Restaurang Kamarina HB

3.9

10 omdömen om Restaurang Kamarina HB

Mio L
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Lamm racks uppvärmda i micro.? Smakade kokt och bubblade om dem. Nej det var ingen höjdare. Återkommer ej trots trevlig service

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Lars Göran H
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Beställ inte lyxplankan, vattnigt pulvermos och sönderbränd skolsula som dom kallar oxfilé. Klarade inte att laga till en planka på tre försök. Ät någon annanstans, det gjorde jag.

Johan Fredrik L
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Bra priser, bästa greken i sthlm.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Ronny J
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Stockholms bästa grekiska restaurang utan tvekan, har varit där i 20 års tid, och alltid går man därifrån helnöjd. Absolut en favorit

Theo M
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Treligt stalle, med bra service - fran bemotande av personal till sjalva maten. Testa garna ngt med lite mer krydda i (tex tsatsikin)

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Tobias A
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Otroligt bra restaurang. Deras souvlaki med deras skivade potatis samt tsatsiki är oslagbar. Jättetrevlig och kompetent personal. Har ni planer på att gå ut och käka i helgen? Välj Kamarina!

Gerd B
Skrev om Restaurang Kamarina HB

En mycket bra grekisk restaurang på Söder. Deras sovlaki eller grekiska sallad är prisvärda och mycket goda.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

cecilia w
Skrev om Restaurang Kamarina HB

mycket god mat, brett sortiment och stora portioner. huvudlokalen är mysig med dämpad belysning medans bakfickan lämpar sig bättre för större sällskap.

Tina S
Skrev om Restaurang Kamarina HB

en superrestaurang,bra priser&utsökt mat&supertrevlig personal,ETT MÅSTE OM MAN VILL ÄTA GREKISKT!!!!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Annika T
Skrev om Restaurang Kamarina HB

Jag älskar Kamarina, allt är gott från deras vinbladsdolmar, vinet, personalen ALLT!! Kan verkligen rekommendera Kamarina på söder. Boka bord är ett tips!