Oliven Due

4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Pernilla B
Skrev om Oliven Due

En gemytlig liten pizzeria men jättegod kebab, personalen är välkomnade och jättetrevliga. Tips!

TIM N
Skrev om Oliven Due

Bästa pizzerian! Goda pizzor, kebab och riktigt god sås! Rekommenderar starkt!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
ANDERS O
Skrev om Oliven Due

Trevlig personal och goda pizzor, rekommenderas!!

KRISTIAN H
Skrev om Oliven Due

Oliven Due är en pärla! Att äta eller hämta upp sin middag är som att komma hem. Ibrahim med personal har en service som slår allt. Stämningen är alltid trevlig och mottagandet är inget annat än fantastiskt! Maten är förstklassig och det är definitivt värt en omväg att handla sin lunch eller middag här! Välkomna till Östgötagatan 95 och Sveriges bästa pizzeria! Vi är och har alltid varit helnöjda med all vår kontakt med Oliven Due!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Johan Fredrik L

Namnet på skylten är det Oliven Due Pizzeria, sämsta restaurangen i Skanstull och Stockholm. Beställde en Kebab med pommes, de värmde kebabköttet i micron, pommes frites "friterade" de i Tefals Actifry, sämsta kebaben jag ätit någonsin. Jag rekommenderar alla att undvika detta hak.