Restaurang Mynchen AB

2.0

3 omdömen om Restaurang Mynchen AB

Edina D
Skrev om Restaurang Mynchen AB

Vi bokade för 97 personer.på Mynchen restaurang. Vi skulle äta bufé. Maten var god, men togs bort av personalen direkt när de hade märkt att var och en hade en tallrik på sitt bord. Jag hann knappt hugg i maten, innan den togs bort. Jag kom aldrig till desserten. Restaurang ansvarig, som skulle vänligt hälsa gästerna välkomna. lät som en general omgiven av fem bistra officer framför olydiga undersåtar. Det var tydligt att hon misstrodd oss som gäster och hade inte uppfattat sin serviceroll. Jag gick till restaurang ansvarig...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
AMANDA F
Skrev om Restaurang Mynchen AB

Min kusin hade sin disputationsmiddag på Restaurang Mynchen och vi var ett stort sällskap som skulle fira henne där. Jag hade inte förväntat mig mycket av stället men vart glatt överraskad! Stället har fin placering på Söder Mälarstrand och maten var helt ok. Det enda negativa var att varmrätten serverades klockan 22.30 och efterrätten ännu senare, en anledning till den sena maten kan ha varit alla tal som hölls under middagen.

Nikke L och Jakob D gillar detta
Folke henry C
Skrev om Restaurang Mynchen AB

Påminner om en skolbespisning både vad gäller mat, servering och inredning. Ojämn kvalitét, allt annat än prisvärt.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen