Pontus!

3.3

6 omdömen om Pontus!

Daniel A
Wrote about Pontus!

Överreklamerad restaurang där chefskocken borde skämmas. Serveringspersonal som inte delat upp borden mellan varandra utan alla är överallt, vilket resuterar i extremt dålig och oseriös service. Ej engagerade servitörer och servitriser står i gäng och pratar istället för att fokusera på gästerna. Vi blev serverade en liten aptitretare och direkt efter kom maten. Vi han alltså knappt smaka på aptitretaren. Maten i sig var dåligt tillagad med låg kvalité på råvarorna. Skärpning!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7937 omdömen 4.3 av 7937 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

johan s
Wrote about Pontus!

Deras japanska mat slår alla rekord. De har även ett helt ok utbud av drinkar och öl-sorter. Även det centrala läget ökar statusen

Ida V
Wrote about Pontus!

Ovanvåningen serverar rolig japansk mat och rysligt goda drinkar. Nedanvåningen har en finare touch med högklassig mat. Väl värt ett besök!

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Carl B
Wrote about Pontus!

Rolig asiatisk mat i baren och helt klart överkomliga priser. Peronalen är otroligt duktig och service inriktad. Gillar man Ostron har de även en egen ostron bar. Tyvärr har Cart Orange killarna lagt ner sin verksamhet!

Jannika B
Wrote about Pontus!

Pontus! har lyckats! Börja kvällen med att hänga i ostronbaren för att sen knata ner för trappan och mötas av en smakfullt inredd lokal med otroligt trevlig personal. Mycket god mat, lite för lite men annars väldigt bra

Paraden
4.2/5 i betyg av 4742 omdömen 4.2 av 4742 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Wille
Wrote about Pontus!

Jag har i 7 år letat efter ett ställe nära stureplan som kan göra riktigt bra drinkar men inte förrän jag prövade Pontus! förstod jag att NY baren har kommit till Sverige. De har ofta supercoola dj:s som spelar blandad och grym musik. Om man bara känner för en liten bit mat så har de allt från DIM SUM till konstiga men oerhört vällagade små asiatiska rätter i baren. Du ser hur kockarna lagar och sen smälter det i munnen, så varning! Det kan vara svårt att hålla sig till en rätt... PÅ nedervåningen finns en exclusiv matsal...