Pizzeria Morella

4.0

4 omdömen om Pizzeria Morella

Christian  H
Skrev om Pizzeria Morella

en kvarterspizzeria som lever upp till alla dina förväntningar; trevligt bemötande, goda pizzor och känslan av att just du är deras enda stammis!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
 Frida H
Skrev om Pizzeria Morella

Alltid samma sköna boss som står och tar emot din beställning. Din pizza är i säkra händer och ingenting kan bli fel :) Här får du den typiskt "svenska" pizzan, ingen jättetunn botten men ruccula direkt utan så där lagom sunkig men asgod!

Kim K
Skrev om Pizzeria Morella

Jag har varit på många pizzerior i mina dagar, men aldrig någon så trevlig som Pizzeria Morella. Pizzan är för det första väldigt god. De har även ett väldigt bra salladsutbud som också känns fräscht! Personalen är alltid trevlig och det känns verkligen personligt. Kaffe ingår till maten vilket uppskattas när man halvsliten kommer in en söndagsmorgon.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Joakim B
Skrev om Pizzeria Morella

Min kvarterspizzeria ska ha: god pizza och god service. Jag måste säga att Morella är urtypen för en kvarterspizzeria i min smak. Förutom att deras pizzor är verkligen goda så blir man alltid glad av att handla hos dem. Alltid trevliga och med god service. Har man glömt pluskan hemma någon gång är det bara ta det nästa gång.