Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Rest Cupido

Birger Jarlsgatan 36, 114 29 Stockholm — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Ebba S:
Mycket trevlig! Maten var supergod, servicen bra. Allt toppen!

Restauranger nära Rest Cupido:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Sture H:
Hej, vänligt bemötande redan från entrén. Bra mat som vanligt och trevlig miljö.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla M:
Fantastisk bra personal som var mycket lyhörda och hjälpsamma på ett proffsigt sätt. Maten var riktigt bra!

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Håkan A:
Äter lunch, framför allt på torsdagar. Trevlig personal. Bra husmanskost. Bra salladsbord. Absolut prisvärt. Lite trångt ibland med folk f...

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jesper H:
Vi havde en business middag der. Stedet var fyldt, så godt vi havde reserveret. Vi staretede med en Italiensk inspireret starter. God vari...

Läs vad 13 kunder tycker om Rest Cupido

• Amy
    Amy skrev om Rest Cupido
    Jag har bara bra erfarenheter från Cupido. Min bästa vän och jag åt där för första gången för flera år sen och det var riktigt gott. Sen dess har jag gått dit med jämna mellanrum. Har dock inte smakat deras plocksallad men har hört att den är riktigt god och att man får välja själv vilket är bra. Jag gillar mest deras buffé som är prisvärd och de har studentrabatt vilket är ett plus.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Rest Cupido
    Deras Wok/Sushi takeaway har verkligen blivit sämre för varje gång man hämtat mat där. För ett par år sedan var det rikigt goda wok som erbjöds. Käkade en curry/biff som närmast smakade skolmat. Undvik! Sushin kanske är ok. (inte min grej)
  • Nicklas
    Nicklas skrev om Rest Cupido
    Har bara ätit take-away sallader här, jättegoda, men svårt att misslyckas med å andra sidan.
    Personalen är oengagerad och otrevlig ibland.
    Jättetråkig lokal!
  • Mary
    Mary skrev om Rest Cupido
    Jättegoda plocksallader (välj 5 ingredienser). Stort utbud av maträtter. Priserna är okej, sallad inkl dryck 85 kr. En av de godare sallandsställena i Uppsala! Tyvärr dras betyget ner av lokalen. Restaurangen har många sittplatser men tyvärr är miljön opersonlig och lokalen alldeles för "öppen".
  • Nils T
    Nils T skrev om Rest Cupido
    Cupido har goda sallader som kunden får komponera ihop själv efter läggning och smak. Inte jättetrevligt miljö att äta i, så därför rekommenderas avhämtning starkt. Priserna har tyvärr gått upp på sistone.
  • Erica P
    Erica P skrev om Rest Cupido
    Jättegoda sallader som man får plocka ihop själv! Perfekt om man vill ta med sig maten och sitta och äta vid ån.
  • John
    John skrev om Rest Cupido
    Opersonlig och tråkig lunchrestaurang med brett utbud. Avhämt rekomenderas. Hyffsade bukfyllor för hyffsade priser.
  • Natalie C
    Natalie C skrev om Rest Cupido
    Underbar pasta, smorgasor, fisk, sallad och pizzabuffé, är helt enkelt underbar, dessutom erbjuder de flera lite ovanliga alternativ! Mysig atmosfär med bra lokaler. Bra priser, 70 kr buffe
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Rest Cupido
    God sallad och trivsam miljö! Min absoluta topprestaurang när det gäller lunch i uppsala. Många alternativ att välja emellan, finns även suschi för den som vill ha! Här kan man även ta med sin farmor för de har ett buffe bord med husmanskost. De vänder sig helt enkelt till otroligt många målgrupper vilket gör dem till den näst bästa lunchresaurangen i uppsala!
  • Trolligt
    Trolligt skrev om Rest Cupido
    Här går det undan, kan dock bli en tung kö i lunchtider då den populära salladsbaren är igång.

Fräscht urval, mycket att välja på och trevlig personal. När man väl kommit fram till disken går det undan. Priset är högt men man går oftast därifrån nöjd.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Rest Cupido
    Kanon resturang. bra läge mitt i forumgallerian. takeawaysalladen är en riktig höjdare.Finns hur mycket som helst att välja på. så sjukt mycket godare än det sallader som finns på sanbbköp och diverse mackar.
  • Malin S
    Malin S skrev om Rest Cupido
    Bra och snabb service mitt i centrum. Deras take-away sallader är riktigt goda och prisvärda. De har många tillbehör att välja på och bröd och dricka ingår. De har även en god buffé om man är lite hungrigare ;)
  • Erica P
    Erica P skrev om Rest Cupido
    Har man det stressigt och inte riktigt kan bestämma sig vad man vill ha till lunch är Cupido stället du ska besöka. Salladerna är jättegoda! Man får dessutom välja 5 olika saker som man vill ha i sin sallad.

Birger Jarlsgatan 36, 114 29 Stockholm