Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Pizzeria Morella

Östervägen 36, 169 55 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Pizzeria Morella

• Christian  H
    Christian H skrev om Pizzeria Morella
    en kvarterspizzeria som lever upp till alla dina förväntningar; trevligt bemötande, goda pizzor och känslan av att just du är deras enda stammis! Läs mer
  •  Frida H
    Frida H skrev om Pizzeria Morella
    Alltid samma sköna boss som står och tar emot din beställning. Din pizza är i säkra händer och ingenting kan bli fel :) Här får du den typiskt "svenska" pizzan, ingen jättetunn botten men ruccula direkt utan så där lagom sunkig men asgod! Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Pizzeria Morella
    Jag har varit på många pizzerior i mina dagar, men aldrig någon så trevlig som Pizzeria Morella. Pizzan är för det första väldigt god. De har även ett väldigt bra salladsutbud som också känns fräscht! Personalen är alltid trevlig och det känns verkligen personligt. Kaffe ingår till maten vilket uppskattas när man halvsliten kommer in en söndagsmorgon. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Pizzeria Morella
    Min kvarterspizzeria ska ha: god pizza och god service. Jag måste säga att Morella är urtypen för en kvarterspizzeria i min smak. Förutom att deras pizzor är verkligen goda så blir man alltid glad av att handla hos dem. Alltid trevliga och med god service. Har man glömt pluskan hemma någon gång är det bara ta det nästa gång. Läs mer

Bästa restaurangerna i Solna:

Pauline E Pauline E tycker:
“Trevlig och flexibel personal....” Läs mer

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM