Andreas Hansson

Andreas Hansson

Andreas Hansson är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Andreas Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Andreas Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Hansson har haft 6 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

109 omdömen om Andreas Hansson

Sedan starten hos Reco 2024
Emma H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Hagastaden/Karolinska

Jättenöjd med Andreas, uppfyllde alla mina förväntningar!

Albin B
Hagastaden/Karolinska

Andreas ledde mig genom min första försäljning i livet. Han är oerhört trygg och rådgivande i hur processen är och hur vi skulle göra för att lyckas så bra som möjligt vid försäljningen. Han är kunnig och påläst så med sin erfarenhet lyckades han sälja vår lägenhet till ett bra pris som vi är väldigt nöjda med.

Mikael P
Hagastaden/Karolinska

Bra på sitt sätt att jobba, har mycket kunskap inom bostadsmarknaden. Kan rekommendera honom

Emelie monica E
Frösunda

Vi köpte via Andreas för drygt två år sedan, när vi skulle sälja gick våra tankar direkt till honom! Trevlig, ärlig, snabb och bra återkoppling, vi är jättenöjda.

Ola F
Västra Skogen/Ingenting

Allt var tydligt och smidigt! :)

Erik K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen/Ingenting

Andreas är kunnig och engagerad. Han är alltid hjälpsam vid frågor eller liknande.

Sriram Y
Råsunda

It was great to have Andreas as or real estate agent. He was patient and persevering to sell our apartment. He listened to our requirements and tried his best to make the deal happen. He was communicative and reachable through out the process.

David L
Råsunda/Vasalund

Trevlig mäklare med enkel och tydlig kommunikation, kanonkille!

Oscar L
Hagastaden/Karolinska

Han var trevlig och hjälpte mig med alla möjliga frågor jag hade.

Regine R
Skrev om Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Andreas Hansson är en duktig mäklare som imponerar med sin professionalism och sitt trevliga bemötande. Hans förmåga att förstå och möta kundernas behov, kombinerat med skickligt marknadskunnande, gör honom till ett pålitligt val för fastighetsaffärer. Med en positiv attityd och en öppen kommunikationsstil skapar han en trygg och smidig upplevelse genom hela processen.

Andreas H gillar detta