Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Meca Huddinge

Meca Huddinge

Novavägen 17, 141 44 Huddinge — Visa karta

Här hos oss på Meca Bilverkstad i Huddinge utför vi reparationer och service på de flesta bilmärken. Vi ser till att jobbet alltid är vänligt både för just din bil och just din plånbok!

Vi använder reservdelar av hög kvalitet och jobbar utefter biltillverkarens regler och anvisningar. Garantin gäller självklart efter ett besök hos oss och dessutom får du en MECA-stämpel som visar att du tar ansvar för din bilservice.

Vi tillhör Sverige och Nordens snabbast växande verkstadskoncept. Vi kan din bil och hjälper dig göra bra val.

Välkommen till oss på Novavägen 17!

Läs vad 25 kunder tycker om Meca Huddinge

• Fredrik H skrev om Meca Huddinge
    Jag gjorde en service av min Saab 95 på en annan verkstad och fick ett antal anmärkningar och en budget offert på vad det skulle kosta att reparera / byta ut dessa delar vilket jag uppfattade som väldigt dyrt. Därför gick jag till Meca i Huddinge som öppnat en ny verkstad i närheten där jag bor. Fick ett mycket bra bemötande och de visade genuint intresse för min bil och gjorde en egen felsökning samt en offert som låg bättre i pris än min tidigare serviceverkstad. Vi fick även fin hjälp när vi oväntat fick punktering på en däcket. De tog hand om bilen och fixade nya däck. Nu väljer jag även att förvara min däck hos Meca. Läs mer
  • Anders L skrev om Meca Huddinge
    Bra mottagning och hjälp med de problem jag hade. Även efter har det fungerat bra. Läs mer
  • Kenny S skrev om Meca Huddinge
    Bra service och snabb leverans! Läs mer
  • Hans F skrev om Meca Huddinge
    Bra service. God kunskap. Trevlig personal.
    Tillgång till lånebil ett extra plus. Läs mer
  • Bengt J skrev om Meca Huddinge
    Batteribyte på min BMW 118i.
    Imponerande snabb service. Ringde på morgonen och på eftermiddagen hade jag ett nytt batteri i bilen. Alla funktioner i bilen fungerade som de skulle.
    Bemötandet var utmärkt.
    MVH Bengt. Läs mer
  • Haroun A skrev om Meca Huddinge
    Dom var jätte proffsiga, hjälpte mig med alla mina problem med bilen till ett bra pris.
    Kommer garanterat rekommendera vidare. Läs mer
  • Kari K skrev om Meca Huddinge
    Bemötandet var bra och allt annat också förutom att en av hjulmuttrarna var gängpaj efter verkstadsbesöket. Läs mer
  • Sven-ove K skrev om Meca Huddinge
    Denna verkstad försöker lösa problemet billigt och effektivt. Ger ett pålitligt intryck. Läs mer
  • Insaf L skrev om Meca Huddinge
    Fräsh lokal , trevliga personal och bea service . Läs mer
  • Litwinski R skrev om Meca Huddinge
    Mycket bra bemötande och kompetens. Tydliga och bra leverans tider! Läs mer
  • Nils S skrev om Meca Huddinge
    Jag gjode en volvo service. Hade en bra konversation om hur min bil mår och om jag ville ha mina däck i förvaring hos dom över vintern. Läs mer
  • Abdulrada A skrev om Meca Huddinge
    Professionell verkstad. Jag kommer att lämna bilen hos de i framtiden. Läs mer
    Bassam
    Byt av vattenpump som gick sönder på min passat. Snabbt beställt och byt, brå service. Läs mer
  • Margareta P skrev om Meca Huddinge
    Jag har blivit mycket väl bemött. Alltid vänligt och trevligt mottagande. Har fått tid snabbt. Fått utförlig geno.gång av vilka fel som har åtgärdats. Fick till och med bilen tvättad och städad. Har gått ifrån verkstaden och varit mycket nöjd både med kostnad och arbetet. Är 100%nöjd. Läs mer
  • Carl C skrev om Meca Huddinge
    Bra service och bra mottagande. Smidigt. Läs mer
  • Ingemar M skrev om Meca Huddinge
    Var och gjorde en service på min bmw. Trevligt bemötande men dom missa tyvärr att "notera/uppdatera" att den servas i bilen så fick åka tillbaka dagen efter enkom för det.

Hade nog ej behövts med en fullständig egenkontroll från dem.
    Annars gick allt bra. Läs mer
  • Niklas R skrev om Meca Huddinge
    Jag har lämnat in bilen här flera gånger. Är alltid nöjd med resultatet. Trevligt bemötande, bra priser, och hög tillgänglighet Läs mer
  • Christian N skrev om Meca Huddinge
    Lång kö och ont om personal. Kanske var där på fel dag.... Läs mer
  • Jonas T skrev om Meca Huddinge
    Snabba, duktiga, trevliga, kort väntetid och prisvärt! Läs mer
  • Magda H skrev om Meca Huddinge
    Trevlig personal och snabb service när jag lämnade bilen för däckskifte Läs mer
  • Individtransport E skrev om Meca Huddinge
    Den här bilverkstan kan jag varmt rekommendera till alla. Har varit kund hos dem ett par gånger och jag kan konstatera att de är väldigt professionella.Väldigt god bemötande samt duktiga mekaniker. Dessutom har de bra priser. Jätte nöjd med dem. Läs mer
  • Pia D skrev om Meca Huddinge
    Fick ett väldigt bra bemötande, jag skulle ha förvaring av däck. Läs mer
  • Nils H skrev om Meca Huddinge
    Trevligt bemötande! Gjorde vad de skulle! (Service) Läs mer
  • Hafsia F skrev om Meca Huddinge
    Bra och proffsigt bemötande och servicen var väl genomförd av kompetenta medarbetare. Läs mer
  • Bo N
    Bo N skrev om Meca Huddinge
    En noggrann och bra service av min bil, en
    Audi A3. Läs mer

Novavägen 17, 141 44 Huddinge