Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Mobility Motors Sätra

Mobility Motors Sätra

Murmästarvägen 1, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Vi är Sveriges största exklusiva återförsäljare för Nissan.
Hamringevägen 1, 14641, TULLINGE
Carcenter i Tullinge
Marta E:
Utmärkt på alla sätt! Köpte en Vw High Up från denna bilfirma,. Inget att klaga på.

Försäljare av begagnade bilar nära Mobility Motors Sätra:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Johan S:
Personlig och nära. Mötet med deras personal känns väldigt familjär och varm.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Denis M:
Professionellt bemötande av både Jens och Sacha, efter några kvalificerade konsultationer såldes bilen på ca tre veckor. Väldigt nöjd ku...

Vretensborgsvägen 5, Hägersten
Välkommen till oss på Bilenia! Sveriges mest prisvänliga biltvätt med all tvätts... Läs mer ›
Lillan B:
Jag hade haft en fruktansvärt dag men när jag kom in till Bilenia fick jag en väldigt bra bemötande trots att jag var tjurig. Dem bjöd på ka...

Västberga Allé 1, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Jakob L:
Bilenia sålde min bil till ett fantastiskt bra pris och snabbt gick det. Goda hälsingar Jakob

Läs vad 1 kund tycker om Mobility Motors Sätra

• Ahmed I
    Ahmed I skrev om Mobility Motors Sätra
    Se upp för de, vill du bli blåst, lurad köp en bil från Mobility Motors Sätra.

Jag köpte en bil för nån månad sen, i priset skulle de montera parkeringssensorer, jag hämtar ut bilen med villkor att de ringer så fort de har bokat en tid för monteringen av sensorerna, dem ringer dagen efter att vi kom överens o sa att deras partner ska beställa sensorerna och sen ska de ringa mig för att boka en tid för att montera de, 2 veckor efter ringar jag och fråga när ska jag få mina sensorer monterade, då fick jag svaret " jag återkommer med tid under dagen, senast imorgon", det går ytterligare en vecka utan att nån hör av sig, jag ringer tillbaka och fråga, då fick jag det bokat.
    Jag ställde frågan om det funkar att ha de på en viss plats och säljaren, Eyyup Erdal, säger att det funkar.
    jag lämnade in bilen hos de enligt den överenskommen tid och datum, när jag skulle hämta den, märkte jag att de har skadat bilen, kåpan till högtalaren i back vänsterdörren har gått sönder, och sensorerna funkar inte som det ska, sensorerna piper så fort man lägger växel i R, jag går in och anmäler det till säljaren, Eyyup Erdal, han säger att han skulle kolla upp det med deras partner och återkommer, dagen efter ringar han och talar om att den ska låta så eftersom "de har monterat det där jag ville ha de", då sa jag att jag frågade om det funkar och Eyyup sa ja, då förväntar jag att den ska funka, utöver det har jag inte fått nåt info om vad de har använt för sensorer. då bokar han om tid för att åtgärda det och få info om vad de har installerat i min bil och att jag vill ha instruktioner för de sensorer de har installerat.
    Jag lämnar in bilen och får tillbaka den samma dag vid 16:00, märker jag att de har repat backhöger skärm, har slängt bara kablarna så där utan att sätta fast de, fastmonterad de inte högtalaren, har lämnat i bilen instruktionsbok för en annan paket än det de har installerat, de har installerat fram monterade sensorer i min bils bak fångaren, samt att de sensorer de monterade skall montera 45cm från mark vilket de inte kunde hålla, de montera de ca 40cm från mark, därför lät den konstigt när man backade, när jag pratade/anmälde det till Eyyup, tar han bilder och säger att han håller med om att det är inget professionellt gjort och tar kort för att ta upp allting med deras samarbetspartner och skulle återkomma dagen efter.
    dagen efter ringer han och talar om att det är så de jobbar och allt är utfört enligt hur jag vill ha det, trots att det inte stämmer, och att de inte tänker göra nåt om det.

Vi ni ha bevis på det jag skrev kan ni mer än gärna kontakta mig, bevis finns.
    Jag vet tyvärr inte var jag ska vända mig för att få rätt att åtgärda det på deras kostnad men jag kan iallafall varna er alla från att köpa nån bil därifrån.

Tack.

Murmästarvägen 1, 127 35 Skärholmen