PerLei

Artillerigatan 56, 114 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om PerLei

• Kanylbullen T
    Kanylbullen T skrev om PerLei
    Servicen var vänlig men helt oduglig. Maten medelmåttig och överprisad. Överdrivet dyra viner. Första gången vi var där satt vi inne och där är det inte särskilt mysigt, andra gången bokade vi bord ute, men fick istället vänta en timme på bordet. Läs mer
  • Kanylbullen T
    Kanylbullen T skrev om PerLei
  • Heike D
    Heike D skrev om PerLei
    Fantastisk mat, underbart vin och professionell personal!
    Super! Läs mer
  • Karen F
    Karen F skrev om PerLei
    Mycket god mat och trevlig personal. Jag beställde scampi och bläckfiskringar till förrätt, dom var inte överfriterade som andra kan ha. Och hjorten till varmrätt var det bästa jag ätit. Ett plus för aptitretaren man får innan maten. Restaurangen känns väldigt internationell. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om PerLei
    En stram restaurang med några få platser vilket skapar en exklusiv stämning för dess matgäster. Minst fem meter i tak och ljus inredning kan dock göra att det hela känns lite naket när grannbordet sitter och viskar. Bemötandet är av rang och det råder ingen tvekan om att de gillar att prata, laga och servera mat till sina gäster. Förrätten och varmrätten var suveräna, kanske den godaste fisk jag har ätit; Halstrad seabassfilé med tartufata, cannellinibönor
    och semitorkade cocktailtomater. Efterrätten var dock riktigt trist, ett pretto försök och göra det lilla extra blir tyvärr ingen smaksensation. I sin helhet en mycket trevlig restaurang, jag går gärna dit igen, dock utan att äta chokladfylld ravioli till efterrätt. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

cecilia b cecilia b tycker:
“Vi var tre pers som åt lunch. ...” Läs mer
4.6 i betyg av 2070 omdömen