Rami Factoring i Stockholm AB

3.5

6 omdömen om Rami Factoring i Stockholm AB

Emil L
Skrev om Rami Factoring i Stockholm AB

Vill man ha thaimat i Kransen ska man gå till Midsommarkransens Wok på Tegelbruksvägen. Mycket godare och mycket mer prisvärt. Detta duger mest om man vill sätta sig ner och ta en öl till maten.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Henrik P
Skrev om Rami Factoring i Stockholm AB

Vi åt på det här skitstället igår, vi tog en Paneng(röd curry) kyckling och en Pad thai kyckling. Panengen var blaskig som vatten och smakade inte bra. Pat thaien var nog den sämsta jah sett i hela mitt liv, den var dränkt i soja och smakade väldigt beskt inga krossade jordnötter ingen chilli, åt 2 tuggor inget mer.PRISET 109+105kr!!!! vilket jävla rån, ät inte här jag har fortfarande ont i magen!

Jarod F
Skrev om Rami Factoring i Stockholm AB

Gillar! Skön atmosfär och schysst personal. Maten var riktigt god. Priser funkar för vad man får!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sandra S
Skrev om Rami Factoring i Stockholm AB

Mysig liten restaurang med god mat, mysig inredning och bra service.

Axel P
Skrev om Rami Factoring i Stockholm AB

kungligt! suverän mat och bra service. Priserna är bra men inte bäst, likaså maten - men en väl värd fyra.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen