Rest Cupido

3.5

13 omdömen om Rest Cupido

Amy
Skrev om Rest Cupido

Jag har bara bra erfarenheter från Cupido. Min bästa vän och jag åt där för första gången för flera år sen och det var riktigt gott. Sen dess har jag gått dit med jämna mellanrum. Har dock inte smakat deras plocksallad men har hört att den är riktigt god och att man får välja själv vilket är bra. Jag gillar mest deras buffé som är prisvärd och de har studentrabatt vilket är ett plus.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Daniel E
Skrev om Rest Cupido

Deras Wok/Sushi takeaway har verkligen blivit sämre för varje gång man hämtat mat där. För ett par år sedan var det rikigt goda wok som erbjöds. Käkade en curry/biff som närmast smakade skolmat. Undvik! Sushin kanske är ok. (inte min grej)

Nicklas
Skrev om Rest Cupido

Har bara ätit take-away sallader här, jättegoda, men svårt att misslyckas med å andra sidan. Personalen är oengagerad och otrevlig ibland. Jättetråkig lokal!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4129 omdömen 4.0 av 4129 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mary
Skrev om Rest Cupido

Jättegoda plocksallader (välj 5 ingredienser). Stort utbud av maträtter. Priserna är okej, sallad inkl dryck 85 kr. En av de godare sallandsställena i Uppsala! Tyvärr dras betyget ner av lokalen. Restaurangen har många sittplatser men tyvärr är miljön opersonlig och lokalen alldeles för "öppen".

Nils T
Skrev om Rest Cupido

Cupido har goda sallader som kunden får komponera ihop själv efter läggning och smak. Inte jättetrevligt miljö att äta i, så därför rekommenderas avhämtning starkt. Priserna har tyvärr gått upp på sistone.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Erica P
Skrev om Rest Cupido

Jättegoda sallader som man får plocka ihop själv! Perfekt om man vill ta med sig maten och sitta och äta vid ån.

John
Skrev om Rest Cupido

Opersonlig och tråkig lunchrestaurang med brett utbud. Avhämt rekomenderas. Hyffsade bukfyllor för hyffsade priser.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Natalie C
Skrev om Rest Cupido

Underbar pasta, smorgasor, fisk, sallad och pizzabuffé, är helt enkelt underbar, dessutom erbjuder de flera lite ovanliga alternativ! Mysig atmosfär med bra lokaler. Bra priser, 70 kr buffe

Charlotte G
Skrev om Rest Cupido

God sallad och trivsam miljö! Min absoluta topprestaurang när det gäller lunch i uppsala. Många alternativ att välja emellan, finns även suschi för den som vill ha! Här kan man även ta med sin farmor för de har ett buffe bord med husmanskost. De vänder sig helt enkelt till otroligt många målgrupper vilket gör dem till den näst bästa lunchresaurangen i uppsala!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7917 omdömen 4.3 av 7917 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Trolligt
Skrev om Rest Cupido

Här går det undan, kan dock bli en tung kö i lunchtider då den populära salladsbaren är igång. Fräscht urval, mycket att välja på och trevlig personal. När man väl kommit fram till disken går det undan. Priset är högt men man går oftast därifrån nöjd.

Magnus P
Skrev om Rest Cupido

Kanon resturang. bra läge mitt i forumgallerian. takeawaysalladen är en riktig höjdare.Finns hur mycket som helst att välja på. så sjukt mycket godare än det sallader som finns på sanbbköp och diverse mackar.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Malin S
Skrev om Rest Cupido

Bra och snabb service mitt i centrum. Deras take-away sallader är riktigt goda och prisvärda. De har många tillbehör att välja på och bröd och dricka ingår. De har även en god buffé om man är lite hungrigare ;)

Erica P
Skrev om Rest Cupido

Har man det stressigt och inte riktigt kan bestämma sig vad man vill ha till lunch är Cupido stället du ska besöka. Salladerna är jättegoda! Man får dessutom välja 5 olika saker som man vill ha i sin sallad.