ONAP

Ligue 08-559 190 03 onap.se

6 omdömen om ONAP

Alexandra P
Escreveu sobre ONAP

Bra bemötande, snabb och bra återkoppling, Onur som jag hade kontakt med var väldigt trevlig i telefonen och tillmötesgående. Städningen var utan anmärkning rent och snyggt blev det. Dom var noga med allt.Jag kan varmt rekommendera ONAP städservice.//Alexandra

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 194 omdömen 4.9 av 194 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Ugur B
Escreveu sobre ONAP

Vi är väldigt nöjda med onap då de gör det lilla extra vid städning av vår kontorslokal. Kan starkt rekommendera företaget!

Fatih A
Escreveu sobre ONAP

Bra och snabbt bemötande och noggrant städat. Kan starkt rekommendera företaget.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Felicia S
Escreveu sobre ONAP

Otroligt noggrann städning, fantastisk bra service och snabb återkoppling!

Fatma D
Escreveu sobre ONAP

Super nöjd med städningen. Väldigt professionellt utfört, skinande rent och underbar nystädat doft i huset. ONAP fick i uppdrag att utföra flyttstäd hos min son och även det utfördes utan anmärkning. Tack ONAP!!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Pia S
Escreveu sobre ONAP

Otroligt bra och noggrant företag. Verkligen värt pengarna