Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm O'Learys Östermalm

O'Learys Östermalm

Storgatan 27, 114 55 Stockholm — Visa karta

På O'Learys på Storgatan 27, Östermalm, är stämningen alltid på topp. Sportbaren server amerikansk inspirerad mat och visar de flesta stora sportevenemang.
VENDEVÄGEN 14, 18269, Djursholm
Yolo
Erik L:
Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow

Restauranger nära O'Learys Östermalm:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 3 kunder tycker om O'Learys Östermalm

• Noel H
    Noel H skrev om O'Learys Östermalm
    Håller med Tobias men sänker betyget ett snäpp faktiskt... Hamburgarna må vara goda men servicen är näst intill skandalös. Att köpa en öl ska, trots att man är 18, år inte kräva en tredubbel leggkoll och ta 20-25 minuter, särskilt inte om de tar 60 kr för det (vilket i för sig nästan alla sportbarer i närheten gör). Även stämningen är en aning sämre än andra sportbarer mm, kanske pga att folk blir smittade av den dåliga servicen. Men med tanke på att flera av mina kompisar har en annan bild av O'Learays så kommer jag väl tvingas tillbaka vid tillfälle. Tudor Arms på andra sidan gatan är dock mycket, mycket bättre, men mindre tyvärr och ofta väldigt fullt.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om O'Learys Östermalm
    OLearys har allt vad man kan önska av en sportbar, om man bedömer inredningen, dvs antalet tv-skärmar och rutiga dukar. Glädjande nog har OLearys grymma burgare men där stannar ovationerna. Servicen är dessvärre kass. Men jag kommer tillbaka ändå. Och hoppas på en bättre service.
  • Jesper J
    Jesper J skrev om O'Learys Östermalm
    Riktigt trevlig personal! Kan bli lite för mycket folk där ibland men annars ett måste om man gillar Sportbarer!!!

Storgatan 27, 114 55 Stockholm