Recreo Bygg AB

Domnarvsgatan 11, 163 53 Spånga — Visa karta

Skräddarsytt eller prefabricerat, nybyggnation eller renovering, bostad eller kontor. Vi utför de flesta typer av uppdrag, åt såväl företag som privatpersoner, inom hela Storstockholm.

Vi arbetar bland annat som avtalsentreprenör åt IF Skadeförsäkringar och Moderna Försäkringar, och har mångårig erfarenhet av vatten-, brand- och inbrottsskador.

Läs vad 5 kunder tycker om Recreo Bygg AB

• Micke S
    Micke S skrev om Recreo Bygg AB
    Sämsta firman någonsin. Vdn packar sitt shit och drar när det blir lite jobbigt.
    Även några av deras underleverantörer som skulle ha 30 års erfarenhet i branschen klarade av vanliga ”lätta” jobb. Det var en sorglig syn på hur vissa saker monterades. Kommunikationen var även den i stort sett obefintlig.

Recreos VD kommer säkerligen starta nått nytt så var extra försiktig med att köpa hans tjänster Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Recreo Bygg AB
    Recreo och deras medarbetare gjorde ett mycket bra arbete från första kontakten via offert, genomfört arbete, slutbesiktning och godkännande. De började arbetet kort efter godkänd offert och beställning och höll tidsplanen till punkt och pricka. Alla kontakter med Recreos projektledare och medarbetare genomfördes på ett föredömligt sätt. Projektet omfattade, att rikta upp en altan, gjuta några nya plintar och bygga ett altantak på ca 25 m2. Läs mer
  • Ann-Chelie S
    Ann-Chelie S skrev om Recreo Bygg AB
    Mycket bra bemötande! Alltid lite knöligt med nånga underleverantörer men allt sköttes väldigt snabbt och smidigt. Mycket trevlig personal och överlag väldigt välstädat efteråt, uppskattas verkligen! Läs mer
  • jannis ö
    jannis ö skrev om Recreo Bygg AB
    Professionella och serviceinriktade. Fem getingar! Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Recreo Bygg AB
    VI hade hjälp av Recreo Bygg i smbnd med en vattenskada i vår lgh på Kungsholmen och deras uppgdrag var att totalrenovera badrum samt lite av köket. Jag ä rmcyket besviken på Recreo Bygg. Hela processen tok nästa 4 mnd, och det var inte torketiden på badrummet som tog tid, utan jag fick aldrig en riktig förklaring annat än att det är svårt att koordinera alla yrkesgrupper. Under denna period var jag i kontakt med i allt 5 personer som jag fick veta var ansvariga för vår lgh. Bara en av dessa var trevlig att ha att göra med och hyfsad serviceinställd. Det jag tycker nästa var det var den totalt bristfälliga informationen. Inte en ända gång blev jag uppringd av företaget med besked om status, progression eller prognos kring slutdatum - vilket jag upplevde extremt frustrerande då vi var tvungna att bo borta under denna period och hade förstås massor pratiska saker att ordna/planera i smbnd med detta. Recreo var fullständigt klar över vår situation med gjorde inget för att göra det lättare för oss. Anlita inte Recreo Bygg! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Thomas Ö Thomas Ö tycker:
“Köpte golv slipning av parkett...” Läs mer

Cementvägen 22, 13650, HANDEN