Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

4.6 i betyg av av 216 omdömen

Läs vad 216 kunder tycker om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

• 2020-11-19

STEFAN N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Ville ha hjälp med 2st fel. Oljeläckage under turbon samt sätvärme.
    På oljeläckaget fixade dem 2 ventilations slangar som inte sitter i närheten av turbon samt max innehåller några droopar olja och sätesvärme kunde dem inte hjälpa mig med då dem inte har den kunskapen(men ta betalt går bra). Dem hittade även felkod på egr ventilen som jag fått bytt för några veckor sedan så jag anade ugglor i mossen, kontrollerade själv felkoderna på bilen dagen efter och ingen felkod på egr ventilen. Tänkte att dem kanske nollat felkoderna så körde några dagar till men ingen felkod, försökte blåsa mig på mer pengar.
    Ifrågasatte deras jobb på plats samt visade bilder jag själv tagit på oljeläckaget men fick inget gensvar förutom "inte jag som gjort jobbet". Dem tyckte jag skulle komma tillbaka om 2 månader för ny undersökning av oljeläckaget, vilket jag förstås inte tänker göra. Läs mer
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 442 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
  • 2020-11-07

Peter N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vänligt, proffsigt bemötande. Trevlig personal.

Återkommer gärna.
    Peter Läs mer
  • 2020-11-05

Linn L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service! Ljuvligt att kunna lämna bilen när man är på jobbet. Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 122 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2020-11-04

Tommy N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vanlig service med oljebyte. Bra service, bra information och bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar.

Med andra ord BRA! Läs mer

Roba A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevliga personal, trevligt bemötande och professionellt arbete. Läs mer
    NS Däck & Rekond
    4.5 / 5 i betyg — 68 omdömen
    Badge2020
    "Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt."
    Michael K

Ricardo R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra personal utmärkt service, tack för att ni finns till hand när vi behöver att ni tar hand varan bilen.
    MVH: Ricardo Romo Läs mer

Nadin S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Det va bra service och snabbt, trevliga personal, jag rekommenderar att ni få besöka de. Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 842 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A

Ibraheem A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag fick tid snabbt för fixa min bil
    För rimligt pris
    Jag kommer alltid söka er först Läs mer
  • 2019-11-28

Ronny E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 316 omdömen
    Badge2020
    "Trevligt bemötande. Jag anlände försenat men behövde inte vänta utan fick hjälp på direkten."
    Catarina T
  • 2019-11-26

Erik K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabba, bra service, bjuder på kaffe. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-26

Kenneth Å skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hade köpt däck genom Bythjul och Autocenter hjälp mig att montera dessa.

Mycket bra pris samt trevligt bemötande.

Allt posetivt Läs mer
  • 2019-11-11

Suzanne R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vänliga, snabba och yrkesskickliga! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-15

Wasi K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande och väldigt bra service.
    Jag är väldigt nöjd.
    Stark rekommenderar jag den här bilverkstaden.
    Kommer nästa gång och nästa gång.. Läs mer
  • 2019-09-14

Kristina M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och service enligt överenskommelse och humant pris. Kontakt om något utöver det planerade måste åtgärdas. Lånebil under service om än lite till åren. Är mycket nöjd och belåten med helheten Läs mer
  • 2019-09-12

Andreas L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket kunnig personal och bra bemötande samt serviceminded. Gör det där lilla extra utan extra kostnad. Läs mer
  • 2019-07-10

Susanna W skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt och professionellt omhändertagande. Läs mer
  • Mikael N

2019-07-08

Mikael N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    På Martins autocenter får man alltid utmärkt support, och snabb hantering. Bara positiva erfarenheter från denna verkstad. Läs mer
  • Gunwer L

2019-07-08

Gunwer L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Service på bilen samt kontroll och åtgärd på AC.
    Blev trevligt bemött. Allt ting fungerade bra.
    Visste redan via arbetskollegor och familj att jag kunde ha höga förväntningar både på bemötande samt på utfört arbete.
    Har redan rekommenderat Martins Autocenter till familj, vänner och bekanta. Läs mer
  • Tommy G

2019-05-11

Tommy G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra bemötande, trevlig personal. Bra pris Läs mer
  • 2019-05-08

Stefan T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt, artigt och punktligt! Läs mer
  • 2019-05-08

Daniel D skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service, väl utfört jobb och trevlig personal. Hit åker jag gärna igen! Läs mer
  • Mattis M

2019-04-23

Mattis M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag är riktigt snål med att dela ut 5/5 men det tycker jag verkligen Martins Autocenter är värda! Lämnade in min bil för däckmontering och skifte. Nyckeln till mina låsbultar var sliten och kunde inte användas, så de körde iväg bilen till en auktoriserad verkstad som bytte ut dem (jag ville ha vanliga bultar istället). Vid däckmontering och skifte kollade de även mina hjulinställningar och tvättade bilen. Detta tog de inte en spänn extra betalt för!! VILKEN OTROLIG SERVICE!
    De använde egen skyddsplast i förarsätet för att inte smutsa ned bilen. Mina vinterdäck fick jag noggrant inslagna i nya plastskydd och ordentligt inpackade i bakluckan. Som grädde på moset får man gratis lånebil och kaffe i receptionen.
    Hur nöjd kan man egentligen vara med ett hjulbyte kanske du undrar - Jo tydlige sjukt jävla nöjd! Typ "de kommer få ett julkort av mig" - nöjd! Läs mer
  • 2019-03-12

Georgios G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Har besökt verkstad på olika tillfällen bl.a har behövt hjälp med mina låsbultar att få bort dem.
    (Fast de hade fullt upp, var de mycket hjälpsamma).
    En annan gång var fel på bilen som behövdes lagas inför besiktning. De gick snabbt med reparationen.
    Har alltid som kund blivit bra bemöt och fått bra
    SERVICE.
    De tillfällen som jag har lämnat in bilen,
    har jag blivit erbjuden lånebil. Läs mer
  • Amelie P

2019-03-06

Amelie P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Felsökning av okänt fel på bilen. Sedan utfördes de arbeten som behövdes utefter det. Superbra bemötande från personal på autoexperten Vårby, hjälpsamma och arbetet gick väldigt fort!
    Glad att jag gick just till dem! Läs mer
  • 2019-03-04

Mikael Å skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra pris och trevligt bemötande!
    Kommer använda mig av dom igen om så behövs.
    Blir 4/5 för dom glömde ringa mig när bilen var färdig. Läs mer
  • 2019-03-04

Niklas F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb bra och prisvärd service Läs mer
  • 2019-02-14

Fredrik F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Beställde montering av däck hos Bythjul och fick detta ordnat snabbt och smidigt till bra pris hos Martins Autocenter med trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan S

2019-02-12

Johan S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt ärligt o bra! Bra bemött och särskilt imponerad av att man uppmärksammade att offerten var fel och för dyr. Läs mer
  • 2019-02-11

Liselotte L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Service på bilen. Har lämnat in min bil där många ggr. Alltid lika nöjd. Jättebra service och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2019-02-09

Andreas A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra o flexibelt bemötande. Priser som håller 😃 Läs mer
  • 2019-02-08

Elisabeth E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Service för ett tag sen som var billig och bra och sedan hjälp med annat problem. Bra trevligt Läs mer
  • 2019-02-08

Janine J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra och snabb service som alltid. Läs mer
  • Dejan D

2019-02-08

Dejan D skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Superbra service, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-02-04

Matthias Bartosik skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Beställde däck via bythjul.com och valde Martins Autocenter dels för priset och för att det fanns en ledig tid. Väldigt trevligt bemötande och de uppmärksammade att mina 11 år gamla plåtfälgar inte var i världens bästa skick och två killar höll på i 20 minuter med att borsta och rengöra dom för att däcken säkert skulle hålla tät. Hela verkstaden gav mig ett intryck av att här gör man saker ordentligt. Tumme upp! Läs mer
  • 2018-12-20

Kerstin O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Tack för all hjälp och trevligt bemötande.God Jul. Läs mer
  • 2018-12-20

Cecilia B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Oerhört bra och seriösa! Lämnade bilen för ett däckbyte via Bythjul. Blev då uppmärksammad på att bromsarna behövde fixas akut, vilket jag missat. Detta hjälpte de mig med omgående till ett mycket bra pris.
    Granterat min nya verkstad!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-12-01

Paula M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb service, trevlig personal Läs mer
  • 2018-11-30

Frida S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Var på däckbyte och fick ett väldigt bra bemötande. Snabbt och smidigt och fick dessutom bilen tvättad! Rekommenderas! Läs mer
  • Johan Ö

2018-11-28

Johan Ö skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hjälpte mig identifiera anledning till pyspunka, och fixade detta till ett bra pris Läs mer
  • 2018-11-28

Johan L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och snabbt utfört arbete. Läs mer
  • 2018-11-28

Fredrik H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service, mycket duktiga kan starkt rekommenderas.
    /Fredrik H-F Läs mer
  • 2018-08-27

Tomas V skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte montering av onlinedäck, verkstaden upptäckte
    bromsklossbytesbehov, även detta åtgärdades inom 1 och en halv timme ! Läs mer
  • Magnus K

2018-08-23

Magnus K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min helt nya Mercedes E-klass på garantifel som verkstaden löste med att byta gångjärn bak på bagageluckan. Från jag lämnade in bil tog det 48 timmar. Helt magiskt bra!
    Veho bil vill inte ens boka skadebesiktning och ännu mindre laga ett garantifel. Katastrof dålig service från dom.
    Martins Autocenter är bättre än certifierade Mercedes verkstäder!
    Jag kan starkt rekomemdera denna verkstad!
    Magnus Klintbäck VD TaxiKurir Läs mer
  • Kasia I

2018-08-04

Kasia I skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    BLIVIT LURAD!

För cirka en vecka sedan lämnade jag in min bil på denna Verkstad och jag ångrar mitt val !

Jag besökte verkstaden för att jag behövde serva samt fylla på min AC. Mannen som tog i mot mig sa klart och tydligt att innan de fyller på AC kollar de först om det finns någon läcka.

När bilen var färdig och jag kom tillbaka för att hämta den sa samma man vad de gjort med min bil, servat och fyllt på AC. Det var alltså inga konstigheter med det. Han nämnde att mina broms skivor var rostiga samt någon knut, men inget utav det var akut sa han.

En vecka efter märker jag att AC inte fungerar som de första dagarna, känns inte kallt alls.
    Min man blir då lika upprörd som mig och ringer verkstaden.

För det första då fick han ett väldigt otrevligt bemötande . Sen sa de att att min AC läckte.
    Så de har alltså gått och fyllt på AC när det läcker, utan att nämna det för mig. Därefter försöker de dumförklara mig för min man och säger att jag kanske inte kan.
    Då menar de på att de sa till mig att det läckte men att jag ändå ville fylla på AC.

Jag är så förbannad ! Denna verkstad lurar en och tar ens pengar! Gå ej dit ! Läs mer
    2018-08-04 Autoexperten Vårby svarar Kasia I
    Hej
    Varför har du inte flrsökte kontakta cefen för att förklara vad som har hänt med din bil ?
    Om allting stämmer som du skriver här kommer du säkert att få dina pengar tillbaka.
    Vill gärna att du prata med mig och ingen annan person på företaget efter den 13 augusti eftersom jag är på semester just nu.
    Du kan skicka ditt telefonnummer till mig och jag kommer att ringa dig.
    martins-autocenter@outlook.com
    Albert
    VD/ Martins Autocenter AB
    2018-08-07 Kasia I svarar Autoexperten Vårby
    Dina anställda fyllde på min ac och därefter när jag märker att allt är slut säger de att det är ett lekhage !

Mnh 464 är mitt reg nr. Jag vill ha tillbaka varenda krona för påfyllning av ac. Jag kommer absolut inte låta dina anställda röra min bil mer. Jag har lämnat min mans nr så du kan swicha honom.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Oskar O

2018-07-12

Oskar O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnade in min gamla bil BMW 520d (e61) för service (motorolja & bromsvätska).
    Gjorde lite efterforskning innan och hade flera konkurrerande verkstäder (bl.a. Mekonomen, Meca och Autopunkten) i loopen, men fick ett bra pris och snabbt och bra bemötande mailledes från Martins Autocenter.
    På plats möttes jag av trevlig och kunnig personal och gjorde ett snabbt byte av bilnycklar till deras fullt dugliga lånebil.
    Allt arbete utfördes utan anmärkningar, stämplarna i boken, utlovade produkter och bilen var till och med tvättad efter.

Mycket nöjd och kan inte annat än ge mina varmaste rekommendationer! 😊 Läs mer
  • 2018-06-28

Hajser R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra verkstad men värdelös lånebil. Livsfarlig rentav.
    Annars bra mekaniker och de var snabba och trevliga. Läs mer
    2018-06-28 Martins Autocenter - Autoexperten Vårby svarar Hajser R
    Tack för att du tycker om vår service och jobb. Vi försöker att alla våra kunder skall vara nöjda.
    Alla våra 4 fria lånebilar var ute därför fick du denna lånebil som inte är avsedd för att vara en lånebil till kunder men den är besiktigad och helförsäkrad och inte trafikfarlig men jag håller med dig att den inte var en lyxig bil.
  • 2018-06-04

Bruno N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bokade tid för hjulinställning, dom hörde av sig 2 dagar tidigare och bad mig komma in för en koll på förhand. Jag kommer dit, trevligt bemötande och dom ber om att få provköra bilen med mig för att se om det är något fel på den.

Bilen behandlades med respekt och försiktighet. Servicen mycket bra!
    Då vi kom tillbaka konstaterade han att det inte var något fel på den och bad mig avboka tiden via mailet från lasingoo. Utöver provkörningen kollade dom även trycket i alla mina däck för att säkerställa att alla hade rätt tryck.

Jag erbjöd att betala för den bra servicen etc. men icke.

Behöver något i framtiden verkligen åtgärdas återkommer jag till dom! Läs mer
  • 2018-04-29

Annelie E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Smidigt att beställa däcken direkt till verkstaden som gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2018-04-29

Lars G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte nya sommardäck. Det var lite strul när de skulle sättas på. Läs mer
  • 2018-04-28

Lars-göran G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevliga bra service, dom tvättade också bilen grattis efter däck byte Läs mer

Bästa Bilvårdarna nära Martins Autocenter - Autoexperten Vårby:

Pär Andreas L Pär Andreas L tycker:
“Johan är en klippa med sin ser...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte