Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang Fem Kryddor HB

Restaurang Fem Kryddor HB

Ölandsgatan 44, 116 63 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Fem Kryddor HB

• Johan l
    Johan l skrev om Restaurang Fem Kryddor HB
    Helt ok mat, nan bröden kanongoda, något överpris jmf med andra indier på söder. Take away ställe, lokalen behöver renoveras... Läs mer
  • Mary
    Mary skrev om Restaurang Fem Kryddor HB
    Beställde en slags kycklingrätt och den var väldigt god! Naanbrödet var också gott. Servicen var okej. Priserna var bra (ca 120-180 kr). Skulle kunna tänka mig återkomma! Läs mer
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Restaurang Fem Kryddor HB
    OTREVLIG HEMSK PERSONAL!! Var där för en lunch att ta med och har aldrig stött på otrevligare personal eller kock! Tackade ändå så vänligt för maten men när jag kom till jobbet hade kycklingen något brunsvart inuti sig och såg möglig ut på benet. Gick tillbaka och påtalade detta men det enda de erbjöd var att jag kunde välja något annat från deras meny. Det ville jag inte (självklart) då jag inte vill ha någon annan dålig mat från deras lista utan pengarna tillbaka men det fick jag inte det. Så varken lunch eller pengar fick jag tillslut. GÅ INTE DIT!! SÄMSTA INDISKA RESTAURANGEN PÅ HELA SÖDER! Läs mer
  • Joel J
    Joel J skrev om Restaurang Fem Kryddor HB
    fter att ha höga förväntningar på denna indier (som så många andra drivs av bangladeshare) vlev vi gruvligen besvikna. Sällskapet åt flera olika rätter, varav två av dessa visade sig vara totalt oätliga. Servicen var nästintill obefintlig och hovmästern snorkig och ointresserad av att bistå gästerna med råd och rön. Jag rekomenderar ingen att sätta sin fot på detta patetiska ställe.

Jag och min man (engelsman med indiskt ursprung) har varit på många indiska restauranger i Stockholm och alltid blivit besvikna förutom på Indiska källaren! God stark mat! Och underbar personal, Speciellt Papel Detta är den enda indiska restaurangen vi går till förutom svärmor i London (bäst)!

ar uppe i Stockholm med en kompis, på kvällen skulle vi försöka hitta någonstans att äta. Då vi inte är så bekanta med söders ubud gick vi görgatan upp och ner. Fastnade för namnet Indiska källaren då dett lät väldigt mysigt. Blev mer än nöjda, jättegod mat och rimliga priser. Bättre än vi vågats hoppas på.

ag var och åt ikväll med 7 kompisar och firade min 31-årsdag. Jag måste säga att jag är HELT nöjd med allt, maten var hur god som helst, vi satt i ett mysigt litet rum för oss själva, personalen var jättetrevlig och kändes verkligen äkta. Ja, jag är jättenöjd helt enkelt med min födelsedag och mitt val av restaurang den här kvällen. Gå dit!! /Stina Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Brunnsgränd 2-4, 11130, Stockholm