Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Restaurang Nam Kang

Restaurang Nam Kang

Birger Jarlsgatan 38, 114 29 Stockholm — Visa karta

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Restaurang Nam Kang:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Helene A:
Supertrevligt! Och god mat. Lite stressigt att man bara får sitta 2 timmar.m

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Alma J:
Hej! Jag var hos er på brunch igår och blev väldigt väl mottagen av er personal. Maten var fantastisk god och servicen lika så.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Mia L:
En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Helen B:
Toppenbra lunch i trevlig miljö!

Läs vad 3 kunder tycker om Restaurang Nam Kang

• Jacob K
    Jacob K skrev om Restaurang Nam Kang
    Jag har varit här på lunch och på middag. Maten är god men man får för lite. Däremot är det roligt att testa att köra korean bbq där man lagar sin egen mat på bordet med en gasgrill. Deras Sake är inte så bra men helt okej för priset.
  • Jan V
    Jan V skrev om Restaurang Nam Kang
    Testade en sushilunch där, men tyckte bitarna var lite för stora och riset lite "tråkigt". Inte särskilt billigt heller tyvärr.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Restaurang Nam Kang
    Jag vet inte hur många gånger jag har passerat Nam Kang utan att käka just där. I förra veckan bestämde jag mig för att testa deras lunch, koreanska piroger...eller dumplings som halva stockholm säger. Ok, jag blev påverkad av solen som gassade över uteserveringen, det i kombination med att det var det sjukt gott gör upplevelsen fulländad.

När vi hade ätit klart kom personalen förbi med kortterminalen utan att vi hade sagt något. Smidigt, kundorienterat och klockrent. Den här typen av luncher gör att jag vill flytta på kontoret, så jag kan äta på Nam Kang minst två gånger i veckan :)
    Joakim B, Sara S gillar detta

Birger Jarlsgatan 38, 114 29 Stockholm