Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Nox Restaurant & Cocktailbar

Nox Restaurant & Cocktailbar

Grev Turegatan 30, 114 38 Stockholm — Visa karta

Restaurangen är en ambitiös satsning med fokus på att skapa en av Stockholms trivsammaste atmosfärer. Nox har en elegant innergård samt en matsal som rymmer ca 65 sittande gäster.
Brunnsgränd 4, 11130, STOCKHOLM
Le Rouge
Carina M:
Mycket trevligt ställe med uppmärksam personal och god mat. Kan klart rekommenderas.

Restauranger nära Nox Restaurant & Cocktailbar:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Milica J:
trävligt bemötande, bra atmosfär , fina drinkar, lite dyrt

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Louise V:
Otroligt bra service, fantastiska drinkar, bra mat och hjälpsam och trevlig personal!

Skeppargatan 16, STOCKHOLM
Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska... Läs mer ›
Tomas E:
Visste inget om denna restaurang innan besöket och blev riktigt positivt överraskad. Servicen var perfekt med en kypare dom verkligen tog di...

Regeringsgatan 70, Stockholm
Kari S:
Veldig god og mye mat. Rask og super servering

Läs vad 5 kunder tycker om Nox Restaurant & Cocktailbar

• Mikael R
    Mikael R skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar
    Skön atmosfär, och goda drinkar. Bra service i baren. Prova och gå dit
  • Carl D
    Carl D skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar
    Jag var på Nox i fredags kväll för att ta en öl med en gammal vän och hans sällskap. Jag kommer in och beställer en öl och lämnar mitt kort till servitören, när jag får tillbaks kortet är notan för min öl på 3374 kronor...Personalen på Nox har gjort ett misstag och erkänner det och servitören säger till mig att "Vi ordnar det här omedelbart, nu är det makulerat och ordnat". Jag tror på det och tänker inte mer på det den kvällen.

Dagen därpå kollar jag mitt saldo och det är INTE ordnat. Jag går till Nox och får en dålig förklaring men återigen "det håller på att ordnas just nu i denna stund". Jag går ut och går några ärenden och kollar efter någon timme mitt saldo igen, det är fortfarande inte ordnat.

Det är för det första sanslöst dåligt att inte kunna hålla isär en person som beställer en stor stark från ett sällskap på tio personer som ätit och druckit för nästan 3500 kronor.

Det är för det andra ännu mer sanslöst att inte korrigera misstaget direkt och ändå påstå att man gjort det.

Det är för det tredje helt sjukt att jag som lurad gäst ska behöva springa dit fram och tillbaka och tjata för att få tillbaka MINA pengar.
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar
    Otroligt goda hallonmartinis! maten är suverän också, uppdaterar sin meny regelbundet. Gå dit för en god fördrink.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar
    Trevligt ställe som spelar bra musik. Tuff och annorlunda inredning, med mysiga soffor på övervåningen. Jag gillar Nox framför allt för deras bar, som blandar riktigt goda drinkar. Perfekt ställe att gå till med tjejkompisarna, antingen bara för att ta ett glas vin eller dricka drinkar och skvallra. Bra läge nära Stureplan!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Nox Restaurant & Cocktailbar
    Underbar inredning och skön musik. Perfekt om man bara vill gå ut för att ta några drinkar eller förfesta.

Grev Turegatan 30, 114 38 Stockholm