PerLei

Artillerigatan 56, 114 45 Stockholm — Visa karta

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Mia L:
En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Restauranger nära PerLei:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Stina H:
God mat och trevlig service! :)

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Michael L:
Hovmästaren, var väldigt trevlig. Resten var förvirrade. Maten ok, men INTE värt priset.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Camilla W:
Mycket god libanesisk mat och trevlig stämning! Vi var två personer som tog avsmakningsmenyn, det gick utmärkt att göra den vegetarisk. R...

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Mia L:

Läs vad 5 kunder tycker om PerLei

• Kanylbullen T
    Kanylbullen T skrev om PerLei
    Servicen var vänlig men helt oduglig. Maten medelmåttig och överprisad. Överdrivet dyra viner. Första gången vi var där satt vi inne och där är det inte särskilt mysigt, andra gången bokade vi bord ute, men fick istället vänta en timme på bordet.
  • Kanylbullen T
    Kanylbullen T skrev om PerLei
  • Heike D
    Heike D skrev om PerLei
    Fantastisk mat, underbart vin och professionell personal!
    Super!
  • Karen F
    Karen F skrev om PerLei
    Mycket god mat och trevlig personal. Jag beställde scampi och bläckfiskringar till förrätt, dom var inte överfriterade som andra kan ha. Och hjorten till varmrätt var det bästa jag ätit. Ett plus för aptitretaren man får innan maten. Restaurangen känns väldigt internationell.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om PerLei
    En stram restaurang med några få platser vilket skapar en exklusiv stämning för dess matgäster. Minst fem meter i tak och ljus inredning kan dock göra att det hela känns lite naket när grannbordet sitter och viskar. Bemötandet är av rang och det råder ingen tvekan om att de gillar att prata, laga och servera mat till sina gäster. Förrätten och varmrätten var suveräna, kanske den godaste fisk jag har ätit; Halstrad seabassfilé med tartufata, cannellinibönor
    och semitorkade cocktailtomater. Efterrätten var dock riktigt trist, ett pretto försök och göra det lilla extra blir tyvärr ingen smaksensation. I sin helhet en mycket trevlig restaurang, jag går gärna dit igen, dock utan att äta chokladfylld ravioli till efterrätt.

Artillerigatan 56, 114 45 Stockholm