New York Grillhouse AB

1.3

3 omdömen om New York Grillhouse AB

George I
Skrev om New York Grillhouse AB

inte bra alls faktiskt, här måste ett nytt koncept komma upp. kanske nya ägare

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Norah B
Skrev om New York Grillhouse AB

Min familj och jag gick tyvärr hit och blev behandlade som om vi inte alls var välkomna. Innehavaren stirrade med bister min och vägrade hälsa. Övriga anställda var sura, ointresserade och saknade totalt engagemang för sitt jobb. Maten var medelmåttig och jag mådde illa hela kvällen efteråt. Medan vi väntade på vår beställning såg jag ägaren hämta rått kött i köket - och bar det i handen ut till grillen - ingen tallrik eller plasthandske. Han slängde det på grillen, tydligen upprörd över något. Min son, 2,5 år gammal, pratade...

Yiassou B
Skrev om New York Grillhouse AB

Riktigt skitställe med dålig mat! Dyr lunch och arrogant personal! ALDRIG MER! Och jag är extremt långsint... BLÄ! Nacka Forum saknar bra restauranger! Borde satsa på ett stort och bra foodcourt som, till exempel Kista Galleria.

Norah B gillar detta
Österlånggatan 17