Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Restaurang Garam Masala AB

Anwar H skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Rekomenderas Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Ganska bra indisk mat, och bra läge bredvid Stockholms stadsbibliotek. Läs mer
    Anwar H gillar detta
  • Linda W
    Linda W skrev om Restaurang Garam Masala AB
    Otrevlig personal, lurar sina kunder på lunchpris och vad som ska ingå ex.dricka. Maten är ok men det är små portioner. Läs mer
  • Joel J
    Joel J skrev om Restaurang Garam Masala AB
    ag har under flera år letat efter en genuin indisk restaurang som tar mig tillbaka till tiden i Indien. I Vasastan finns det fullt med indiska restauranger och ingen utmärker sig som Garam Masala. Detta beror på flera anledningar: 1. Bra meny med många indiska klassiker 2. Trevlig och erfaren personal 3. Mysig och personlig inredning 4. Viktigaste av allt är självklart maten och den är outstanding. Ett måste!

För dig som gillar indiskt är Garam Masala ett måste! Fin inredning och trevlig personal. Maten smakar himmelskt. Särskilt förtjust är jag i sizzlar-rätterna som sprakar härligt när man får in dem! Och jag tycker tvärt emot alex att vitlöks naanen smakar förträffligt! Ta med dig vännerna på lunchen eller dejten på kvällen

et inte om vilken dålig erfarenhet Alex har haft, kan inte svara för kallt ris och veg pakora då vi aldrig beställer den, men varmt ris får vi alltid. jag och mitt gäng går dit minst en gång i veckan och vi alla älskar stället! Min flickvän är vegetarian och äter alltid veg korma som hon älskar. REKOMMENDERAS STARKT!

et inte om Alex och jag har varit på samma restaurang? jag är vegetarian och tycker att detta är den enda indiern som är värd namnet! Servicen är personlig och varm. Maten är utsökt. Speciellt Naanbröden Läs mer
    Anwar H gillar detta

Bästa restaurangerna i Solna: