Ovak Stable AB

3.0

2 omdömen om Ovak Stable AB

Fredrik W
Skrev om Ovak Stable AB

Hm, en riktig besvikelse. Hade läst positiva saker men... Servitrisen var på gränsen till otrevligt oengagerad. Duken var smutsig. Oxfilen i min pasta var torr, men rätten var "ok". Flickvännens fisk var enligt henne inte ens godkänd. Mammas entrecote var hamrad med benflisor inuti. Min pannacotta var slafsig och smaklös. Min flickväns tiramisu torr och tråkig. Bemötandet allmänt kyligt och det kändes mest som att vi var i vägen. Nyss gick min flickvän och lade sig efter att ha kräkts på toaletten.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Hilde K
Skrev om Ovak Stable AB

Il Covo på Jungfrugatan nyöppnade med ny ägare i februari, vi flyttade i närheten i somras och ramlade in där en gång,har nog varit där minst 20 gånger nu, det finns ingen bättre italiensk restaurang i Stockholm!!! ALL MAT på menyn är fantastisk! Må upplevas!!!! Det har blivit väldigt populärt nu med tanke på att folk berätter för varann hur bra det är, så bokning av bord behövs nu, ivarjefall helgerna! God Appetit! :)