Nooshi Restaurant

Nooshi Restaurant

Ring 08-35 25 20 www.nooshi.se
3.3

Nooshi står för Noodles and Sushi. Våra sushi och nudelrätter är mycket prisvärda och omtyckta. Vi har en Sushibuffe alla dagar i veckan. Vi har även Thaicurry, Yakitori, Yakiniku, och andra varmrätter. Ring för prisinformation och öppettider

4 omdömen om Nooshi Restaurant

johan e
Skrev om Nooshi Restaurant

Gick förbi Sergels torg och såg skylten som restaurangen hade utanför dörren. Har totalt missat denna restaurang som ligger lite undanskymt i kulturhuset. För 139 kr fick man buffe,kaffe,efterrätt och våfflor.Helt ok utbud.De som arbetade på restaurangen kanske inte hade världens bästa koll när maten tog slut.Jag såg folk som hela tiden fick säga till dem att fylla på. Men som sagt buffen var helt ok.

John A
Skrev om Nooshi Restaurant

Antingen har ägarna bytts ut eller blivit snåla, för stället har gått från en rätt bra buffe till riktigt usel kvalite rakt igenom. SIsta gångerna har den varma maten har varit bränd eller sönderkokt, och frityrbollarna innehåller något som knappt kan kallas räkor. Lägg till detta att personalen som tidigare varit charmiga fast de knappt förstår svenska blivit riktigt otrevlig. Håll er borta tills de har bytt ägare igen eller skärpt till sig ordentligt.

Maria
Skrev om Nooshi Restaurant

Här hittar du Stockholms bästa sushibuffé! Vanligtvis brukar sushin vara dåligt tillagad på asiatiska buffeér men här får du verkligen supergod sushi. Min favorit är deras laxnigiri, fisken smälter i munnen! Iom läget så är det kanske inte den mysigaste restaurangen men väl värt besöket för en lunch. På kvällarna är det dåligt med gäster så då är buffén inte lika välfylld.

Jennifer H
Skrev om Nooshi Restaurant

Jättebra och prisvärd asiatisk buffé som erbjuder både varm och kall mat och givetvis obegränsat med Sushi. Stället fyller upp snabbt så du gör bäst i att vara här innan 11.30.