Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Pong Asian Restuarant

Pong Asian Restuarant

Klara Tvärgränd 3, 111 52 Stockholm — Visa karta

Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Restauranger nära Pong Asian Restuarant:

Birger Jarls Torg 2A, Stockholm
Gamla Riksarkivet är en unik och historisk mötesplats på Riddarholmen centralt b... Läs mer ›
Alexandra R:
Magiskt ställe att arrangera bröllop på! Superproffsig personal, galet god mat och väldigt vackra lokaler. Angelica, Daniel med Crew ni var ...

Västra Järnvägsgatan 11, STOCKHOLM
På Västra Järnvägsgatan 11 i Centrala Stockholm finner du restaurang CLOU. En ny... Läs mer ›
Helene D:
Vi åt en jättegod 6-rättersmeny där allt var perfekt. Lagom stora portioner, snyggt upplagt och trevlig presentation av alla rätter. Vinpake...

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Läs vad 5 kunder tycker om Pong Asian Restuarant

• Jonny E
    Jonny E skrev om Pong Asian Restuarant
    så jäkla gott! vad mer kan man säga :) Jag och tjejen åt där första gången igår och gick tillbaka idag :)
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Pong Asian Restuarant
    De måste ha en av Stockholms bästa thai-lunch-bufféer. Alltid gott och vällagat, lagom mycket folk och bra personal. Trevligt place!
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Pong Asian Restuarant
    Väldigt god och prisvärd kvällsbuffé. Hit går vi ofta när thaisuget tar över!
  • A. M
    A. M skrev om Pong Asian Restuarant
    Buffen har basta Thaisoppan (Tom Kha Gai) i Sthlm, samt suveran skaldjursratt och ett flertal andra olika, RIKTIGA thairatter. Lite lite dyrare an de andra asiatiska bufferna utmed Drottninggatan, men val vart det! Personalen ar val kanske inte heller den mest servieinriktade, men allt forlats med mat som denna!
    Jag har gatt ett flertal ggr & aldrig fatt den dar tunga-magen-kanskan som annars kan folja en asiatisk buffe.
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Pong Asian Restuarant
    Pong bjuder på en mycket prisvärd och god thaibuffé, med en blandning av kalla och varma rätter (inkl. goda makirullar). Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Glassbuffén som kan köpas till är dock inte prisvärd så den kan man skippa, likaså kaffet efter maten.

Klara Tvärgränd 3, 111 52 Stockholm