Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby — Visa karta

Här på Autoexperten i Vårby är vi allround när det kommer till bilar. Vi kan mycket om de flesta bilmärkena på marknaden. Vi är specialiserade på att bland annat göra fullständigt dokumenterade servicearbeten, kamremsbyten, diagnos och felsökning, glasarbeten, däckservice och 4-hjulsinställningar. Dessutom har vi reservdelar till samtliga bilmärken, erbjuder däckförvaring och biltvätt.

Gick inte din bil igenom besiktningen sist? Låt oss utföra efterkontrollen åt dig så du slipper åka tillbaka. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-04:00
Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby

• Carl K
    Carl K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpte däck via bythjul och bokade byte hos Martins Autocenter, jag kom dit lite tidigt men de kunde ändå ta in min bil direkt.
    Mekanikern meddelade mig att mina bromsar fram var slitna så vi kom överens om att de skulle byta detta, fick ett bra pris på bytet och allt gick snabbt och smidigt.
    Kanonbra! Läs mer
  • Fadi C
    Fadi C skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bästa upplevelsen jag någonsin haft på hos en bilverkstad. Verkstaden ingav ett seriöst och proffesionellt intryck. De utförde arbetet som överenskommet. Efter utfört arbete visade personal vad som gjorts, visade de utbytta delarna samt höll det pris vi kommit överens om. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ylva M
    Ylva M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Världsklass!! Tack för otroligt bra service!!👍🏼 Läs mer
  • Denniz T
    Denniz T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande och hög service för kunden. Rekommenderas Läs mer
  • Susann G
    Susann G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Skulle byta till vinterdäck. Det tog en timme samt att dom hade sönder en av ventilerna. Dom beställde en my ventil och skulle ringa när den kommit hem vilket de inte gjorde. Lämnade in bilen igen och fick vänta i över en timme, dom sa att det skulle gå på 10 min. Fick betala dyra pengar för det dom hade haft sönder. När jag sen fick bilen hade dom tagit bort alla mina inställningar såsom radio färddator stängt av belysning osv. Dom skulle faktiskt bara byta ett däck. Lampan för vwntilsensorm lyser fortfarande. Jag får lämna in bilen någon annanstans. Jag litar verkligen inte på den här verkstaden. Dom verkar inte kunna så mycket samt att man måste betala för vad dom har sönder. Rekommenderas INTE Läs mer
    2017-11-18 Autoexperten Vårby svarar Susann G
    Hej Susann.
    Mitt namn är Albert och är VD och ägare till Martins AutoCenter AB.
    Jag var bortrest med familj (höstlov) när du var hos oss.
    Jag läste vad du har skrivit och pratade med mina anställda som var i kontakt med dig.
    För att fatta mig kort så vill jag bara säga att
    - Du skall få full återbetalning på ventilen som du betalade för oss plus en värdecheck på 600 kr som du kan utnyttja till nästa gång du är hos oss.
    - Jag och mina anställda som var i kontakt med dig ber om ursäkt för missförståndet.
    Vårt mål att alla kunder skall vara nöjda. Som du ser att alla av våra kunder är mycket nöjda med oss.
    Vi vill gärna att du bli en av våra nöjda kunder.
    Jag personligen kommer att kontakta dig nästa vecka.
    Albert
    VD/ Martins AutoCenter AB
  • Björn G
    Björn G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra och snabb service, utfört exakt enligt lämnad offert. Läs mer
  • Alan T
    Alan T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hej
    Personalen va jätte duktiga samt punktliga med vad de kommer att utföra under min bilservice och kostnad förslag.

MVH
    Alan T. Läs mer
  • Weaam J
    Weaam J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Personalen var super trevliga och behjälpliga.
    Jag tog in bilen för att göra stora service.
    Fick en invändig och utvändig tvätt på köpet. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Tidigare i Juli gjorde dom en prisvärd service till full belåtenhet. Senare i oktober så gick multiremmen i motorn sönder, dom tog snabbt hand om bilen på eftm och dagen efter kl12, så hämtade jag bilen. En mycke bra verkstad och trevlig personal, kan rekommenderas med nöje. Hälsning Micke Volvo V50 Läs mer
  • Ulf Christer S
    Ulf Christer S skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra bemötande. Snabb service. Best. nya däck.
    Ska dit igen för service. Roligt med personal som är yrkeskunniga och som inte försöker lura en med fejkade rep. Läs mer
  • Istvan F
    Istvan F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vänlig & kunnig personal tog hand om mig & bilen. Efter några minuter fick jag en lånebil och efter 2 timmar fick tillbaka den egna bilen nyservad & tvättad. En trevlig upplevelse som alltid. Läs mer
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra service och kundmottagande. Jag fick hjälp med att fixa service till min bil vilket gick utmärkt. Jag kommer garanterat att kunna återvända nästa gång min bil behöver service! Läs mer
  • Osman A
    Osman A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande, något förvirrad personal men hjälpsamma och gjorde sitt jobb utan anmärkning! Lite otydligt skyltat kring kundentré. Läs mer
  • Henry H
    Henry H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Kamremsbyte, olje o filterbytr, 1 strålkastarlampa byte. Bra kommunikation, snabb service, lånebil under tiden. Bilen tvättad. Helt nöjd! Läs mer
  • Saad B
    Saad B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
  • Tijan M
    Tijan M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Gott bemötande och bra service Läs mer
  • Rodney M
    Rodney M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Köpt däck och fick ett superbra mottagande
    trevlig och korrekt bra information om vad som skulle ske samt information om deras andra tjänster kan varmt rekommendera denna verkstad Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Det började med att jag beställde däck hos bythjul.com. Jag fick då hjälp med montering av Martins. Jag har sedan gjort två säsongsstarten. Dessutom har dom utfört de två senaste servicearna. Alltid lika trevligt bemötande, lätt att få tid och bra priser. Läs mer
  • Fritz E
    Fritz E skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevligt bemötande
    Angelägna att resultatet skall bli bra. Läs mer
  • Ruby K
    Ruby K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Väldigt bra bemötande. Jag servade bilen hos dom. Trevliga och gjorde ett bra jobb.
    Mvh Ruby Läs mer
  • Robert Ö
    Robert Ö skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vi har haft bilen inlämnad hos Martins Autocenter vid flera tillfällen och alltid blivit proffsigt bemötta och väl informerade om vad som behöver göras.

//Robert Läs mer
  • Mickael H
    Mickael H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jätte trevlig och hjälpsam personal, jag hade problem med balansen på mina däck och hade varit på annan verkstad som inte lyckades få till det.
    Martins AutoCenter lyckas fixa allt och semestern böjade bra.

// Mickael Hansen Läs mer
  • Mustapha B
    Mustapha B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag tyker att det var ett bra job , jag är nöjd med verkstad
    Mvh Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket bra bemötande.Beställde tvätt in och
    utvändigt samt motortvätt
    Vilket jag är mycket nöjd med. Är ganska ny
    kund men har för avsikt att lämna bilen till
    Er när det behövs. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag blev trevligt bemött och bilverksaden hade en mycket god service och utförde arbetet snabbt och med bra kvalitet. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Rullade in sent en lördag EM med utgängade bultar som inte gick att få loss från bilen med egen handlingskraft.
    Martins Autocenter tog emot bilen trots att de snart skulle stänga och löste problemet till ett väldigt förmånligt pris.
    Grabbarna räddade vår helg, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tom L
    Tom L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevlig och seriös personal samt mycket bra service Läs mer
  • Linn P
    Linn P skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Mycket snabb service, fick tid redan morgonen därpå. Innan lunch var felsökning och åtgärd klart.
    Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. Kommer återkomma om det blir aktuellt. Läs mer
  • Gabril A
    Gabril A skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Var hos Martins Autocenter för stor service jag är jättenöjd med deras jobb och service ,dem fixade också ett värmeplåt som satt lös under bilen utan extra kostnad . Jag kan gott rekommendera dem . Gabriel Jara Läs mer
  • Helena O
    Helena O skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Vänligt och professionellt bemötande vid däckskifte med service utöver förväntan. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande och fick service med däckbytet tidigare än avtalat vilket var uppskattat.
    Allt fungerande perfekt! Läs mer
  • Ingrid Renée Z
    Ingrid Renée Z skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb och bra service och vänligt bemötande.Kan det bli bättre? Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Beställde genom Bythjul.com. Däckbytet gick väldig smidigt. De skiftande tom fram mot bak utan kostnad och avslutade sen med att tvätta av bilen innan jag fick den åter. Otroligt trevligt! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Ett mycket gott service bemötande. Rekommenderar denna firma som ett gott föredöme.
    Eva Lindmark Läs mer
    Däckskifte och däckbyte.

Snabba och kunniga! Läs mer
  • Christer N
    Christer N skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Artigt, vänligt, professionellt. Fick hjälp med att byta ut gamla däck till nya. Läs mer
  • Anne Maria H
    Anne Maria H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jag lämnade in min bil för rekond, tvätt av utsida och insida, jag blev mycket vänligt bemött och dom gjorde ett mycket bra jobb. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Väldigt trevligt bemötande.
    Hjälpsamma med lånebil.
    Snabba med att fixa bilen till bra pris.
    Varit där två gånger och är väldigt nöjd med hela vistelsen Läs mer
  • Arash G
    Arash G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra service
    Grymt bemötande
    Men efter att man utfört ett jobb på bilen och jämfört med vad andra verkstäder skulle ta för jobbet inser man att dom tagit överpris
    Lurad känner jag mig Läs mer
    2017-06-17 Autoexperten Vårby svarar Arash G
    Hej Arash
    Du behöver absolut inte känna dig lurad eftersom du redan har fått offert på kostnaden innan reparation skulle påbörjat och du har redan godkänd det.Bilen blev fixad enligt offert.
    Vi har mycket bra priser och det finns alltid någon som har lägre pris men det är inte bara det låga priser man ska fokusera. Det är det bra service och bemötande och andra faktorer som man bör ta med i sina omdöme
    Tack för dig
  • Øystein J
    Øystein J skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabbt och bra jobb. Skulle ta två timmar, tog 1t45m. Inget att klaga på. Tvättad bil en trevlig bonus! Läs mer
  • Felix W
    Felix W skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Är trevliga och serviceminded.
    Bra pris och bjöd på en lätt tvätt på bilen efteråt. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Bra bemötande vid tidsbokningen. Utmärkt recondarbete utfört. När bilen var klar erbjöd de att hämta mig då det ösregnade. Bor i närheten. Vid avhämtning visades alla utrymmen så jag fick godkänna. Mycket trevligt bemötande o service. Det var första gången jag lämnade här så jag hade inga förväntningar. Jag kommer att lämna in bilen hos Martins igen. Läs mer
  • Bodil B
    Bodil B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    In- och utvändig tvätt utfördes till vår fulla belåtenhet av serviceinriktad och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Lämnat in bilen för rekord Hämtat en ren fin bil helt till vår belåtenhet Läs mer
    Autoexperten Vårby, Martins Autocenter - Autoexperten Vårby gillar detta
  • Carita F
    Carita F skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Snabb hjälp, otroligt trevligt bemötande och information om vad som felades och priset.

De får hjälpa mig hädanefter. Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Montering och omläggning av däck samt förvaring säsong Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Jättebra. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Ahmed
    Ahmed skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Trevlig personal, snabbt och bra utfört arbete. Läs mer
  • Aymen K
    Aymen K skrev om Martins Autocenter - Autoexperten Vårby
    Hej,
    Tyvärr, jag var inte nöjd med service! Efter jag har bytt motorsolja, filter och etc. Bilen låter inte så bra, så jag ringde och gick tillbaka till er men eran medarbetare vägra att anse problemet. Så jag gick till annat bilverksta då hitta de att ni glömde och koppla tillbaka " luftmassemätare" efter ni har bytt luftfilteret. Där kostar till mig 900kr extra för att göra diagnostisk och felsöka problemet hos en annan mekaniker :(
    Så jag skulle aldrig rekommendera Martins Autocenter/ Autoexperten Vårby.
    /Aymen Läs mer
    2017-06-15 Autoexperten Vårby svarar Aymen K
    Hej Aymen¨
    Jag är chefen på Martins Autocenter AB
    Ni skulle ha kontaktat mig och berättat för mig om problemet. Du behövde inte att åka någon annan verkstad för lösa problemet.
    Om du vill boka gärna tid med mig för att vi kan komma till en annan och bättre lösning till ditt problem.
    Albert

MOGÅRDSVÄGEN 6, 143 43 Vårby