Nytorget Urban Deli

3.5

11 omdömen om Nytorget Urban Deli

May Sonja Anneli K
Skrev om Nytorget Urban Deli

Supertrist ställe😏 Maten sådär. Servitrisen beteende inte roligt. Som om vi skulle vara glada att vi fick vara där, efter 20 min väntan på att hon skulle ta upp beställning. Sjukt tråkiga gäster, alla ser likadana ut.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4711 omdömen 4.2 av 4711 omdömen

Penelope S Penelope S
Fredrick W
Skrev om Nytorget Urban Deli

Absolut ett av mina favoritställen! Riktigt hög service hos personalen.

Anton J
Skrev om Nytorget Urban Deli

Trevligt ställe med ständig puls. Bra mat och trevlig deli om man vill ta den med sig hem. Ett måste att besöka i detta område!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Björn W
Skrev om Nytorget Urban Deli

Jäkligt trevligt koncept, bra skaldjur till ett anständigt pris! Finns egentligen inget att klaga på. Även en onsdagkväll så fick man vänta 40 minuter för att få bord...på gott och ont;)

Jakob D
Skrev om Nytorget Urban Deli

Mycket bra charktallrik! Trevlig personal och bra atmosfär. Kommer definitivt att komma tillbaka!

Cajsa J gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Annika T
Skrev om Nytorget Urban Deli

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om Urban Deli?! Var här på brunch i sommras med min sambo och vi var riktigt nöjda (fast det kostade) och allt var riktigt gott. Men var här med en vännina förra veckan och vi var sugna på en sen lunch med ett glas vin. Vinet var gott både det vita och det röda jag beställde fisksoppan som kostade 170:- och jag tyckte att det mest var ett rotfruktssoppa jag fick med små räkor och en liten bit av laxen och två små bitar av torsk och lite musslor och allt smakade mest bara salt?! Eftersom...

Jakob D gillar detta
Mats L
Skrev om Nytorget Urban Deli

Snyggt, bra utbud och riktigt bra restaurang. Tveka inte att fråga om råd från personalen, dom kan massor :)

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
ANDREAS I
Skrev om Nytorget Urban Deli

Här snackar vi mitt i kreddsöder. Urban Delis restaurangmat håller väldigt hög klass men tyvärr gör även priserna det, kan vara kul om man vill lyxa lite ibland. Om man vill handla varor för matlagning hemma så kan Urban Deli vara värt ett besök även om priserna inte är speciellt låga.

Niklas D
Skrev om Nytorget Urban Deli

Snubblade in på detta fantastiska ställe för ett tag sedan. Otroligt snygg lokal som är en kombinerad deli och restaurang. Både de som säljs i delin och de som serveras i restaurangen håller hög klass.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Tomas L
Skrev om Nytorget Urban Deli

Ok att dom har öppet till 23:00 men denna butik har den arrogantaste och vidrigaste personal jag någonsin träffat. Spelar ingen roll hur fint dom har, jag kommer aldrig att rekommendera någon att gå dit.

Emma K
Skrev om Nytorget Urban Deli

Lycka! Ett deli/butik/restaurang som har öppet till 23:00 varje dag! Ramlade in av en slump när vi skulle ha Finbesök på spontanmiddag. Jag gick in och bad en ungherre i delidisken om något som får en sådan att gråta av lycka, och visst fick jag det! Suverän service och varor i delin, vi fick en mögelost buffé med oss hem som var det bästa i ostväg jag ätit hitills, maten var helt ok, svårt att bedöma eftersom vi tog den takeaway. Butiksdelen är fantastiskt, mycket ekologiskt och "handplockade" varor tillsammans med mjölken...

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen