Hannah Sommerfors

Hannah Sommerfors

Hannah Sommerfors är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Hannah Sommerfors har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Hannah Sommerfors har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.9. Hannah Sommerfors har haft 1 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

13 omdömen om Hannah Sommerfors

Sedan starten hos Reco 2024
Catja V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Sommerfors en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hannah är mycket kunnig och väl insatt i den nu rådande marknaden.Hon är lätt att samarbeta med och som säljare känner man sig viktig.Det finns en härlig positiv anda och glädje i Hannah som smittar av sig och gör hela upplevelsen så himla bra.Långt över mina förväntningar.Rekommenderar starkt!

Björn Erik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Sommerfors en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hannah var mycket bra och kunnig. Framförallt upplevde jag att Hannah var pålitlig och seriös, vilket gjorde mig trygg i mitt köp. Jag upplever att många mäklare är "säljiga" och opålitliga när de far med tveksamma påståenden och spekulationer som en normal människa enkelt kan genomskåda. Detta gällde inte Hannah, hon lyssnade på mig som köpare, och hon jobbade lika aktivt för att jag som köpare skulle vara nöjd som hon gjorde för säljaren. En mäklare med ryggrad, helt enkelt! Dessutom kunde hon svara på alla frågor, även gällande krånglig juridik. 100% att rekommendera.

Svar från Hannah Sommerfors

Stort stort tack för ditt fina omdöme Björn Erik! Det värmer att läsa att du är nöjd med mig som mäklare. Återigen grattis till din nya bostad! Vi ses på tillträdet :)

Ashica J
Södermalm

Vi har precis sålt vår lägenhet med Hannah Sommerfors från MOHV, och vi är så nöjda med hennes arbete och alla hennes råd! Hon är inte bara en underbar person, hon är en extremt kunnig fastighetsmäklare och hon lyssnar verkligen på alla sina kunder och jobbar otroligt hårt för att se till att alla är nöjda. Hannah höll oss informerade under hela processen, gav oss ständigt värdefulla råd och var så vänlig, positiv och varm. Vi är så glada över att vara hennes kunder och skulle definitivt använda hennes tjänster igen! 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Hannah Sommerfors

Tack Ashica för ett fantastiskt fint omdöme! Det värmer verkligen att läsa! :) Det var en fröjd att få hjälpa er sälja, det gör jag så gärna igen när det väl är dags!

Goran P
Johanneshov

Väldigt professionell och noggrann! Tog sig tid och förklarade samtliga steg i försäljningsprocessen.

Svar från Hannah Sommerfors

Tack Goran för omdömet och dom fina orden!

Suzana P
Johanneshov

Upplevde Hannah oerhört kunnig, tillmötesgående och vänlig. Rekommenderar Hannah varmt och är väldigt nöjd med all hjälp vi fick!

Svar från Hannah Sommerfors

Tack Suzana för omdömet. Det uppskattas verkligen!

Nenad P
Johanneshov

Hannah var fantastisk! Extremt personlig, rolig och professionell! Såg alltid fram emot att träffa henne och surra lite! Behåll henne, hon är en stjärna! 😊

Svar från Hannah Sommerfors

Tack Nenad för omdömet. Hoppas ni trivs bra i lägenheten :)

Dejan P
Johanneshov

Hannah är definitivt den bästa mäklaren jag stött på och fått hjälp utav. Otroligt tillmötesgående, hjälpsam, stort tålamod och kände mig väldigt trygg under hela processen. Hon var alltid tillgänglig och snabb på att svara både i samtal och på sms. Kommer definitivt ta hjälp av henne i framtiden. Rekommenderar henne varmt! 🙏

Svar från Hannah Sommerfors

Stort tack Dejan för dom fina orden! Hoppas ni trivs bra i lägenheten :)

Aleksandar P
Johanneshov

Bästa upplevelsen med en mäklare hittills! Otroligt proffsigt, tillmötesgående och tryggt. Jag är väldigt tacksam att vi hittade till henne.

Svar från Hannah Sommerfors

Stort tack för dom fina orden!

Herman P
Gamla Råsunda

Snabbt, smidigt och professionellt!

Svar från Hannah Sommerfors

Stort tack för omdömet Herman. Det var jätteroligt att få hjälpa dig sälja din bostad. Trevlig sommar! :)

Emma S
Gamla Råsunda

Tydlig och snabb kommunikation. Härlig energi, svarade glatt och öppet på alla tänkbara frågor. Kan starkt rekommendera!

Svar från Hannah Sommerfors

Tack Emma för dom fina orden. Jag är så glad för din skull! :) Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar så länge!