McDonald's

2.5

4 omdömen om McDonald's

Johan K
Skrev om McDonald's

Dumma väktare aggressiva och otrevliga, sista gången jag äter där.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
R****** E
Skrev om McDonald's

frågade om kassan var öppen och fick snabb service från beställning tills maten var på plats tog ca 10 secunder jätte trevlig TJEJ som gave top service nice

Victor L
Skrev om McDonald's

En bra McDonald's med god service på dagen men otrevlig stämning och personal på natten. Jag rekommenderar att undvika denna restaurang efter klockan 23 eftersom det är då många onyktra gäster tenderar att gästa.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Damian G
Skrev om McDonald's

McDonald's som McDonald's, gillar man det så gör man annars kan det vara. Den här är väl dock ändå en av de bästa i min smak, lagom trevlig personal, bra åtgång på produkterna då det alltid är mycket folk där samt bra öppetider. Helt okej lokaler, man kan sitta där uppe vid barstolar och titta ut på passerande men även gå en trappa ner för att sitta vid ordentliga bord.