Alla kategorier AC Service Stockholms län Huddinge Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby — Visa karta

Här på Autoexperten i Vårby är vi allround när det kommer till bilar. Vi kan mycket om de flesta bilmärkena på marknaden. Vi är specialiserade på att bland annat göra fullständigt dokumenterade servicearbeten, kamremsbyten, diagnos och felsökning, glasarbeten, däckservice och 4-hjulsinställningar. Dessutom har vi reservdelar till samtliga bilmärken, erbjuder däckförvaring och biltvätt.

Gick inte din bil igenom besiktningen sist? Låt oss utföra efterkontrollen åt dig så du slipper åka tillbaka. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-04:00

Tommy G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra bemötande, trevlig personal. Bra pris Läs mer
  • 2019-05-08

Stefan T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt, artigt och punktligt! Läs mer
  • 2019-05-08

Daniel D skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service, väl utfört jobb och trevlig personal. Hit åker jag gärna igen! Läs mer
  • Mattis M

2019-04-23

Mattis M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag är riktigt snål med att dela ut 5/5 men det tycker jag verkligen Martins Autocenter är värda! Lämnade in min bil för däckmontering och skifte. Nyckeln till mina låsbultar var sliten och kunde inte användas, så de körde iväg bilen till en auktoriserad verkstad som bytte ut dem (jag ville ha vanliga bultar istället). Vid däckmontering och skifte kollade de även mina hjulinställningar och tvättade bilen. Detta tog de inte en spänn extra betalt för!! VILKEN OTROLIG SERVICE!
    De använde egen skyddsplast i förarsätet för att inte smutsa ned bilen. Mina vinterdäck fick jag noggrant inslagna i nya plastskydd och ordentligt inpackade i bakluckan. Som grädde på moset får man gratis lånebil och kaffe i receptionen.
    Hur nöjd kan man egentligen vara med ett hjulbyte kanske du undrar - Jo tydlige sjukt jävla nöjd! Typ "de kommer få ett julkort av mig" - nöjd! Läs mer
  • 2019-03-12

Georgios G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Har besökt verkstad på olika tillfällen bl.a har behövt hjälp med mina låsbultar att få bort dem.
    (Fast de hade fullt upp, var de mycket hjälpsamma).
    En annan gång var fel på bilen som behövdes lagas inför besiktning. De gick snabbt med reparationen.
    Har alltid som kund blivit bra bemöt och fått bra
    SERVICE.
    De tillfällen som jag har lämnat in bilen,
    har jag blivit erbjuden lånebil. Läs mer
    Martins Autocenter - Autoexperten Vårby, Autoexperten Vårby gillar detta
  • Amelie P

2019-03-06

Amelie P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Felsökning av okänt fel på bilen. Sedan utfördes de arbeten som behövdes utefter det. Superbra bemötande från personal på autoexperten Vårby, hjälpsamma och arbetet gick väldigt fort!
    Glad att jag gick just till dem! Läs mer
  • 2019-03-04

Mikael Å skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra pris och trevligt bemötande!
    Kommer använda mig av dom igen om så behövs.
    Blir 4/5 för dom glömde ringa mig när bilen var färdig. Läs mer
  • 2019-03-04

Niklas F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb bra och prisvärd service Läs mer
  • 2019-02-14

Fredrik F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Beställde montering av däck hos Bythjul och fick detta ordnat snabbt och smidigt till bra pris hos Martins Autocenter med trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan S

2019-02-12

Johan S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt ärligt o bra! Bra bemött och särskilt imponerad av att man uppmärksammade att offerten var fel och för dyr. Läs mer
  • 2019-02-11

Liselotte L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Service på bilen. Har lämnat in min bil där många ggr. Alltid lika nöjd. Jättebra service och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2019-02-09

Andreas A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra o flexibelt bemötande. Priser som håller 😃 Läs mer

Elisabeth E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Service för ett tag sen som var billig och bra och sedan hjälp med annat problem. Bra trevligt Läs mer

Janine J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra och snabb service som alltid. Läs mer

Dejan D skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Superbra service, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-02-04

Matthias Bartosik skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Beställde däck via bythjul.com och valde Martins Autocenter dels för priset och för att det fanns en ledig tid. Väldigt trevligt bemötande och de uppmärksammade att mina 11 år gamla plåtfälgar inte var i världens bästa skick och två killar höll på i 20 minuter med att borsta och rengöra dom för att däcken säkert skulle hålla tät. Hela verkstaden gav mig ett intryck av att här gör man saker ordentligt. Tumme upp! Läs mer
  • 2018-12-20

Kerstin O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Tack för all hjälp och trevligt bemötande.God Jul. Läs mer
  • 2018-12-20

Cecilia B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Oerhört bra och seriösa! Lämnade bilen för ett däckbyte via Bythjul. Blev då uppmärksammad på att bromsarna behövde fixas akut, vilket jag missat. Detta hjälpte de mig med omgående till ett mycket bra pris.
    Granterat min nya verkstad!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-12-01

Paula M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb service, trevlig personal Läs mer
  • 2018-11-30

Frida S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Var på däckbyte och fick ett väldigt bra bemötande. Snabbt och smidigt och fick dessutom bilen tvättad! Rekommenderas! Läs mer
  • Johan Ö

2018-11-28

Johan Ö skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hjälpte mig identifiera anledning till pyspunka, och fixade detta till ett bra pris Läs mer
  • 2018-11-28

Johan L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och snabbt utfört arbete. Läs mer
  • 2018-11-28

Fredrik H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service, mycket duktiga kan starkt rekommenderas.
    /Fredrik H-F Läs mer
  • 2018-08-27

Tomas V skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte montering av onlinedäck, verkstaden upptäckte
    bromsklossbytesbehov, även detta åtgärdades inom 1 och en halv timme ! Läs mer
  • Magnus K

2018-08-23

Magnus K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min helt nya Mercedes E-klass på garantifel som verkstaden löste med att byta gångjärn bak på bagageluckan. Från jag lämnade in bil tog det 48 timmar. Helt magiskt bra!
    Veho bil vill inte ens boka skadebesiktning och ännu mindre laga ett garantifel. Katastrof dålig service från dom.
    Martins Autocenter är bättre än certifierade Mercedes verkstäder!
    Jag kan starkt rekomemdera denna verkstad!
    Magnus Klintbäck VD TaxiKurir Läs mer
  • Kasia I

2018-08-04

Kasia I skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    BLIVIT LURAD!

För cirka en vecka sedan lämnade jag in min bil på denna Verkstad och jag ångrar mitt val !

Jag besökte verkstaden för att jag behövde serva samt fylla på min AC. Mannen som tog i mot mig sa klart och tydligt att innan de fyller på AC kollar de först om det finns någon läcka.

När bilen var färdig och jag kom tillbaka för att hämta den sa samma man vad de gjort med min bil, servat och fyllt på AC. Det var alltså inga konstigheter med det. Han nämnde att mina broms skivor var rostiga samt någon knut, men inget utav det var akut sa han.

En vecka efter märker jag att AC inte fungerar som de första dagarna, känns inte kallt alls.
    Min man blir då lika upprörd som mig och ringer verkstaden.

För det första då fick han ett väldigt otrevligt bemötande . Sen sa de att att min AC läckte.
    Så de har alltså gått och fyllt på AC när det läcker, utan att nämna det för mig. Därefter försöker de dumförklara mig för min man och säger att jag kanske inte kan.
    Då menar de på att de sa till mig att det läckte men att jag ändå ville fylla på AC.

Jag är så förbannad ! Denna verkstad lurar en och tar ens pengar! Gå ej dit ! Läs mer
    2018-08-04 Autoexperten Vårby svarar Kasia I
    Hej
    Varför har du inte flrsökte kontakta cefen för att förklara vad som har hänt med din bil ?
    Om allting stämmer som du skriver här kommer du säkert att få dina pengar tillbaka.
    Vill gärna att du prata med mig och ingen annan person på företaget efter den 13 augusti eftersom jag är på semester just nu.
    Du kan skicka ditt telefonnummer till mig och jag kommer att ringa dig.
    martins-autocenter@outlook.com
    Albert
    VD/ Martins Autocenter AB
    2018-08-05 Kasia I svarar Autoexperten Vårby
    Min man ringde in och pratade med chefen . Det var inte mycket till hjälp då den personen försöker dumförklara mig . 0700282828.
    2018-08-05 Autoexperten Vårby svarar Kasia I
    Som du ser på över 160 omdöme som våra kunder hade skrivit om oss att vi ett seriöst företag och att vårt motto är att kunden får bästa service.
    Det måste vara ett stort missförstånd.
    Jag är ägare och chefen till företaget.
    Jag har ringt igår och pratade med min anställd som din man pratade med igår och bad honom att lösa missförståndet på bästa sättet.
    Om ni ändå tycker att missförståndet kvarstår kontaktar jag gärna Er när jag är tillbaka till Sverige.
    Albert / VD Martins Autocenter AB Och
    2018-08-07 Kasia I svarar Autoexperten Vårby
    Dina anställda fyllde på min ac och därefter när jag märker att allt är slut säger de att det är ett lekhage !

Mnh 464 är mitt reg nr. Jag vill ha tillbaka varenda krona för påfyllning av ac. Jag kommer absolut inte låta dina anställda röra min bil mer. Jag har lämnat min mans nr så du kan swicha honom.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Oskar O

2018-07-12

Oskar O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min gamla bil BMW 520d (e61) för service (motorolja & bromsvätska).
    Gjorde lite efterforskning innan och hade flera konkurrerande verkstäder (bl.a. Mekonomen, Meca och Autopunkten) i loopen, men fick ett bra pris och snabbt och bra bemötande mailledes från Martins Autocenter.
    På plats möttes jag av trevlig och kunnig personal och gjorde ett snabbt byte av bilnycklar till deras fullt dugliga lånebil.
    Allt arbete utfördes utan anmärkningar, stämplarna i boken, utlovade produkter och bilen var till och med tvättad efter.

Mycket nöjd och kan inte annat än ge mina varmaste rekommendationer! 😊 Läs mer
  • 2018-06-28

Hajser R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra verkstad men värdelös lånebil. Livsfarlig rentav.
    Annars bra mekaniker och de var snabba och trevliga. Läs mer
    2018-06-28 Martins Autocenter - Autoexperten Vårby svarar Hajser R
    Tack för att du tycker om vår service och jobb. Vi försöker att alla våra kunder skall vara nöjda.
    Alla våra 4 fria lånebilar var ute därför fick du denna lånebil som inte är avsedd för att vara en lånebil till kunder men den är besiktigad och helförsäkrad och inte trafikfarlig men jag håller med dig att den inte var en lyxig bil.
  • 2018-06-04

Bruno N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bokade tid för hjulinställning, dom hörde av sig 2 dagar tidigare och bad mig komma in för en koll på förhand. Jag kommer dit, trevligt bemötande och dom ber om att få provköra bilen med mig för att se om det är något fel på den.

Bilen behandlades med respekt och försiktighet. Servicen mycket bra!
    Då vi kom tillbaka konstaterade han att det inte var något fel på den och bad mig avboka tiden via mailet från lasingoo. Utöver provkörningen kollade dom även trycket i alla mina däck för att säkerställa att alla hade rätt tryck.

Jag erbjöd att betala för den bra servicen etc. men icke.

Behöver något i framtiden verkligen åtgärdas återkommer jag till dom! Läs mer
  • 2018-04-29

Annelie E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Smidigt att beställa däcken direkt till verkstaden som gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2018-04-29

Lars G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte nya sommardäck. Det var lite strul när de skulle sättas på. Läs mer
  • 2018-04-28

Lars-göran G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevliga bra service, dom tvättade också bilen grattis efter däck byte Läs mer
  • 2018-04-28

Nenad G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra kundservice! Va på väg att byta däck på mina vinterdäck istället för sommardäcken Läs mer

Lennart H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Byte till nya sommardäck. Proffetionellt bemötande och utmärkt utfört arbete. Läs mer

Katarina J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag fick hjälp med byte av däck av ett gäng mycket trevliga killar. Fick även bilen tvättad! Väldigt trevligt bemötande och bra service. Rekomenderar starkt :) Läs mer
  • Tuong H

2018-04-27

Tuong H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Montering av nya däck genom Byt hjul. Mycket smidigt Läs mer

Asko S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och service. Jag rekommenderar. Läs mer
  • 2018-04-18

My Portillo E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag har haft mina bilar på service, bytt däck o bromsar och allt har alltid vart toppen. Alltid trevligt bemötande och att man fick tillbaka bilen tvättad vid däckbyte är ett stort plus🌟de får man ingen annanstans. Bästa verkstan verkligen!!! 🌟🌟 Läs mer

Fahmi M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    De var verkligen serviceinriktade. De hade tvättat bilen så när jag skulle hämta min bil blev jag glatt överraskad. Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Läs mer

Ylva Bain E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Efter kontroll på nätet valde jag Martins Autocenter, de hade bäst betyg.
    Jag blev väldigt väl mottagen och hela tiden uppmärksammad.
    Jag kan inte uttala mig om Arbetet, kan inget om motorer men tar för givet att allt blev gjort. Saknar emellertid en detaljerad pappersfaktura: uppdelad i arbete/tid och kostnad och reservdelar, olja etc. Jag fick en skickad på mailen men inte detaljerad.
    Jag skulle också gärna vilja ha en bekväm soffa eller stol och en modern kaffemaskin.
    Intrycket i stort är mkt positivt, alla var vänliga och hjälpsamma. Läs mer

Joakim N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt och effektivt besök och mycket prisvärt. Läs mer
  • 2018-04-04

Dejan K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande, schysst att man får kolla utbytta delar, det ända var att jag fick be dem för att få ett detaljerat kvitto. Läs mer

Pedram A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevlig och väldigt bra service Läs mer

Ulf G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bilservice.
    Toppen. Snabbt, billigt, bra. Fri lånebil. Utbytta filter låg i bagageluckan.

Rekommenderas starkt. Läs mer

Maggie L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Årlig kontroll. Bra bemött. Bra service. Rekommenderar. Mvh Läs mer
  • 2018-03-05

Jenny B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Högsta betyg, bästa verkstaden jag haft (och jag har provat en hel del)!!!
    Toppenbra service, otroligt prisvärt, supersnabb hjälp och kunnig personal!
    Jag har rekommenderat dem till både släkt och vänner!!
    / Daniel Läs mer
  • 2018-03-05

Kari V skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket smidigt jobbat! Bemötandet också helt OK. Läs mer
  • Nadja A

2018-03-02

Nadja A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Martins autocenter i Vårby är det bästa som har hänt mig. Professionell, snabb hjälp, trevligt bemötande utan fördomar när det kliver in en tjej som jag som kan nada om bilar. Rekommenderar starkt till alla!! Läs mer
  • 2018-03-02

Magnus E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Klockrent bemötande, fokus på att förenkla min dag, uppskattas. Blir däckbyte här nästa gång. Läs mer
  • 2018-03-02

Mohamed A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Proffesionellt och prisvärd service Läs mer

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby