Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Restaurang Carl Michael

Restaurang Carl Michael

Allmänna Gränd 6, 115 21 Stockholm — Visa karta

På Carl Michael serveras sedan 2007 rustik och säsongsbetonad mat med modern känsla, inspirerad av det klassiska svenska köket, självklart med högklassiga och säsongsanpassade råvaror. Lunchmenyn domineras av Svensk husmanskost.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Restaurang Carl Michael

• Nikke L
    Nikke L skrev om Restaurang Carl Michael
    På Carl Michael åt jag det som helt otvivelaktigt måste klassas som decenniets bästa julbord, fast sittandes och utan att en massa människor hade stått och hostat på min mat. 36 smårätter som serverades vid bordet i en fantastisk miljö som nästan helt saknar elljus. Underbart gott och underbart stämninsfullt. Hit kommer jag definitivt tillbaka!
    Bäst av allt var den portvinskokta laxen. Svårslagen!
  • Pelle W
    Pelle W skrev om Restaurang Carl Michael
    Kanonrestaurang med en many som utgår från svensk husmanskost men kryddat med ett trevligt nytänk.

Allmänna Gränd 6, 115 21 Stockholm