vill inte ens boka skadebesiktning och ännu mindre laga ett garantifel. Katastrof dålig service från dom. Martins Autocenter är bättre än certifierade Mercedes verkstäder! Jag kan starkt rekomemdera denna verkstad! Magnus Klintbäck VD TaxiKurir

Kasia I
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

BLIVIT LURAD! För cirka en vecka sedan lämnade jag in min bil på denna Verkstad och jag ångrar mitt val ! Jag besökte verkstaden för att jag behövde serva samt fylla på min AC. Mannen som tog i mot mig sa klart och tydligt att innan de fyller på AC kollar de först om det finns någon läcka. När bilen var färdig och jag kom tillbaka för att hämta den sa samma man vad de gjort med min bil, servat och fyllt på AC. Det var alltså inga konstigheter med det. Han nämnde att mina broms skivor var rostiga samt någon knut,...

Svar från Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Hej Varför har du inte flrsökte kontakta cefen för att förklara vad som har hänt med din bil ? Om allting stämmer som du skriver här kommer du säkert att få dina pengar tillbaka. Vill gärna att du prata med mig och ingen annan person på företaget efter den 13 augusti eftersom jag är på semester just nu. Du kan skicka ditt telefonnummer till mig och jag kommer att ringa dig. martins-autocenter@outlook.com Mvh Albert VD/ Martins Autocenter AB

Oskar O
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Lämnade in min gamla bil BMW 520d (e61) för service (motorolja & bromsvätska). Gjorde lite efterforskning innan och hade flera konkurrerande verkstäder (bl.a. Mekonomen, Meca och Autopunkten) i loopen, men fick ett bra pris och snabbt och bra bemötande mailledes från Martins Autocenter. På plats möttes jag av trevlig och kunnig personal och gjorde ett snabbt byte av bilnycklar till deras fullt dugliga lånebil. Allt arbete utfördes utan anmärkningar, stämplarna i boken, utlovade produkter och bilen var till och med tvättad...

HAJIR S
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Mycket bra verkstad men värdelös lånebil. Livsfarlig rentav. Annars bra mekaniker och de var snabba och trevliga.

Svar från Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Tack för att du tycker om vår service och jobb. Vi försöker att alla våra kunder skall vara nöjda. Alla våra 4 fria lånebilar var ute därför fick du denna lånebil som inte är avsedd för att vara en lånebil till kunder men den är besiktigad och helförsäkrad och inte trafikfarlig men jag håller med dig att den inte var en lyxig bil.

Bruno N
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Bokade tid för hjulinställning, dom hörde av sig 2 dagar tidigare och bad mig komma in för en koll på förhand. Jag kommer dit, trevligt bemötande och dom ber om att få provköra bilen med mig för att se om det är något fel på den. Bilen behandlades med respekt och försiktighet. Servicen mycket bra! Då vi kom tillbaka konstaterade han att det inte var något fel på den och bad mig avboka tiden via mailet från lasingoo. Utöver provkörningen kollade dom även trycket i alla mina däck för att säkerställa att alla hade rätt...

Annelie E
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Smidigt att beställa däcken direkt till verkstaden som gjorde ett bra jobb

Lars G
Skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Köpte nya sommardäck. Det var lite strul när de skulle sättas på.