Mühringers Optik

Mühringers Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 08-408 304 04 Dela

Välkommen till Mühringers Optik! På Brogatan 40 i Knislinge hittar du Mühringers Optik. Här kan du få hjälp med att hitta dina nästa glasögon, solglasögon, kontaktlinser eller andra accessoarer som hör din ögonhälsa till, såsom smörjande ögondroppar, rengöringsspray och mycket mer. Hos oss hittar du märken som Skaga, KunoQvist,...

573 omdömen om Mühringers Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Rosa B
Skrev om Mühringers Optik

Positiv upplevelse. Jag ger Gisela och Marie högsta betyg för god kundservice. Jag är nöjd med utprovning och köp av glasögonen.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din fina recension, Rosa. Vad härligt att du känner dig så nöjd med hela upplevelsen! Hoppas du kommer att trivas i dina nya glasögon. Mvh Mühringers Optik

Kjell Erik S
Skrev om Mühringers Optik

Bättre bemötande får man leta efter är helt nöjd

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Kjell Erik. Hoppas att ni trivs med era glasögon. Behöver vi justera bågen ytterligare så är du alltid välkommen in! Trevlig helg Mvh Mühringers Optik

Jeanette S
Skrev om Mühringers Optik

Trevligt bemötande. Snabb service.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Jeanette. Hoppas du trivs i dina fina glasögon och får stor nytta av suncoversen under en härligt solig vår och sommar! Mvh Mühringers Optik

Saga Inger R
Skrev om Mühringers Optik

Gott, vänligt bemött och förtroendeingivande ! Hoppas jag blir nöjd med de nya glasögonen !

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Inger. Vad fint att du kände dig välkommen hos oss. Hoppas att du har en fin vår framför dig! Mvh Mühringers Optik

Karin B
Skrev om Mühringers Optik

Det var ett trevligt bemötande, bra service. Jag hade inte några särskilda förväntningar. Jag köpte nya glasögon och jag kan verkligen rekommendera andra att handla där.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Karin. Hoppas du kommer att trivas fint i dina nya glasögon och får en härlig vår! Mvh Mühringers Optik

Martin L
Skrev om Mühringers Optik

Jag blev väl bemött inga problem alls

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Martin. Hoppas du får en fortsatt fin vår! Mvh Mühringers Optik

Agneta K
Skrev om Mühringers Optik

Jätte bra service och tålamod /: bettan

Svar från Mühringers Optik

Tack för era fina ord, Agneta och Bettan! Hoppas du Agneta fortsatt trivs i dina glasögon. Ha en härlig vecka! Mvh Mühringers Optik

Solveig Annette G
Skrev om Mühringers Optik

Jag blev väldigt bra bemött och blev tipsad att komma när Hedvig skulle komma.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Solveig. Hoppas du kommer bli nöjd med dina fina glasögon och får njuta av våren. Mvh Mühringers Optik

Liselott N
Skrev om Mühringers Optik

Fantastiskt noggrann personal med ett fint bemötande.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Liselott. Hoppas det känns bra med dina nya glasögon och att ni går en härlig vår till mötes! Mvh Mühringers Optik

John S
Skrev om Mühringers Optik

Mycket bra bemötande o de gick snabbt

Tack för din recension, John. Ha en fortsatt trevlig helg! Mvh Mühringers Optik

Molly Jasmine F

Bra bemötande .Bra service . Är nöjd

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Molly. Hoppas du trivs med dina nya bågar! Trevlig helg! Mvh Mühringers Optik

Ann-Christine G
Skrev om Mühringers Optik

Bra bemötande och kunighet av optiker under synundersökning har varit hos Müringer tidigare så det var som förväntat. Köpte nya glasögon och tjejen som hjälpte till att prova ut bågar var trevlig och kunnig så jag är nöjd med besöket.

Svar från Mühringers Optik

Tack så mycket för dina fin ord, Ann-Christine! Vi uppskattar verkligen när kunder återkommer till oss och känner sig bra omhändertagna. Hoppas att du fortsatt trivs i dina fina glasögon! Trevlig helg! Mühringers Optik

Christina L
Skrev om Mühringers Optik

Trevligt bemötande från personalen. Kände mig lugn och trygg med den erfarne optikern.Skall återkomma till Butiken för att titta på glasögon bågar.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Christina. Vad bra att du kände sig väl bemött och trivdes hos oss! Med förhoppning om en fortsatt fin vecka! Mvh Mühringers Optik

Marcus M
Skrev om Mühringers Optik

Mycket proffsig och trevligt. Kom på årsdagen så blev bjuden på kaffe och choklad

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Marcus. Hoppas du får en fortsatt fin vår! mvh Mühringers Optik

Carl-Axel Göran Kenneth L

Jag har gått hos Muhringers optik i över förti år det är betyg som räcker länge. Mvh Kenneth

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Kenneth. Du är mer än välkommen i fyrtio år till. Hoppas du har en härlig vår. Mvh Mühringers Optik

Jessica M
Skrev om Mühringers Optik

Blev väl bemött av kunnig personal

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Jessica. Ha en fortsatt fin vecka och vår. Mvh Mühringers Optik

Olof E
Skrev om Mühringers Optik

Tog hjälp av Muhringer för synundersökning vid förnyade av körkort. Utmärkt bemötande och service. Dom skickade även uppgifterna direkt till transportstyrelsen. Det hela tog ca 15 min. Mycket nöjd.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Olof. Hoppas du få fortsatt fina dagar på vägarna framöver, kör försiktigt. Mvh Mühringers Optik

Gun K
Skrev om Mühringers Optik

Mycket tillmötes gående och kunnig personal,rekommenderar dom gärna.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Gun. Hoppas du får en fortsatt härlig vår! Mvh Mühringers Optik

Dheya K
Skrev om Mühringers Optik

Det var bra bemötande och god service.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Dheya. Hoppas du trivs fortsatt bra med dina glasögon och har en fin vår framför dig! Mvh Mühringers Optik

Maria K
Skrev om Mühringers Optik

Bra service. Fick tid snabbt och smidigt.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Maria. Hoppas att du har en härlig vår framför dig. Mvh Mühringers Optik

Alice S
Skrev om Mühringers Optik

Jag tycker att optikerna var trevliga och väldigt bemötande. Det hela gick väldigt fort också!

Tack för din recension, Alice. Lycka till med körningen! Mvh Mühringers Optik

Annika B

Mycket gott bemötande! Kunniga medarbetare

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Annika. Hoppas du fortsatt trivs med dina glasögon! Du är alltid välkommen in om vi behöver justera bågen något. Mvh Mühringers Optik

Paulus S

Mycket bra Service och bemötande Rekommenderas varmt 🤓😎👍💚

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Paulus. Hoppas att du har en fin vår framför dig i dina fina glasögon och får stor nytta av den mörknande effekten i dem. Mvh Mühringers Optik

Stella U
Skrev om Mühringers Optik

Bra, Gjick snabbt, va trevliga och noga.

Tack för din recension, Stella. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Mühringers Optik

Maria G
Skrev om Mühringers Optik

Mycket bra bemötande. Kände mig välkommen. Jag kom tidigt, blev bjuden på kaffe och choklad. Noggran undersökning, god hjälp med att hitta bågar som passade mig.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Maria. Hoppas att du trivs fortsatt bra i dina fina bågar. Du är närhelst välkommen in för en extra justering om det skulle behövas. Mvh Mühringers Optik

Anna C

Alltid vänliga och tillmötesgående

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Anna. Hoppas att du får en fortsatt fin vecka och vår! Mvh Mühringers Optik

Fredrik M
Skrev om Mühringers Optik

Mycket bra service! Trevlig personal med bra bemötande

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Fredrik. Behöver vi justera till bågen nu när du använt den en liten tid så är du välkommen in närhelst du kan. Hoppas du får en skön helg! Mvh Mühringers Optik

Bernt A

100 procent service och kundvänlighet👍

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Bernt. Hoppas att du är fortsatt nöjd med dina glasögon och får sol att njuta av dem i. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Mühringers Optik

Ingemo Mary Elisabeth O
Skrev om Mühringers Optik

Mycket bra bemötande nöjd har även bestny för mer våed

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension! Hoppas du har en fin fortsättning på det nya året. Mvh Mühringers Optik

Oskar H
Skrev om Mühringers Optik

Bra bemötande och kort väntetid för synundersökning. Smidigt, absolut ingenting att klaga på!

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Oskar. Hoppas du har fått en fin start på det nya året. Mvh Mühringers Optik

Marica L
Skrev om Mühringers Optik

Mycket bra måtagande och bemötande och mycket bra service. Är mycket nöjd som kund. Tack.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Marica. Hoppas du är fortsatt nöjd med dina glasögon och det nya året. Mvh Mühringers Optik

Marie E
Skrev om Mühringers Optik

Kvalitet & mycket god service!

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Marie. Vi hoppas att du trivs i dina fina glasögon och du är närhelst välkommen in om vi behöver göra en extra justering av bågen. God fortsättning! Mvh Mühringers Optik

Ing-Marie G
Skrev om Mühringers Optik

Mycket trevliga och hjälpsamma, är helnöjd med mina nya glasögon

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Ing-Marie. Hoppas att du fortsatt trivs med dina fina glasögon! En god jul och gott nytt år! Mvh Mühringers Optik

Bodil I
Skrev om Mühringers Optik

Trodde att jag behövde nya glasögon men en SUPERDUKTIG optiker upplyste mig att jag hade starr. Jag fick tre olika ställen att utföra denna operation. Hon tillsammans med mig valde det ställe som hennes mamma valt. Jag kände mig så säker.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Bodil. Vi ses igen efter din operation för kontroll och senare att börja kika på ett par snygga bågar till dig. Hoppas du får en fin jul och ett gott nytt år! Mvh Mühringers Optik

Dan J
Skrev om Mühringers Optik

Jag blev väl bemött ,och undersökningen var bra och att det kändes säkert. Var där för intyg till högre behörighet till c-kort

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Jan. Hoppas allt går bra med körningen. God Jul och ett gott nytt år önskas! Mvh Mühringers Optik

Imre S
Skrev om Mühringers Optik

Som vanligt mycket trevlig bemötande och kunnig personal/ägare.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Imre. Hoppas du känner dig fortsatt nöjd med dina glasögon och har en härlig jul- och nyårstid framför dig. Mvh Mühringers Optik

Edgars G
Skrev om Mühringers Optik

Jätte nöjd alt va bra. Trevlig personal

Tack för din recension, Edgars. Ha en fortsatt fin helg! Mvh Mühringers Optik

Kristin N
Skrev om Mühringers Optik

Vänligt och kunnigt bemötande. Jag fick gjort en synundersökning och glasögon lämpliga för mig. Jag fick förväntad hjälp.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Kristin. Hoppas att du har en fin julledighet framför dig och trivs i dina fina bågar. Mvh Mühringers Optik

Birgitta S
Skrev om Mühringers Optik

Alltid lika positivt och trevligt!!

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Birgitta. Hoppas du får en fortsatt fin vinter och julhelg. Mvh Mühringers Optik

Eva H
Skrev om Mühringers Optik

Proffsigt och trevligt bemötande.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Eva. Hoppas att du kommer trivas i dina granna glasögon. Behöver vi justera till bågen lite extra kan du besöka oss när du är i krokarna. Välkommen in och en god jul Mvh Mühringers Optik

Alf M

Bra service Noggrann undersökning Trevlig personal Perfekt resultat

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Alf. Har du några funderingar kring dina nya glasögon eller behöver göra en extra justering av bågen är du alltid välkommen in! Hoppas ni får en fin jul! Mvh Mühringers Optik

Ingrid J
Skrev om Mühringers Optik

Trevlig personal. Fick bra hjälp när jag provade ut nya glasögon.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Ingrid. Hoppas att du fortsatt trivs i dina fina glasögon. Ha en härlig vinter och jul! Mvh Mühringers Optik

Felicia K
Skrev om Mühringers Optik

Helt fantastisk personal 😊.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Felicia. Hoppas du trivs fortsatt bra i dina snygga glasögon och har en finfin höst framför dig. Mvh Mühringers Optik

Barbro Mariann N
Skrev om Mühringers Optik

Kändes som mycket bra synundersökning. Hittade inte någon glasögonbåge som jag kände mig bekväm med. Har bett att undersökningsresultatet skall skickas till mig. Avvaktar med båge och ser mig om efter något passande.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Mariann. Vad bra att du blev nöjd med din undersökning. Bland bågarna så tyckte vi det fanns flera par du var väldigt fin i, vad tråkigt att du inte kände dig bekväm i någon av dessa. Om du vet ungefär vad det är du söker efter får du gärna meddela oss så att vi kan försöka ta hem detta åt dig. Du är välkommen att botanisera mer i vårt sortiment närhelst du har tid. Mvh Mühringers Optik

Eva-Lotta W
Skrev om Mühringers Optik

Blev vänligt bemött. Trevlig personal. Med andra ord inget att klaga på.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Eva-Lotta. Hoppas du kommer trivas i båda dina nya glasögon och har en härlig höst/vinter framöver! Mvh Mühringers Optik

Bengt Erik Ingmar P
Skrev om Mühringers Optik

Jag är kund sedan tidigare, gott bemötande och som jag upplever det bra kompetens inom området.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina ord, Bengt. Vad härligt att du, som återvändande kund, är fortsatt nöjd med oss! Ha en fortsatt fin höst. Mvh Mühringers Optik

Rolf-Kenneth H
Skrev om Mühringers Optik

👍Mycket gott och snabb och proffsigt. !!!!

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Rolf-Kenneth. Hoppas att du har en fortsatt härlig höst! Mvh Mühringers Optik

Zainab A
Skrev om Mühringers Optik

Perfekt service, Perfekta glasögon.

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Zainab. Du är alltid välkommen in om det behöver någon extra justering av bågen. Hoppas att du har en fin höst framför dig! Mvh Mühringers Optik

Kaj S
Skrev om Mühringers Optik

Utmärkt optiker! Vänlig personal och god service.

Svar från Mühringers Optik

Tack för din recension, Kaj. Hoppas du är fortsatt nöjd med dina snygga glasögon! Ha en fortsatt skön höst. Mvh Mühringers Optik

Göran B

Trevligt mottagande jättetrevlig personal bra service 5 stjärnor

Svar från Mühringers Optik

Tack för dina fina ord, Göran. Ni är alltid välkomna in om det behövs göra någon ytterligare justering på bågen. Ha en fortsatt fin höst! Mvh Mühringers Optik