Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Restaurang Den Gamle och Havet

Restaurang Den Gamle och Havet

Tulegatan 27, 113 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Den Gamle och Havet

• Pavas M
    Pavas M skrev om Restaurang Den Gamle och Havet
    Pastan smakade bra och var prisvärd. Fick däremot fel tiramisu till o börja med. Sen var servitrisen allmänt dryg under hela kvällen.
    "Är du klar där eller ska du fortsätta peta på pastan?", det var inte fullsatt, det var inte stängningsdags och jag är inte heller polare med dig! Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Restaurang Den Gamle och Havet
    Pasta i Italiensk anda. Smakfullt och prisvärt! som att vara i Italien Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Restaurang Den Gamle och Havet
    Den Gamle & Havet är en mysig liten restaurang i Vasastan. De serverar utmärkta italienska rätter, jag kan verkligen rekommendera marulken som var något av det bästa jag ätit. Tonfisk carpaccion var magiskt god. Det här är ett ställe i min smak, mat atmosfär och service är precis som den ska vara. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Restaurang Den Gamle och Havet
    Trång fiskrestaurang där man omöjligen inte kan ha några hemligheter för närmaste sällskap. Bra mat dock. Långsamt tillagad fisk med god vitvinssås är helt ok ... men i synnerhet den jättelika fisksoppan är det som verkligen gör att den gamle & havet är värt ett besök. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Vasiliki P Vasiliki P tycker: