Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Pontus Pocket City

Pontus Pocket City

Brunnsgatan 1, 111 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Pontus Pocket City

• Daniel A
    Daniel A skrev om Pontus!
    Överreklamerad restaurang där chefskocken borde skämmas. Serveringspersonal som inte delat upp borden mellan varandra utan alla är överallt, vilket resuterar i extremt dålig och oseriös service. Ej engagerade servitörer och servitriser står i gäng och pratar istället för att fokusera på gästerna.
    Vi blev serverade en liten aptitretare och direkt efter kom maten. Vi han alltså knappt smaka på aptitretaren. Maten i sig var dåligt tillagad med låg kvalité på råvarorna.
    Skärpning! Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om Pontus!
    Deras japanska mat slår alla rekord. De har även ett helt ok utbud av drinkar och öl-sorter. Även det centrala läget ökar statusen Läs mer
  • Ida V
    Ida V skrev om Pontus!
    Ovanvåningen serverar rolig japansk mat och rysligt goda drinkar. Nedanvåningen har en finare touch med högklassig mat. Väl värt ett besök! Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Pontus!
    Rolig asiatisk mat i baren och helt klart överkomliga priser. Peronalen är otroligt duktig och service inriktad. Gillar man Ostron har de även en egen ostron bar. Tyvärr har Cart Orange killarna lagt ner sin verksamhet! Läs mer
  • Jannika B
    Jannika B skrev om Pontus!
    Pontus! har lyckats!
    Börja kvällen med att hänga i ostronbaren för att sen knata ner för trappan och mötas av en smakfullt inredd lokal med otroligt trevlig personal. Mycket god mat, lite för lite men annars väldigt bra Läs mer
  • Wille
    Wille skrev om Pontus!
    Jag har i 7 år letat efter ett ställe nära stureplan som kan göra riktigt bra drinkar men inte förrän jag prövade Pontus! förstod jag att NY baren har kommit till Sverige. De har ofta supercoola dj:s som spelar blandad och grym musik. Om man bara känner för en liten bit mat så har de allt från DIM SUM till konstiga men oerhört vällagade små asiatiska rätter i baren. Du ser hur kockarna lagar och sen smälter det i munnen, så varning! Det kan vara svårt att hålla sig till en rätt...
    PÅ nedervåningen finns en exclusiv matsal med ekologisk och himmelsk mat! Varför inte fira din födelsedag där?

Cool design! Du känner dig som Alice i underlandet.

GÅ DIT! Helst fredag eftermiddag=PULS Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm