Restaurang Noodlehouse

4.4

5 omdömen om Restaurang Noodlehouse

solodinner
Skrev om Restaurang Noodlehouse

Riktigt god mat, om än i allt mindre portioner. Smårätterna är bäst. Mycket vänlig service av personal som kommer ihåg sina gäster. Det känns alltid bra att gå hit ensam och äta!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sara S
Skrev om Restaurang Noodlehouse

Älskar vietnamesisk mat och Noodle House har fantastiskt god mat. Utifrån så ser detta ut som ett sunkhak om man bara tittar på skylten, men kliv in och du hamnar på ett snyggt men litet ställe som alltid e fullt. Boka bord. Prova flera små rätter! Välkomnar ett Noodle House nr 2 till vasastan.

Cilla H
Skrev om Restaurang Noodlehouse

Supergod mat och trevliga servitriser. Missa inte den röda curryn och laxbiffarna!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
maestO w
Skrev om Restaurang Noodlehouse

Sanslöst god mat, nåt helt otroligt! Priserna är helt ok och personlen gör sitt jobb. Dock är här fullsmockat även på en tisdag så det gäller att boka bord. Kanske är lokalen inte optimal för ändamålet men maten väger upp den biten

Emma K
Skrev om Restaurang Noodlehouse

Måste ändra till en 5a, det bliri nte bättre än så här ;) Vietnamesisk mat som slog mina förväntningar. Gott med en extra touch. Inget krångel, rimliga priser trevlig personal. Har redan blivit en ny favorit. Det är ofta mycket folk och bordsbokning verkar vara nödvändigt. Rekommenderas!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen