Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Restaurang Mandarin City

Restaurang Mandarin City

Sveavägen 33, 111 34 Stockholm — Visa karta

Unna dig själv eller någon du tycker om en annorlunda restaurangupplevelse.

Varmt Välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Restaurang Mandarin City

• Zakaria K
    Zakaria K skrev om Restaurang Mandarin City
    Måste ha varit den värsta buffén jag varit på. Maten var kall och smaklös, fanns inte mycket att välja på. Jag känner mig lurad på mina 190 kr jag lagt på den hemska buffén.

Personalen var också rätt otrevliga kände mig inte alls välkommen. Läs mer
  • Mary A
    Mary A skrev om Restaurang Mandarin City
    Jätte god och trevliga tjejer som jobbar! Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Restaurang Mandarin City
    Här fick jag MATFÖRGIFTNING!!! Ät INTE här, är min rekommendation! Läs mer
  • Tolga E
    Tolga E skrev om Restaurang Mandarin City
    Väldigt god lunchbuffé. Inte bara friterat utan en massa annat att välja mellan såsom vegetariskt, sushi och en stor salladsbuffé.

Restaurangen har den traditionella kinarestauranginredningen vilket är charmigt i sig. Vid 12 tiden har de väldigt mycket att göra så vill ni chansa, kan ni bara droppa in men utifrån det jag såg när jag besökte restaurangen var det många grupper som hade bokat bord.

Kaffet var inte det bästa men maten väger upp det.
    Rekommenderas! Läs mer
    olga Ö skrev om Restaurang Mandarin City
    rekommenderar verkligen INTE!!!! Har aldrig sett så otrevlig personal Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om Restaurang Mandarin City
    rekomenderar verkligen inte detta ställe. otrevlig personal och kvalitén på maten var värdelös. Läs mer
  • Åsa
    Åsa skrev om Restaurang Mandarin City
    Nej, usch var insekter i bunkarna med mat till mongolian BBQ sist vi var där. Läs mer
  • Anna I
    Anna I skrev om Restaurang Mandarin City
    Mongolian BBQ ä jättegod iaf, har inte testat det andra. Råvarorna är fräscha. Lokalen är häftig. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Restaurang Mandarin City
    Kanonbra restaurang, speciellt till luncherna. Här kan du äta sushi och kinabuffét på lunchen för endast 85 kr. Då ingår dessutom dricka. Sushin är perfekta storlekar för att kunna stoppa hela i munnen utan att se ut som en blåsfisk i ansiktet och personalen trevlig och hjälpsam. Lokalen är mysig och inredd i kinesisk stil. Prova gärna den här restaurangen även på kvällen! Läs mer
    Björn W gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: