New York Grillhouse AB

1.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om New York Grillhouse AB

• 2020-09-19

ÅKE G skrev om New York Grillhouse AB
    Illa tillagad mat som inte var tillagad utan endast uppvärmd. Arrogant och nonchalant personal som dessutom saknar kompetens inom livsmedelshygien. Den storrökande gråhårige ägaren kastar fimpar utanför området och tvättar inte händerna innan han hanterar maten med sina bara händer. Vi påtalade detta för honom - men skakade enbart på huvudet och suckade. Vår bekantskapskrets har nu bojkottat restaurangen- som vi hoppas går i konkurs eller byter ägare. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Nytorget 6
    4.2 / 5 i betyg — 6095 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alldeles för mycket salt på min macka. När jag käkade klart frågade servitrisen mig om maten var ok då var det försa gången hon ställde fr"
  • 2018-02-16

George I skrev om New York Grillhouse AB
    inte bra alls faktiskt, här måste ett nytt koncept komma upp. kanske nya ägare Läs mer
    ÅKE G gillar detta
  • 2017-07-29

Norah B skrev om New York Grillhouse AB
    Min familj och jag gick tyvärr hit och blev behandlade som om vi inte alls var välkomna. Innehavaren stirrade med bister min och vägrade hälsa. Övriga anställda var sura, ointresserade och saknade totalt engagemang för sitt jobb. Maten var medelmåttig och jag mådde illa hela kvällen efteråt. Medan vi väntade på vår beställning såg jag ägaren hämta rått kött i köket - och bar det i handen ut till grillen - ingen tallrik eller plasthandske. Han slängde det på grillen, tydligen upprörd över något. Min son, 2,5 år gammal, pratade och skrattade högt varpå vi fick flera ilskna blickar från ägare och kassörska. Stämningen kändes nästan fientlig!
    Gå aldrig hit! Läs mer
    ÅKE G gillar detta
  • Reco tipsar!
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5788 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde dagens rätt, pannbiff, löksky, lingon, pressgurka potatis. Tyvärr var potatisen mer eller mindre kokt, stenhård. Servitrisen kom,"
  • Yiassou B

2011-01-07

Yiassou B skrev om New York Grillhouse AB
    Riktigt skitställe med dålig mat! Dyr lunch och arrogant personal!
    ALDRIG MER! Och jag är extremt långsint...
    BLÄ!
    Nacka Forum saknar bra restauranger! Borde satsa på ett stort och bra foodcourt som, till exempel Kista Galleria. Läs mer
    ÅKE G, Norah B gillar detta

Nytorget 6 (4.6km)
Paraden (5.5km)
Nybrogatan 38 (5.7km)
Spanjorskan (5.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte