Porto Fino

Brännkyrkagatan 93, 117 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Porto Fino

• J
    J skrev om Porto Fino
    Mycket bra känsla efter gårdagens middag på Portofino!

Maten - mycket god mat, alla i mitt sällskap var nöjda. Vi åt alla varsin pastarätt där favoriten utan tvekan var den med strimlat kalvkött, tryffel, baby spenat etc (några tyckte det var en av de bästa pastarätterna de ätit!).

Personalen - VÄLDIGT noggrann, trevlig och professionell personal med glimten i ögat. Hela kvällen kände vi oss väl omhändertagna och sedda som gäster. Man behövde aldrig vänta på något, vin- och vattenglas fylldes smidigt på. Vi satt i fyra timmar, vilket inte upplevdes som något problem alls.

Inredning/Stället i sig - stilrent och stiligt! Läs mer
  • Peder P
    Peder P skrev om Porto Fino
    Inte godkänd som helhet förhållande pris. Snålt tilltagna upplägg utan tillbehör förvisso kött, fisk och pasta rätt smak rik Efterrätter är mycket goda men miljön är bullrig och service imponerade inte vi tycker att atmosfären är inbjudande men det saknas mer personlig, vänlig personal
    t ex vår son firade sin 16e födelsedag och vi bad om några ljus och fick ett ynka på efterätt utan några vänliga ord
    Således, engagemang och mat är inte prisvärd. Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Porto Fino
    Ingen bra erfarenhet. Otur?
    Inför ett teaterbesök gjordes bokning till 17.00 då de öppnar. Vid ankomst ignorerades vi av personalen under hela tiden vi hängde av oss, stod och väntade i 4 minuter och klädde på oss och gick igen. Ingen reaktion. Inte ett "Välkommen!" inte ett "pip" trots att de fanns där i den lilla lokalen upptagna med annat under hela tiden. Inte ens när vi sa "Men, vad är det här?" tillräckligt högt. Så vi gick, stod kvar utanför fönstret en stund och försvann utan en blick från dem åt vårt håll.
    Snacka om osynliga gäster. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Porto Fino
    Alldeles för dyrt i förhållande till matens kvalitet. Förrätterna minimum 150 kronor upp till 190 utan att de var något speciellt. Dyra pastarätter (150-200)som mest kändes mastiga och för salta. För hög ljudnivå enligt min uppfattning. Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om Porto Fino
    Mycket bra mat och väldigt bra personal. Genuint och högklassigt utan att priserna drar iväg. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Annelie C Annelie C tycker:
“Trevligt, bra service, god mat” Läs mer
4.6 i betyg av 2064 omdömen

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM