Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kristineberg Piren Restaurang och Bar

Piren Restaurang och Bar

Kristinebergsstrand 2, 112 52 Stockholm — Visa karta

Boka bord Vi bekräftar snarast via SMS
Vår ambition på Piren är att skapa en trevlig och gemytlig stämning med kvarterskrogkänsla. Vi är grannen som du alltid är välkommen hos.

Vårt motto och våra ledord är att vi lagar den mat som vi själva älskar att äta. Bättre än så blir det faktiskt inte. När du äter hos oss kan du förvänta dig att få mat tillagad på råvaror av hög kvalitet, få ta del av fina primörer och prova på goda drycker. Vi välkomnar matgäster i alla åldrar och har en meny även för de yngre besökarna.

Lunch, middag eller á la carte - när du än vill äta är du varmt välkommen till oss. Ring oss eller boka online, vi har öppet varje dag i veckan!
Öppet just nu
Sön: 12:00-22:00

Läs vad 6 kunder tycker om Piren Restaurang och Bar

• Patrik R
    Patrik R skrev om Piren Restaurang och Bar
    Skönt ställe med en riktigt bra uteservering. Lite dyrt men maten var bra.
  • Noel H
    Noel H skrev om Piren Restaurang och Bar
    Fräscht ställe med riktigt bra läge och utsikt precis vid vattnet. Jag åt råbiff som var bra men lite tråkig, capris, rödlök och rödbetor låg separat på tallriken, personligen föredrar jag att den är smaksatt från början. Kan tänka mig att äta lunch här igen trots att det var lite små dyrt!
  • Mats K
    Mats K skrev om Piren Restaurang och Bar
    Mýcket trevlig och tjänstvillig personal!
    Vill lösa gästernas behov.

Maten vi ätit var väldigt god och vällagad!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Piren Restaurang och Bar
    Maten är oftast mycket god, dock är portionerna i minsta laget. Servicen är oftas bra men andra gånger är den under all kritik. Jämnare kvalitet på maten samt mer lyhörd personal hade kunnat dra upp betyget till en 5a.
  • Ellis G
    Ellis G skrev om Piren Restaurang och Bar
    Jodå, förträfflig service och bra läge och trevlig personal. Som föregående nämnde, avslappnad stämning och hit återkommer jag gärna. Sommartid såväl som höst.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Piren Restaurang och Bar
    Piren är precis så trevligt och gemytligt som beskrivningen antyder. Maten är mycket prisvärd och väldigt god och personalen är väldigt trevlig. Även drinkarna kan jag varm rekommendera och stämningen är avslappnad och mysig.

Kristinebergsstrand 2, 112 52 Stockholm