McDonald's

3.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om McDonald's

• 2019-12-20

HANS I skrev om McDonald's
    Generellt McDonalds, skulle satt en "femma" för födans jämna kvalitet, låga priser och för en petig typ som jag, vill alltid att man hejar/hälsar glatt och det missar man aldrig på detta företag. (Därmed inte sagt att jag alltid är på prima humör, men på kunden vilar inget ansvar i det fallet:) På just denna sylta spelade vi snabbschack ibland under 90-talet och iaf jag var orolig för klagomål, men aldrig något problem fast vi förstås var noga med att beställa och äta/fika långsamt hela tiden.. Det som drar ner omdömet är en otäck upplevelse som satte sig i minnet. I kön framför mig stod två ganska påverkade killar, men de var inte särskilt störande. Plötsligt kom två vakter och började slåss med dem, kastade den ena mot disken så han slog sig illa i huvudet. Helt obegripligt. "Duktiga" poliser kom och grep killarna. Aldrig tal om vad som hänt. Jag tipsade polisen per telefon om övergreppet men tror knappast det hade någon verkan. Detta är iofs ett ganska stökigt ställe, men det här var onödigt och fel. Det var företagets egna vakter som kanske var sysslolösa och adrenalinstinna. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tabbouli City
    4.5 / 5 i betyg — 1837 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Middag, 6 personer, snabb bekräftelse vid bokning, skulle på teater så behövde få in mat snabbt för att hinna. FIck också snabb service, tre"
    Pernilla G
  • Andreas H

2011-04-11

Andreas H skrev om McDonald's
    Sista alternativet efter ett road kill med en gammal bearnaisesås som legat och skräpat i handskfacket. McDonalds håller tyvärr inte måttet vid vad jag tycker är en riktig hamburgare.

Med en liten uppsnäppning senaste åren kommer de tyvärr sist i näringskedjan, men man ska aldrig säga aldrig! Läs mer
  • 2008-08-29

Michael Ö skrev om McDonald's
    Finns det något bättre än att ta ett par cheeseburgare efter ett par rundor på baren? Skulle nog inte tro det! detta är stället att göra det på! helt klart bland de bättre McDonalds Cheeseburgarna kan du få här. Och sen ligger det på perfekt plats på väg till T-Centralen också... Beror självklart på vart man kommer ifrån, Men iaf för mig! Läs mer
  • 2008-08-13

Carl Johan D skrev om McDonald's
    Centralt, snabb service, fräsch interiör och tjänstvillig personal. Alltid rent, arrangerar barnkalas och har, vid sidan av de mindre nyttiga alternativen, även juice, morötter och diverse vitaminrika tillbehör. Perfekt ”efter-festen-mat” eller varför inte dagen efter. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tabbouli Kungsholmen
    4.5 / 5 i betyg — 1414 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kunnig och trevlig personal."
  • 2008-08-12

Max J skrev om McDonald's
    Klart godkänd, personalen är oftast väldigt trevliga och maten, ja, den smakar väl som den brukar. En medelrestarurang. Läs mer

Bästa Restaurangerna nära McDonald's:

Golden Hits (323m)