Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Restaurang Garam Masala AB

Sveavägen 96, 113 50 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm

Restauranger nära Restaurang Garam Masala AB:

Norrtullsgatan 59, Stockholm
Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och ... Läs mer ›
Elin V:
Mycket trevlig personal och bra service. Maten var ok. Inte den bästa tapas jag ätit men den får godkänt.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Rhea A:
Bra snabbt gott o trevligt. Ändrade bokningen nära inpå men det var inga problem. Kommer gärna tillbaka

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantast... Läs mer ›
Jaan K:
Trevligt personal med mycket god mat och trevlig atmosfär vid vattnet. Kommer gärna tillbaka

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Garam Masala AB

• Anwar H
    Anwar H skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Rekomenderas
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Ganska bra indisk mat, och bra läge bredvid Stockholms stadsbibliotek.
    Anwar H gillar detta
  • Linda W
    Linda W skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Otrevlig personal, lurar sina kunder på lunchpris och vad som ska ingå ex.dricka. Maten är ok men det är små portioner.
  • Joel J
    Joel J skrev om Restaurang Garam Masala AB
    ag har under flera år letat efter en genuin indisk restaurang som tar mig tillbaka till tiden i Indien. I Vasastan finns det fullt med indiska restauranger och ingen utmärker sig som Garam Masala. Detta beror på flera anledningar: 1. Bra meny med många indiska klassiker 2. Trevlig och erfaren personal 3. Mysig och personlig inredning 4. Viktigaste av allt är självklart maten och den är outstanding. Ett måste!

För dig som gillar indiskt är Garam Masala ett måste! Fin inredning och trevlig personal. Maten smakar himmelskt. Särskilt förtjust är jag i sizzlar-rätterna som sprakar härligt när man får in dem! Och jag tycker tvärt emot alex att vitlöks naanen smakar förträffligt! Ta med dig vännerna på lunchen eller dejten på kvällen

et inte om vilken dålig erfarenhet Alex har haft, kan inte svara för kallt ris och veg pakora då vi aldrig beställer den, men varmt ris får vi alltid. jag och mitt gäng går dit minst en gång i veckan och vi alla älskar stället! Min flickvän är vegetarian och äter alltid veg korma som hon älskar. REKOMMENDERAS STARKT!

et inte om Alex och jag har varit på samma restaurang? jag är vegetarian och tycker att detta är den enda indiern som är värd namnet! Servicen är personlig och varm. Maten är utsökt. Speciellt Naanbröden
    Anwar H gillar detta

Sveavägen 96, 113 50 Stockholm