Nhu´s Thai

3.8

6 omdömen om Nhu´s Thai

chaloempon n
Skrev om Nhu´s Thai

Nu! kan ni hitta webb sida av nhu's Thai - www.nhusthai.mono.net

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7923 omdömen 4.3 av 7923 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Thomas K
Skrev om Nhu´s Thai

Lunchmaten var ganska bra. Det var buffé men man fick inte plocka själv utan man fick säga till om vilken mat man ville ha. Ganska dyr lunch och dessutom ingick inte kaffe. Det skulle man betala 10 kr extra för. Dåligt!

Teddy P
Skrev om Nhu´s Thai

För att vara budgetrestaurang höjer den sig över mängden. Man får personligt bemötande, vällagad och, om man vill, kryddstark mat och lagom kall öl. Det enda tråkiga är att de inte serverar den friterade fiskfilén till lunch, eftersom de slutat med lunchservering. En klar miss är oxå att de vackra flickor som serverade första veckorna, inte förekommer längre.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4110 omdömen 4.0 av 4110 omdömen

Jessica I Jessica I
Emelie A
Skrev om Nhu´s Thai

Supergott, speciellt om man som är trött på snabbmats varianten av thaimat. Bred meny och riktigt spicy

Conny E
Skrev om Nhu´s Thai

Håller med om god mat o ok priser men servicen var lite slö, kunde varit bättre Men det är ju lite budget så helt acceptabelt.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4724 omdömen 4.2 av 4724 omdömen

Penelope S Penelope S
Emil L
Skrev om Nhu´s Thai

Trevlig personal, god mat och riktigt hyggliga priser. Var en av de tre krogar som tävlade om DN's Gulddrake i budgetklassen, säger en hel del...