Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka MixSa Fastighetsbyrå

MixSa Fastighetsbyrå

Kvällsvägen 4, 146 31 Tullinge — Visa karta

Det som är utmärkande för MixSa Fastighetsbyrån är att ge trygghet och kvalitet, vilket uppskattas av kunder
när de gör sitt livs affär; att sälja sitt hem.

Vid första mötet, vid din bostad eller på visning, ses som början på en livslång vänskap.
MixSa Fastighetsbyrå ser förtroende, ärlighet, kompetens, tillgänglighet som en av de viktigaste saker som företaget värderar högt.

MixSa´s ambition är att alltid utvecklas. Och att ständigt förbättra erbjudande gentemot både säljare och köpare.

MixSa Fastighetsbyrån har strävan att uppnå 100 % nöjda säljare/köpare.
Sickla Allé 7, 13165, NACKA
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Edvard K:
Väldigt lyhörd och tog frågor och funderingar på allvar vilket var skönt som förstagångsköpare.

Mäklare nära MixSa Fastighetsbyrå:

Tullinge Centrum, TULLINGE
Välkommen till Södermäklarna i Tullinge. Vi kan genom god lokalkännedom och myck... Läs mer ›
Bodil O:
Påläst och kunnig, bra att samarbeta med och kundtillvänd, ordning och reda, tillmötesgående. Vid ev ny bostadsaffär skulle jag vända mig...

Nyängsvägen 3B, TULLINGE
Sälj din bostad med oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka! Läs mer ›
Cecilia P:
Cecilia Eng sålde vår lägenhet i Salem/Rönninge och vi kan varmt rekommendera hennes arbetssätt och engagemang. Cecilia är trevlig, driven o...

Tumba Torg 112, Tumba
Kom gärna förbi oss på kontoret! Läs mer ›
Daniel M:
Martin är trevlig och mycket effektiv.

Gröndalsvägen 6, Tumba
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Nils E:
Vi uppfattar Yngve Qvarnström som en komplett mäklare med lång erfarenhet, ansvarsfull,pålitlig och mycket trevlig.

Läs vad 7 kunder tycker om MixSa Fastighetsbyrå

• Fredrik
    Fredrik skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    Michael har gjort ett lysande jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är lyhörd och driven. Resultatet av försäljningen blev över förväntan. Jag ger Michael mina högsta rekommendationer!
  • annie a
    annie a skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    jag tycker att mixasa fastighetsbyrå är mycket bra.Han har ett bra kundbemötande med mycket bra vilja att se till att allt går rätt till vid en lägenhetsförsäljning.
    han får det bästa resultat av mig.
    2012-05-28 Michael S svarar annie a
    Hej, vi har träffas ett antal gånger nu. Först gången jag såg på din lägenhet så arbetade jag på Fastighetsbyrån. Jag vart glad när du ringde till mig och ville att jag skulle sälja din lägenhet. Priset på din lägenhet vart bättre än vi hade väntat oss, en av de högsta priserna. Jag hoppas att vi ses igen och lycka till med nya boendet.
  • Leif R
    Leif R skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    Jag fick ett stort förtroende för Michael vid vårt första möte. Det var hans första uppdrag för mig.
    Sen har det blivit ett till eftersom jag var nöjd med uppdraget första gången. Det senaste genomfördes även det med belåtenhet.
    2012-05-28 Michael S svarar Leif R
    Tack Leif för ditt förtroende.Jag uppskattar det verkligen. Vi gjorde vår första affären för ca 2 år sedan och nu senast för några månader sen. Jag vet att du har rekommendera mig för ett flertal andra säljare och jag tackar för det. Allt gott.
  • Lasse E
    Lasse E skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    Fastighetsmäklare Michael gav redan vid första kontakten ett bra intryck. Intrycket visade sig i mitt fall bestå igenom hela affären.
    Michael och Mixsa fastighetsbyrå har också i mitt fall hanterat hela försäljningen på ett mycket bra sätt både för mig som säljare och enligt min uppfattning också för kunden. Professionell och rak hantering rätt igenom. Gjorde en myket trevlig, profesionell annons. Ett personligt bemötande vilket jag uppskattade.
    2012-05-26 Michael S svarar Lasse E
    Tack för all respons, vi träffades först gången för ca ett år sen innan du sålde lägenheten. Vi kom snabbt överens om hur vi skulle göra bostaden så attraktiv för köparen som möjligt. Så här efterhand så ser man att vi tänkte rätt. Lycka till med all resande och fortsatt trevlig sommar.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    När vi skulle sälja vår lägenhet så valde vi Mixsa fastighetsbyrå efter att ha fått en rekommendation av en tidigare granne. Mäklaren var professionell och tillmötesgående till våra önskemål. Rekommenderas varmt!
    2012-05-28 Michael S svarar Mikael S
    Hej första gången vi träffades så var ni lite tveksamma, ni kontaktade en annan mäklarbyrå samtidigt, men ni valde mig. Tack för erat förtroende. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad och att sommaren blir som ni har tänkt er.
  • Per T
    Per T skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    En liten Mäklarbyrå med bra resurser. Ett trevligt bemötande.
    2012-05-28 Michael S svarar Per T
    Tack för de trevliga orden. Vi har träffats många gånger och bor nu nästan grannar. Första gången när vi möttes tog jag över er lokal och fick ta en del av er kontorutrusning. Tack för det. Lycka till med att hitta en ny bostad.
  • Nils B
    Nils B skrev om MixSa Fastighetsbyrå
    Oseriös i sättet och dåliga kunskaper att läsa och framför allt skriva kontrakt. Förmodligen billig iofs, det vet jag inte eftersom jag var köpare.
    2012-05-22 Michael S svarar Nils B
    Hej det var tråkigt att du tycker det, men som du skrev på maijlet senare, så tar jag inte ställning mot säljaren för att hjälpa dig, jag följer lagen i detta fall jordabalken. Så detta får stå kvar och jag påverka inte säljaren genom att ge dig fördelar som jag inte tycker att du är rätt till. Jag är opartisk och tar inte ställning för dig eller säljaren utan hjälper båda om det behövs.

Kvällsvägen 4, 146 31 Tullinge