McDonald's

3.0

4 omdömen om McDonald's

Andreas H
Skrev om McDonald's

Sista alternativet efter ett road kill med en gammal bearnaisesås som legat och skräpat i handskfacket. McDonalds håller tyvärr inte måttet vid vad jag tycker är en riktig hamburgare. Med en liten uppsnäppning senaste åren kommer de tyvärr sist i näringskedjan, men man ska aldrig säga aldrig!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Michael Ö
Skrev om McDonald's

Finns det något bättre än att ta ett par cheeseburgare efter ett par rundor på baren? Skulle nog inte tro det! detta är stället att göra det på! helt klart bland de bättre McDonalds Cheeseburgarna kan du få här. Och sen ligger det på perfekt plats på väg till T-Centralen också... Beror självklart på vart man kommer ifrån, Men iaf för mig!

Carl Johan D
Skrev om McDonald's

Centralt, snabb service, fräsch interiör och tjänstvillig personal. Alltid rent, arrangerar barnkalas och har, vid sidan av de mindre nyttiga alternativen, även juice, morötter och diverse vitaminrika tillbehör. Perfekt ”efter-festen-mat” eller varför inte dagen efter.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Max J
Skrev om McDonald's

Klart godkänd, personalen är oftast väldigt trevliga och maten, ja, den smakar väl som den brukar. En medelrestarurang.