Pong Asian Restuarant

4.2

5 omdömen om Pong Asian Restuarant

Jonny E
Skrev om Pong Asian Restuarant

så jäkla gott! vad mer kan man säga :) Jag och tjejen åt där första gången igår och gick tillbaka idag :)

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Mikael S
Skrev om Pong Asian Restuarant

De måste ha en av Stockholms bästa thai-lunch-bufféer. Alltid gott och vällagat, lagom mycket folk och bra personal. Trevligt place!

Caroline N
Skrev om Pong Asian Restuarant

Väldigt god och prisvärd kvällsbuffé. Hit går vi ofta när thaisuget tar över!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
A. M
Skrev om Pong Asian Restuarant

Buffen har basta Thaisoppan (Tom Kha Gai) i Sthlm, samt suveran skaldjursratt och ett flertal andra olika, RIKTIGA thairatter. Lite lite dyrare an de andra asiatiska bufferna utmed Drottninggatan, men val vart det! Personalen ar val kanske inte heller den mest servieinriktade, men allt forlats med mat som denna! Jag har gatt ett flertal ggr & aldrig fatt den dar tunga-magen-kanskan som annars kan folja en asiatisk buffe.

Kajsa L
Skrev om Pong Asian Restuarant

Pong bjuder på en mycket prisvärd och god thaibuffé, med en blandning av kalla och varma rätter (inkl. goda makirullar). Personalen är trevlig och tillmötesgående. Glassbuffén som kan köpas till är dock inte prisvärd så den kan man skippa, likaså kaffet efter maten.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen