Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby — Visa karta

Här på Autoexperten i Vårby är vi allround när det kommer till bilar. Vi kan mycket om de flesta bilmärkena på marknaden. Vi är specialiserade på att bland annat göra fullständigt dokumenterade servicearbeten, kamremsbyten, diagnos och felsökning, glasarbeten, däckservice och 4-hjulsinställningar. Dessutom har vi reservdelar till samtliga bilmärken, erbjuder däckförvaring och biltvätt.

Gick inte din bil igenom besiktningen sist? Låt oss utföra efterkontrollen åt dig så du slipper åka tillbaka. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-04:00
Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

• Tomas V
    Tomas V skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte montering av onlinedäck, verkstaden upptäckte
    bromsklossbytesbehov, även detta åtgärdades inom 1 och en halv timme ! Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min helt nya Mercedes E-klass på garantifel som verkstaden löste med att byta gångjärn bak på bagageluckan. Från jag lämnade in bil tog det 48 timmar. Helt magiskt bra!
    Veho bil vill inte ens boka skadebesiktning och ännu mindre laga ett garantifel. Katastrof dålig service från dom.
    Martins Autocenter är bättre än certifierade Mercedes verkstäder!
    Jag kan starkt rekomemdera denna verkstad!
    Magnus Klintbäck VD TaxiKurir Läs mer
  • Kasia I
    Kasia I skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    BLIVIT LURAD!

För cirka en vecka sedan lämnade jag in min bil på denna Verkstad och jag ångrar mitt val !

Jag besökte verkstaden för att jag behövde serva samt fylla på min AC. Mannen som tog i mot mig sa klart och tydligt att innan de fyller på AC kollar de först om det finns någon läcka.

När bilen var färdig och jag kom tillbaka för att hämta den sa samma man vad de gjort med min bil, servat och fyllt på AC. Det var alltså inga konstigheter med det. Han nämnde att mina broms skivor var rostiga samt någon knut, men inget utav det var akut sa han.

En vecka efter märker jag att AC inte fungerar som de första dagarna, känns inte kallt alls.
    Min man blir då lika upprörd som mig och ringer verkstaden.

För det första då fick han ett väldigt otrevligt bemötande . Sen sa de att att min AC läckte.
    Så de har alltså gått och fyllt på AC när det läcker, utan att nämna det för mig. Därefter försöker de dumförklara mig för min man och säger att jag kanske inte kan.
    Då menar de på att de sa till mig att det läckte men att jag ändå ville fylla på AC.

Jag är så förbannad ! Denna verkstad lurar en och tar ens pengar! Gå ej dit ! Läs mer
    2018-08-04 Autoexperten Vårby svarar Kasia I
    Hej
    Varför har du inte flrsökte kontakta cefen för att förklara vad som har hänt med din bil ?
    Om allting stämmer som du skriver här kommer du säkert att få dina pengar tillbaka.
    Vill gärna att du prata med mig och ingen annan person på företaget efter den 13 augusti eftersom jag är på semester just nu.
    Du kan skicka ditt telefonnummer till mig och jag kommer att ringa dig.
    martins-autocenter@outlook.com
    Albert
    VD/ Martins Autocenter AB
    2018-08-05 Kasia I svarar Autoexperten Vårby
    Min man ringde in och pratade med chefen . Det var inte mycket till hjälp då den personen försöker dumförklara mig . 0700282828.
    2018-08-05 Autoexperten Vårby svarar Kasia I
    Som du ser på över 160 omdöme som våra kunder hade skrivit om oss att vi ett seriöst företag och att vårt motto är att kunden får bästa service.
    Det måste vara ett stort missförstånd.
    Jag är ägare och chefen till företaget.
    Jag har ringt igår och pratade med min anställd som din man pratade med igår och bad honom att lösa missförståndet på bästa sättet.
    Om ni ändå tycker att missförståndet kvarstår kontaktar jag gärna Er när jag är tillbaka till Sverige.
    Albert / VD Martins Autocenter AB Och
    2018-08-07 Kasia I svarar Autoexperten Vårby
    Dina anställda fyllde på min ac och därefter när jag märker att allt är slut säger de att det är ett lekhage !

Mnh 464 är mitt reg nr. Jag vill ha tillbaka varenda krona för påfyllning av ac. Jag kommer absolut inte låta dina anställda röra min bil mer. Jag har lämnat min mans nr så du kan swicha honom.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min gamla bil BMW 520d (e61) för service (motorolja & bromsvätska).
    Gjorde lite efterforskning innan och hade flera konkurrerande verkstäder (bl.a. Mekonomen, Meca och Autopunkten) i loopen, men fick ett bra pris och snabbt och bra bemötande mailledes från Martins Autocenter.
    På plats möttes jag av trevlig och kunnig personal och gjorde ett snabbt byte av bilnycklar till deras fullt dugliga lånebil.
    Allt arbete utfördes utan anmärkningar, stämplarna i boken, utlovade produkter och bilen var till och med tvättad efter.

Mycket nöjd och kan inte annat än ge mina varmaste rekommendationer! 😊 Läs mer
  • Hajser R
    Hajser R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra verkstad men värdelös lånebil. Livsfarlig rentav.
    Annars bra mekaniker och de var snabba och trevliga. Läs mer
    2018-06-28 Martins Autocenter - Autoexperten Vårby svarar Hajser R
    Tack för att du tycker om vår service och jobb. Vi försöker att alla våra kunder skall vara nöjda.
    Alla våra 4 fria lånebilar var ute därför fick du denna lånebil som inte är avsedd för att vara en lånebil till kunder men den är besiktigad och helförsäkrad och inte trafikfarlig men jag håller med dig att den inte var en lyxig bil.
    Martins Autocenter - Autoexperten Vårby gillar detta
  • Bruno N
    Bruno N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bokade tid för hjulinställning, dom hörde av sig 2 dagar tidigare och bad mig komma in för en koll på förhand. Jag kommer dit, trevligt bemötande och dom ber om att få provköra bilen med mig för att se om det är något fel på den.

Bilen behandlades med respekt och försiktighet. Servicen mycket bra!
    Då vi kom tillbaka konstaterade han att det inte var något fel på den och bad mig avboka tiden via mailet från lasingoo. Utöver provkörningen kollade dom även trycket i alla mina däck för att säkerställa att alla hade rätt tryck.

Jag erbjöd att betala för den bra servicen etc. men icke.

Behöver något i framtiden verkligen åtgärdas återkommer jag till dom! Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Smidigt att beställa däcken direkt till verkstaden som gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte nya sommardäck. Det var lite strul när de skulle sättas på. Läs mer
  • Lars-göran G
    Lars-göran G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevliga bra service, dom tvättade också bilen grattis efter däck byte Läs mer
  • Nenad G
    Nenad G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra kundservice! Va på väg att byta däck på mina vinterdäck istället för sommardäcken Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Byte till nya sommardäck. Proffetionellt bemötande och utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag fick hjälp med byte av däck av ett gäng mycket trevliga killar. Fick även bilen tvättad! Väldigt trevligt bemötande och bra service. Rekomenderar starkt :) Läs mer
  • Tuong H
    Tuong H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Montering av nya däck genom Byt hjul. Mycket smidigt Läs mer
  • Asko S
    Asko S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och service. Jag rekommenderar. Läs mer
  • My Portillo E
    My Portillo E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag har haft mina bilar på service, bytt däck o bromsar och allt har alltid vart toppen. Alltid trevligt bemötande och att man fick tillbaka bilen tvättad vid däckbyte är ett stort plus🌟de får man ingen annanstans. Bästa verkstan verkligen!!! 🌟🌟 Läs mer
  • Fahmi M
    Fahmi M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    De var verkligen serviceinriktade. De hade tvättat bilen så när jag skulle hämta min bil blev jag glatt överraskad. Kan verkligen rekommendera denna verkstad. Läs mer
  • Ylva Bain E
    Ylva Bain E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Efter kontroll på nätet valde jag Martins Autocenter, de hade bäst betyg.
    Jag blev väldigt väl mottagen och hela tiden uppmärksammad.
    Jag kan inte uttala mig om Arbetet, kan inget om motorer men tar för givet att allt blev gjort. Saknar emellertid en detaljerad pappersfaktura: uppdelad i arbete/tid och kostnad och reservdelar, olja etc. Jag fick en skickad på mailen men inte detaljerad.
    Jag skulle också gärna vilja ha en bekväm soffa eller stol och en modern kaffemaskin.
    Intrycket i stort är mkt positivt, alla var vänliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt och effektivt besök och mycket prisvärt. Läs mer
  • Dejan K
    Dejan K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande, schysst att man får kolla utbytta delar, det ända var att jag fick be dem för att få ett detaljerat kvitto. Läs mer
  • Pedram A
    Pedram A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevlig och väldigt bra service Läs mer
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bilservice.
    Toppen. Snabbt, billigt, bra. Fri lånebil. Utbytta filter låg i bagageluckan.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Maggie L
    Maggie L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Årlig kontroll. Bra bemött. Bra service. Rekommenderar. Mvh Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Högsta betyg, bästa verkstaden jag haft (och jag har provat en hel del)!!!
    Toppenbra service, otroligt prisvärt, supersnabb hjälp och kunnig personal!
    Jag har rekommenderat dem till både släkt och vänner!!
    / Daniel Läs mer
  • Kari V
    Kari V skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket smidigt jobbat! Bemötandet också helt OK. Läs mer
  • Nadja A
    Nadja A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Martins autocenter i Vårby är det bästa som har hänt mig. Professionell, snabb hjälp, trevligt bemötande utan fördomar när det kliver in en tjej som jag som kan nada om bilar. Rekommenderar starkt till alla!! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Klockrent bemötande, fokus på att förenkla min dag, uppskattas. Blir däckbyte här nästa gång. Läs mer
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Proffesionellt och prisvärd service Läs mer
  • Victoria P
    Victoria P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Toppenservice av min Toyota! Trevliga och snabba! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bättre service än så här kan man inte få Läs mer
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande och väl utfört däckskifte. Blev bjuden på nya ventiler och fick lite information om deras verkstadstjänster. Mycket nöjd blev jag. Läs mer
    Martins Autocenter - Autoexperten Vårby, Autoexperten Vårby gillar detta
  • Marouane C
    Marouane C skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service och bemötande. Priset är inget att klaga på Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb hantering, in med två däck på fälg, fick gummit omlagt snabbt och enkelt på beställd tid :) Läs mer
  • Nils L
    Nils L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra. Bytte fälgar och däck till vinterdäck, leverans från BYT HJUL. Ordning och reda, Klara besked och snabbt arbete. Möjlighet att få svar på mina frågor. Kommer att anlita igen. Inte minst för att det ligger så nära Vårberg. Läs mer
  • Carl K
    Carl K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte däck via bythjul och bokade byte hos Martins Autocenter, jag kom dit lite tidigt men de kunde ändå ta in min bil direkt.
    Mekanikern meddelade mig att mina bromsar fram var slitna så vi kom överens om att de skulle byta detta, fick ett bra pris på bytet och allt gick snabbt och smidigt.
    Kanonbra! Läs mer
  • Fadi C
    Fadi C skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bästa upplevelsen jag någonsin haft på hos en bilverkstad. Verkstaden ingav ett seriöst och proffesionellt intryck. De utförde arbetet som överenskommet. Efter utfört arbete visade personal vad som gjorts, visade de utbytta delarna samt höll det pris vi kommit överens om. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ylva M
    Ylva M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Världsklass!! Tack för otroligt bra service!!👍🏼 Läs mer
  • Denniz T
    Denniz T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande och hög service för kunden. Rekommenderas Läs mer
  • Susann G
    Susann G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Skulle byta till vinterdäck. Det tog en timme samt att dom hade sönder en av ventilerna. Dom beställde en my ventil och skulle ringa när den kommit hem vilket de inte gjorde. Lämnade in bilen igen och fick vänta i över en timme, dom sa att det skulle gå på 10 min. Fick betala dyra pengar för det dom hade haft sönder. När jag sen fick bilen hade dom tagit bort alla mina inställningar såsom radio färddator stängt av belysning osv. Dom skulle faktiskt bara byta ett däck. Lampan för vwntilsensorm lyser fortfarande. Jag får lämna in bilen någon annanstans. Jag litar verkligen inte på den här verkstaden. Dom verkar inte kunna så mycket samt att man måste betala för vad dom har sönder. Rekommenderas INTE Läs mer
    2017-11-18 Autoexperten Vårby svarar Susann G
    Hej Susann.
    Mitt namn är Albert och är VD och ägare till Martins AutoCenter AB.
    Jag var bortrest med familj (höstlov) när du var hos oss.
    Jag läste vad du har skrivit och pratade med mina anställda som var i kontakt med dig.
    För att fatta mig kort så vill jag bara säga att
    - Du skall få full återbetalning på ventilen som du betalade för oss plus en värdecheck på 600 kr som du kan utnyttja till nästa gång du är hos oss.
    - Jag och mina anställda som var i kontakt med dig ber om ursäkt för missförståndet.
    Vårt mål att alla kunder skall vara nöjda. Som du ser att alla av våra kunder är mycket nöjda med oss.
    Vi vill gärna att du bli en av våra nöjda kunder.
    Jag personligen kommer att kontakta dig nästa vecka.
    Albert
    VD/ Martins AutoCenter AB
  • Björn G
    Björn G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra och snabb service, utfört exakt enligt lämnad offert. Läs mer
  • Alan T
    Alan T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hej
    Personalen va jätte duktiga samt punktliga med vad de kommer att utföra under min bilservice och kostnad förslag.

MVH
    Alan T. Läs mer
  • Weaam J
    Weaam J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Personalen var super trevliga och behjälpliga.
    Jag tog in bilen för att göra stora service.
    Fick en invändig och utvändig tvätt på köpet. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Tidigare i Juli gjorde dom en prisvärd service till full belåtenhet. Senare i oktober så gick multiremmen i motorn sönder, dom tog snabbt hand om bilen på eftm och dagen efter kl12, så hämtade jag bilen. En mycke bra verkstad och trevlig personal, kan rekommenderas med nöje. Hälsning Micke Volvo V50 Läs mer
  • Ulf Christer S
    Ulf Christer S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra bemötande. Snabb service. Best. nya däck.
    Ska dit igen för service. Roligt med personal som är yrkeskunniga och som inte försöker lura en med fejkade rep. Läs mer
  • Istvan F
    Istvan F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vänlig & kunnig personal tog hand om mig & bilen. Efter några minuter fick jag en lånebil och efter 2 timmar fick tillbaka den egna bilen nyservad & tvättad. En trevlig upplevelse som alltid. Läs mer
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra service och kundmottagande. Jag fick hjälp med att fixa service till min bil vilket gick utmärkt. Jag kommer garanterat att kunna återvända nästa gång min bil behöver service! Läs mer
  • Osman A
    Osman A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande, något förvirrad personal men hjälpsamma och gjorde sitt jobb utan anmärkning! Lite otydligt skyltat kring kundentré. Läs mer
  • Henry H
    Henry H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Kamremsbyte, olje o filterbytr, 1 strålkastarlampa byte. Bra kommunikation, snabb service, lånebil under tiden. Bilen tvättad. Helt nöjd! Läs mer
  • Saad B
    Saad B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
  • Tijan M
    Tijan M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Gott bemötande och bra service Läs mer
  • Rodney M
    Rodney M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpt däck och fick ett superbra mottagande
    trevlig och korrekt bra information om vad som skulle ske samt information om deras andra tjänster kan varmt rekommendera denna verkstad Läs mer

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby