Piren Restaurang och Bar

Piren Restaurang och Bar

Ring 08-618 30 30 www.piren-bar.se
4.3

Vår ambition på Piren är att skapa en trevlig och gemytlig stämning med kvarterskrogkänsla. Vi är grannen som du alltid är välkommen hos. Vårt motto och våra ledord är att vi lagar den mat som vi själva älskar att äta. Bättre än så blir det faktiskt inte. När du äter hos oss kan du förvänta dig att få mat tillagad på råvaror...

710 omdömen om Piren Restaurang och Bar

Maja Lovisa Ulrika N
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat. Men dålig service och dyrt..

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
BRANKA L
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat men dålig service. Otrevligt bemötande i dörren.Jag tänker inte komma tillbaka och ingen av mina kompisar heller. Vi var 5 st.

Peter O
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Ett stort extra plus för servitörens intresse o engagemang i min dotters specialdiet! Mycket hjälpsam!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Anna P
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Piren har trevlig personal, mysig lokal. Menyn är tillräckligt varierad och mat och dryck är god!

Elin H
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig service och fin miljö. God mat. Går gärna dit igen.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Anita G
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra personal, med glimten i ögat. God lunch och bra ordnat ur covid-synpunkt!

Lucie D
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Lite väl lång väntan på hovmästare för att komma till bokat bord. Trevlig men glömsk personal. God mat i trevlig omgivning.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Ulrika L
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig personal, god mat och mysig omgivning!

Karin B
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig miljö . Bra och snabb service och vänligt bemötande . Vi åt i restaurangen och maten bra och trevligt upplagt . . ❤️

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Annika W
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra service o god mat. Fantastisk utsikt.

Jan-erik I
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Otroligt fint bemötande. Man känner sig alltid välkommen på Piren. Vällagad god mat

Céline L
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Fick stå i kö i 15 minuter för att ens nå hovmästaren, som tog köande i turordning istället för att ta in de som hade bokat. Var dock bara 2 sällskap framför i kön så förstod inte vad man höll på med. Blev därmed 15 min sen till den faktiska bordsbokningen. Tog tid innan vi fick beställa, ytterligare 15-20 min innan drinkarna kom. Burratinan jag beställde var hård, fick skicka tillbaka den. Blev visserligen ursäktad och fick en ny, krämig, burata. Räkorna, som förra sommaren serverades i en prydlig räklåda låg numera slarvigt...

Terese S

Bra mat. Bra bemötande. Vi var mycket nöjda! Kommer komma tillbaka

Roland S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra första intrycket efter att vi har beställt blev vi ointressanta för personalen Fick inte beställa efterrätt på grund av att vårt bord var uppgett av nya kunder På grund av långsam service från personalen

Madeleine W
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Härlig miljö och trevlig atmosfär. Glad o proffsig personal, speciellt kvinnliga bartendern.

Petra H
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra service och mysig atmosfär samt god mat och dryck. Här har vi ätit flera gånger och upplever alltid att det är ett positivt besök, rekommenderas verkligen.

Soile F
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat och Trevligt bemötande av personalen

Totte S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Vi hade en fantastisk upplevelse på Piren. Vi fick ett exemplariskt bemötande av samtlig personal. Vår servitris Isabella var kunnig, hjälpsam och otroligt trevlig. Maten var, som vid samtliga tillfällen vi besökt Piren, förstklassig. Vi hade en fantastisk upplevese!

Annika H

Trevligt bemötande. God mat. Och läget med utsikt över Mälaren fint

Alexandra B
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Supertrevlig personal! Fantastiks mat. Väldigt barnvänligt! Kan varmt rekommendera ett besök!

Karin Ö
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat i trevlig miljö! Vänlig personal och snabb service.

Thomas N
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig personal och god mat. Volymen på musiken kunde vara lite lägre

Ray N
Skrev om Piren Restaurang och Bar

vi fick väntar för att få ett bord. När vi väl fick sitta tog det en kvart innan vi kunde beställa drink.

Georg L
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig meny, bra service och efter renoveringen nyligen också en riktigt fin terrass och bar del. Enbart den omständliga bokningsproceduren med krav på kreditkort drar ner betyget.

Matilda L
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Mycket bra service och bemötande av personalen! Lite för hög musik från terassen.

Ann-sofie J
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Brukar vara mer nöjd! Lite seg service, maten medioker denna gång

Alexandra S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Så god mat!! Varit där flera gånger det senaste halvåret. Dock lite hög musik inne i restaurangen (för en snart 30-åring he he). Så värt ett besök!

Åsa H
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Avslappnad och trevlig service och väldigt god mat.

Annacarin G
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Härlig atmosfär - kunnig och påläst personal, alltid lika trevligt bemötande! Maten och vinlistan håller måtten- rekommenderas varmt!

Sanaz S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat och super bra service

Tina E
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Fantastisk personal! Trevlig miljö! Vi åt schnitzel, röding och musslor med pommes. Allt var supergott! Vi rekommenderar restaurang varmt. Tina

Claudia S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

De bästa restaurang på Hornsbergstrand!, bra service också. De lilla baren vid vatnet. Underbar!

Magnus K
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra mat och trevlig personal. Härlig stämmnng

Emma K
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat till humana priser, fint bemötande från personalen.

Birgitta G
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat och bra service. Snubblade och slog mig riktigt illa på trasig mattkant, akuten. Återkommer till det

Jessica E
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Mycket trevlig atmosfär och god mat 👍Vi åt råbiff, chips med löjrom, moules, röding och en flaska vitt vin.

Lena S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Mycket god mat samt trevlig och proffsig personal.

Emelie R
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Jätte bra bemötande och otroligt god mat ett + för utsikten! Lite väl högljudt dock!

Ulrika E
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Jättegod mat och bra service. Hovmästaren hjälpte oss byta bord, vilket var mycket uppskattat. Vi hade en mycket trevlig kväll!

Ann-kristin J
Skrev om Piren Restaurang och Bar

vi blev trevligt bemötta av personalen.. moule fritsen var jättegod. Företaget levde upp till våra förväntningar.

Margareta A
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Super god mat i mysig miljö! Skön stämning och trevlig team.

Lars N
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Mycket bra bemötande både av hovmästaren när vi kom förbi tidigare på dagen för att se hur det såg ut och när vi kom på kvällen för att äta. God mat (röding) och vackert upplagt. Så var ju vädret helt fantastiskt också... Lars

Anna F
Skrev om Piren Restaurang och Bar

På ett bra sätt. Vi hade stors förväntningar p de levde nästan upp toll dem. En härlig o bra upplevelse med kanon fint väder o solnedgång precis bredvid oss.

Ulrika R
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Vi åt en vällagad trerätters middag med vin och avec. Bemötandet var mycket trevligt och ”lagom mycket”. Vi fick precis vad vi förväntade oss. En mycket trevlig kväll i en mysig miljö.

Maria O
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Väl mött angående allergener. Trevligt bemötande och service.

Maria B
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Hej, Jag besökte restaurangen gör 2 år sedan och tyckte att det var fantastiskt. Maten var utsökt, vita dukar och trevligt bemötande av välklädda servitörer bedrog till angenäm upplevelse. 17 juli var min födelsedag, som jag firade i Stockholm och valde att gå tillbaka… Det var fruktansvärt! Restaurangen förvandlades till strandkrog i still med Floridas semesterorter. Flipflops och bedrövlig inredning. Och, inte nog med det, syntetisk forellrom! Det blev en medicin mot nostalgi och en påminnelse av varför jag lämnade...

Björn S
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Jag åt lunch med några kompisar. Tonfisksalladen var väldigt god. Väldigt trevligt bemötande och fin utsikt. Ingen trängsel.

Sara P
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Bra service och fantastisk mat! Härlig location med en skön vibe och fin inredning. Mycket nöjda !

Joakim W
Skrev om Piren Restaurang och Bar

Trevlig och snabb personal! Fantastiskt att få plats på bryggan efter god middag. Goda drinkar !

Ann B
Skrev om Piren Restaurang och Bar

God mat och mycket trevlig service.