Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Restaurang Frantzén AB

Restaurang Frantzén AB

Lilla Nygatan 21, 111 28 Stockholm — Visa karta

Folkungagatan 110, 11630, STOCKHOLM

Restauranger nära Restaurang Frantzén AB:

Stora Nygatan 41-43, Stockholm
Medeltida julbord med levande musik Ett riktigt traditionellt julbord på annorlu... Läs mer ›
Christian C:
Trevlig miljö och bra personal. Menyn tunnare nu än tidigare men lika kraftigt prissatt som tidigare. Det egna mjödet är bra men inget att "...

Västerlånggatan 68, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Ardbeg Embassy i Gamla stan. Här hittar du whisky, öl, mal... Läs mer ›
Bo M:
Trevligt bemötande vid bokning och när vi sedan var tvungna att boka om. Whiskey sortimentet är något att det bästa i Stockholm.

Stora Nygatan 19, STOCKHOLM
Anna N:
En mkt trevlig kväll i juni,jättebra service av personalen,jättebra mat,trevligt när kocken presenterar maten vid bordet!

Storkyrkobrinken 16, STOCKHOLM
Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan! Läs mer ›
Yvonne B:
Ett sällskap om 4. Vi åt en meny. Mycket folk den kvällen men serveringen flöt på bra.

Läs vad 3 kunder tycker om Restaurang Frantzén AB

• Peter A
    Peter A skrev om Restaurang Frantzén AB
    Bra koncept. Lysande mat med passande viner. Något dyrt men man får ett bra bemötande i lugn atmosfär med mat utöver det vanliga.
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Restaurang Frantzén AB
    En klart spännande och rolig matupplevelse! Plus i kanten för de små överraskningarna, som t.ex. frukostpåsen man får med sig hem efter middagen. Vid vårt besök åt vi oss igenom en 20-rättersmeny -- mastigt men väldigt, väldigt gott!
  • Nils v
    Nils v skrev om Restaurang Frantzén AB
    Stockholms mest intressanta restaurang just nu! Svindyrt men en riktigt upplevelse. Maten är mycket bra och bjuder på nyskapande smakupplevelser (i likhet med t.ex. Esperanto och Oaxen). Det som gör stället unikt är dock den humor som de vågar bjuda på i form av ostbricka á la Tour de France med medföljande expertkommentator m.m. Klart värt ett besök för den som har välfylld plånbok. Liten lokal, trevlig inredning och trevlig personal. Ett plus för att man ser rakt in i det lilla köket.

Lilla Nygatan 21, 111 28 Stockholm