Pizza Hut

Götgatan 54, 118 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Pizza Hut

• johan e skrev om Pizza Hut
    Vad är viktigt på en restaurang förutom maten ?? Jo, servicen . Äldre servitriser och servitörer på detta ställe verkar inte veta vad service är. De verkar mest vara intresserade av att prata om andra grejer. Det är bara den yngre personalen som tycks arbeta hårt , medan de äldre knappt orkar göra någonting - är de för fina för sitt jobb ? Kan inte förstå hur Pizza hut lyckas med att anställa flera personer som inte tycks vara intresserade av sitt jobb. Gång på gång ser man samma sak på Pizza Hut - kunder som står snällt och väntar och 5- 6 stycken i personalen som står och babblar utan att uppmärksamma sina gäster - vill inte Pizza Hut ha gäster ? En etta för service - trots att vår servitör var bra - så hjälper det inte. Bordet vi sattes vid var dessutom ej avtorkat . Såna upplevelser förtar allt annat. Skärpning Pizza Hut ! Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Pizza Hut
    Jag gillar ju Pizza Hut, den här restaurangen är i min värld varken bättre eller sämre än någon annan pizza hut. Priserna är ju något i överkant, men jag måste säga att barnmenyn är riktigt prisvärd. Jag delar ut en halvsvag 4:a. Läs mer
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Pizza Hut
    Jag gillar inte att äta på Pizza Hut i Sverige eftersom att det är sjukt dyrt jämfört med vad det borde vara. Den här restaurangen har haft snorkig personal de gångerna jag ätit där och det gör att jag inte har fått bra intryck helt enkelt. Pizzorna är som alltid på Pizza Hut, degiga delux. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Pizza Hut
    Väldigt trevlig personal. Men däremot var priserna OCH pizzorna under all kritik. Pyttesmå pizzor av si så där kvalité som ligger på ca. 90-100 kr(!).

Ska man ha en "normalstor" amerikansk pizza kostar det nästan dubbla(!!) och pizzan är ändå inte lika god - på långa vägar - som på de vanliga pizzeriorna som ligger strödda över stan.

Andra gången på Pizza Hut, men aldrig mer. För 40 kr - sure. Men inte för en hundralapp. Hutlöst och kasst.

Avoid. Läs mer
    Nikke L gillar detta