PortoCervo

3.7

3 omdömen om PortoCervo

Josefine G
Skrev om PortoCervo

Lokalen är häftig, ja till och med ganska vacker. Tyvärr är ljudnivån nästan öronbedövande och vi får skrika för att höra varandra. Servitörerna är snyggt klädda (kul med krogar som kör annat än svart och vitt). Toaletterna är nästan konstverk. Stora ord, men är så innerligt trött på äckliga sunkiga toaletter. På Porto Cervo är det allt annat än äckligt och sunkigt. Ett stort plus för de små frottéhanddukarna! Servicen är trevlig även om den har lite skiftande tempo. Varmrätten kom otroligt fort medan vi fick vänta...

Nikke L gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Anna H
Skrev om PortoCervo

På gränsen till 2:a i betyg. Lite tråkigt, lite smaklöst, för mycket salt i maten genomgående. Vinpaket där det första vinet var riktigt gott, de andra bara ok. Inte prisvärt. Inte särskilt trevlig service heller.

Ingemar B
Skrev om PortoCervo

Dyrt ställe i absolut toppklass. Var där med min flickvän och åt deras avsmakningsmeny. Tung nota, men värt varenda krona.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen