Rent Hemma i Stockholm AB

2.6

5 omdömen om Rent Hemma i Stockholm AB

JEANICE Å
Skrev om Rent Hemma i Stockholm AB

Sämsta städning någonsin, glömde dessutom badrum hall och ett stort rum.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

ALEXANDER A
Skrev om Rent Hemma i Stockholm AB

Sök aldrig upp på bokad tid. Svarade inte i telefon heller.

MAREIKE SIBILLA G
Skrev om Rent Hemma i Stockholm AB

Mycket bra städning. Vi är väldigt nöjda med rent hemma och särskilt vår städerskan Magda. Hon kommer alltid i god tid, är alltid snäll och på bra humor (även min tvååriga son är glad när hon kommer) och när vi kommer hem från jobbet är allt toppen rent med lyxkänsla. Jag vet inte ens hur hon hinner eftersom vår familj är så dålig med att städa undan innan hon kommer. Tack Magda!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Jonas Henrik B
Skrev om Rent Hemma i Stockholm AB

Fruktansvärt dålig servicenivå. -Ingen koll och kommunikation mellan koordinator och städare då tiderna ändrats. Städare har stått och knackat på en timma för tidigt vid tillfälle. Även gått en timma för tidigt och trots det fakturerat 100% istället för 75% -Håller inte avtal om att ringa tillbaka och berätta om fakturan blivit korrigerad eller inte. Vi säger upp detta clownföretag idag och anlitar någon annan.

Mariusz S
Skrev om Rent Hemma i Stockholm AB

Väldigt bra service, flexibla, håller vad dom lovar, rekommenderar starkt.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2186 omdömen 4.7 av 2186 omdömen