Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Pong Asian Restuarant

Pong Asian Restuarant

Klara Tvärgränd 3, 111 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Pong Asian Restuarant

• Jonny E
    Jonny E skrev om Pong Asian Restuarant
    så jäkla gott! vad mer kan man säga :) Jag och tjejen åt där första gången igår och gick tillbaka idag :) Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Pong Asian Restuarant
    De måste ha en av Stockholms bästa thai-lunch-bufféer. Alltid gott och vällagat, lagom mycket folk och bra personal. Trevligt place! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Pong Asian Restuarant
    Väldigt god och prisvärd kvällsbuffé. Hit går vi ofta när thaisuget tar över! Läs mer
  • A. M
    A. M skrev om Pong Asian Restuarant
    Buffen har basta Thaisoppan (Tom Kha Gai) i Sthlm, samt suveran skaldjursratt och ett flertal andra olika, RIKTIGA thairatter. Lite lite dyrare an de andra asiatiska bufferna utmed Drottninggatan, men val vart det! Personalen ar val kanske inte heller den mest servieinriktade, men allt forlats med mat som denna!
    Jag har gatt ett flertal ggr & aldrig fatt den dar tunga-magen-kanskan som annars kan folja en asiatisk buffe. Läs mer
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Pong Asian Restuarant
    Pong bjuder på en mycket prisvärd och god thaibuffé, med en blandning av kalla och varma rätter (inkl. goda makirullar). Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Glassbuffén som kan köpas till är dock inte prisvärd så den kan man skippa, likaså kaffet efter maten. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Vasiliki P Vasiliki P tycker: