Mintheas Hair Studio AB

2.5

6 omdömen om Mintheas Hair Studio AB

Ester H
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

Missnöjd med resultatet. Var tydlig med hur jag ville ha det och uppmärksammade flera gånger att jag inte ville blir för mörk i färgen men frisören var inte lyhörd för mina önskemål och när jag sedan påpekade att det inte blev som jag ville stod hon och försökte bortförklara med argument som inte riktigt höll. Så jag bad henne korrigera men det blev ändå inte som jag önskade. Efter tre timmar betalade jag bara och gick.

O R
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

Varit jättenöjd typ 8 gånger där oftast med samma frisör. Sedan när jag skulle göra min frisyr inför det påkostade bröllopet med 150 gäster så råkar han klippa fel med mer.. alltså skittråkigt. Syns på alla bilder. Det var ett enormt påkostat bröllop med dyr fotograf etc etc. Förstår inte om den som klippte var avundsjuk. Tråkigt. Hade fått bra betyg men det blev liksom verkligen ett bottennapp. Tar emot att sätta dåligt betyg, men det där var verkligen trist.

Jacob S
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

Blev rekommenderad att klippa mig här, och bra för en person är inte nödvändigtvis bra för en annan person. Trevlig personal men en aning på med att sälja produkter. Frisyren blev okej, men ojämn och onaturlig. Jag fick även påpeka att det var en längre tuss hår på vänster sida! Runt vänster öra var det runt o fint, men runt höger öra var det ett rakt streck/jack!? Nacken var sned. Mindre bra. Frisören vred mycket på mitt huvud, ja det är ju inte så konstigt att det blev så ojämnt!

donnie f
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

bästa salongen jag vart på hitills.. skön musik,skön lokal, grym personal och riktigt kunniga! priset låg från 500 men det är det värt! med tanke på all tid de la på att förstå hur jag ville ha det och den servicen jag fick så betalar jag snudd på det dubbla! man märker verkligen att personalen är kunnig och professionell! hit ska jag alltid gå och rekommenderar alla att iaf testa dem! tack för mig! ps:en 5:a blir de lätt!

Ida J
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

Jag har hittat min frisör. Äntligen! Kerstin förstod vad jag menade, både färg och klippning blev bättre än jag kunde föreställa mig. Salongen hade en glad stämning och försäljning av produkter skedde på ett otvunget sätt. Plus för det varma omhändertagande som behövdes en tidig och kall novembermorgon. Som om inte det var nog, 40 procents studentrabatt satt fint.

Amanda L
Skrev om Mintheas Hair Studio AB

Klippte inte alls bra och försökte hela tiden sälja på en massa produkter. Kändes obekvämt.