PerLei

Ring 08-611 38 11 www.perlei.se
3.4

5 omdömen om PerLei

Kanylbullen T

Servicen var vänlig men helt oduglig. Maten medelmåttig och överprisad. Överdrivet dyra viner. Första gången vi var där satt vi inne och där är det inte särskilt mysigt, andra gången bokade vi bord ute, men fick istället vänta en timme på bordet.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Kanylbullen T

Heike D
Skrev om PerLei

Fantastisk mat, underbart vin och professionell personal! Super!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Karen F
Skrev om PerLei

Mycket god mat och trevlig personal. Jag beställde scampi och bläckfiskringar till förrätt, dom var inte överfriterade som andra kan ha. Och hjorten till varmrätt var det bästa jag ätit. Ett plus för aptitretaren man får innan maten. Restaurangen känns väldigt internationell.

Tobias B
Skrev om PerLei

En stram restaurang med några få platser vilket skapar en exklusiv stämning för dess matgäster. Minst fem meter i tak och ljus inredning kan dock göra att det hela känns lite naket när grannbordet sitter och viskar. Bemötandet är av rang och det råder ingen tvekan om att de gillar att prata, laga och servera mat till sina gäster. Förrätten och varmrätten var suveräna, kanske den godaste fisk jag har ätit; Halstrad seabassfilé med tartufata, cannellinibönor och semitorkade cocktailtomater. Efterrätten var dock riktigt trist,...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen