Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Pong Asian Restuarant

Pong Asian Restuarant

Klara Tvärgränd 3, 111 52 Stockholm — Visa karta

Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Monica H:
Mycket trevligt bemötande som väl motsvarade mina förväntningar.

Restauranger nära Pong Asian Restuarant:

Hamngatan 37, Stockholm
Välkommen till Ristorante Il Molo i Gallerian! Vi serverar både lunch och middag... Läs mer ›
Therese L:
Fantastiskt god oh vällagad italiensk mat med jättefina råvaror. Även vettiga priser och jättetrevlig och kunnig serveringspersonal. Reko...

Storkyrkobrinken 16, STOCKHOLM
Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan! Läs mer ›
Tobias L:
Trevlig och bra personal. Känns som att komma hem till Italien. Har ätit på båda restaurangerna och kan varmt rekommendera detta ställe vida...

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Annelie E:
Väldigt trevlig och bra bemötande 🤗

Stora Nygatan 19, STOCKHOLM
Birgit L:
Härligt på alla vis. Underbar och spännande mat. Likaså med vinerna. Första gången med naturviner. Annorlunda gott och häftigt.

Läs vad 5 kunder tycker om Pong Asian Restuarant

• Jonny E
    Jonny E skrev om Pong Asian Restuarant
    så jäkla gott! vad mer kan man säga :) Jag och tjejen åt där första gången igår och gick tillbaka idag :)
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Pong Asian Restuarant
    De måste ha en av Stockholms bästa thai-lunch-bufféer. Alltid gott och vällagat, lagom mycket folk och bra personal. Trevligt place!
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Pong Asian Restuarant
    Väldigt god och prisvärd kvällsbuffé. Hit går vi ofta när thaisuget tar över!
  • A. M
    A. M skrev om Pong Asian Restuarant
    Buffen har basta Thaisoppan (Tom Kha Gai) i Sthlm, samt suveran skaldjursratt och ett flertal andra olika, RIKTIGA thairatter. Lite lite dyrare an de andra asiatiska bufferna utmed Drottninggatan, men val vart det! Personalen ar val kanske inte heller den mest servieinriktade, men allt forlats med mat som denna!
    Jag har gatt ett flertal ggr & aldrig fatt den dar tunga-magen-kanskan som annars kan folja en asiatisk buffe.
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Pong Asian Restuarant
    Pong bjuder på en mycket prisvärd och god thaibuffé, med en blandning av kalla och varma rätter (inkl. goda makirullar). Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Glassbuffén som kan köpas till är dock inte prisvärd så den kan man skippa, likaså kaffet efter maten.

Klara Tvärgränd 3, 111 52 Stockholm