Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm PSB, Almost Famous

PSB, Almost Famous

Skånegatan 80, 116 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om PSB, Almost Famous

• Kim K
    Kim K skrev om Pet Sounds Bar
    Stället verkade mysigt, men stötande personal.. Varför ska ytligheten alltid segra över vänligheten? Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Pet Sounds Bar
    Trevlig bar med goda drinkar och kul klubb- och liveinslag. Lite nonchalant service, men ändå väl värt ett besök. Läs mer
  • Axel P
    Axel P skrev om Pet Sounds Bar
    bor i huset och gillar personalen, men gästerna är lite väl "sofo". Trend och sånt är viktigare än trevligt. Lite mycket lantis i konstiga, men trendiga, kläder. Kan inte beskriva det bättre men den som greppar vad jag menar fattar - och den som inte gör det är säkert inte från söder själv ursprungligen och kommer därför att trivas perfekt Läs mer
  • Helena  S
    Helena S skrev om Pet Sounds Bar
    Oj vad bra Pet sounds bar är, älskar att hänga där, just för den blandade typen av folk, (lite som ”Mitt andra hem” i Örebro som var mitt stammishak mina tidiga ungdomsår i Örebro). Varierande och bra dj:s, skönt häng och glada människor. Allt ifrån de som är mer pretto till vanliga södersvenssons och det är helt ok, för alla älskar musik och det räcker! Ät en bit mat på övervåningen eller häng nere i källaren i sofforna, där det är lika avslappnat som på en hemmafest. Har ej provat deras meny, men däremot deras drinkar, de är helt otroligt goda och gjorda med ”det lilla extra”, för vad sägs om en drink toppad med vit choklad?? Jag är såld återigen och snart är jag tillbaks nere i källaren sippandes på en drink :) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Laura T Laura T tycker: